Pesty pyykki tahmeaa

mikä vikana

Pesen kirjopyykin pesukoneessa Ariel colour pesupulverilla ja valkoisen pyykin Ariel sensitive whitella. Mielestäni kuivunut pyykki on vähän tahmeaa. Mikä on vikana. Pesukoneesta se ei johdu, koska minulla on uusi, pari kuukautta vanha, pesukone. Vanhalla pesukoneellakin jäi pyykki tahmeaksi. Ajattelin, että tahmeus johtuu Ariel pesuaineesta.

11

2637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------

Onko annostelu kohdallaan? Yksi mikä voisi tulla kyseeseen huono huuhtelu? Joten jos et ole kokeillut niin laita ylimääräinen huuhtelukerta.

• saippuakauppias

Ethän laita koneeseen liikaa pyykkiä, silloin ei myöskään huuhtelu toimi kunnolla eikä pulveri sisällä zeoliittia, sehän on savea. Käden pitää mahtua kunnolla pyykin päälle silloin ei kone ole liian täysi. esim. 3-4 kg koneeseessa, 10 l ampäriin tiukasti pyykki, niin silloin määrä on sopiva.

• kkkkkkkkkkkkkkk

... reilu 1/2 desiä yleensä riittää, näitä tavallisia jauhoja ja tavalliseen pyykkiin ja tavalliseen koneeseen.
      Huuhteluainettakin kantsuu lisätä varovasti jos lainkaan

• mikä vikana

Kiitos kaikille vastanneille. Kun minulla oli vanha pesukone niin laitoin puolikoneellista pyykkiä pesukoneeseen ja 0.5 dl pesupulveria. Mielestäni pyykki oli sen jälkeen tahmeaa. Nyt minulla on 7kg uusi pesukone ja laitan pyykkiä siihen melkein täyteen ja 0.6 dl pesupulveria. Huuhteluainetta en käytä. Pyykki ei ole niin tahmeaa kuin ennen.

• käytännön kokemus

En tiedä, kuinka paljon zeoliittiä ko pesuaine sisältää,
      mutta uskon tahmeuden johtuvan pesuaineesta.

Minä olen alkanut suosia kotikutsuilla myytäviä pesuaineita.
      SWIPE ja AMWAY -merkkisiä aineita olen nyt kokeillut, ja huomannut, että ainakin Swipen annostelu on HUOMATTAVASTI vähemmän kuin kaupan pulvereissa.
      Se on hajuton, eikä tarvi välttämättä käyttää huuhteluainetta lainkaan.
      Eikä missään tapauksessa konetta liian täyteen pyykkiä.

• tietoa saa

Swipe Whiteä annostellaan 3-4 kg koneeseen 0,25 dl, eikä sisällä zeoliittia, vedenpehmentäjänä on fosfaatti. Jos haluat tietoa Swipestä niin laita postia [email protected] Clubiinkin voi liittyä kauttani,liittyminen on maksuton, tuotteet tilataan suoraan maahantuojalta. White tehdään Suomessa.

• mainostat?
        tietoa saa kirjoitti:

Swipe Whiteä annostellaan 3-4 kg koneeseen 0,25 dl, eikä sisällä zeoliittia, vedenpehmentäjänä on fosfaatti. Jos haluat tietoa Swipestä niin laita postia [email protected] Clubiinkin voi liittyä kauttani,liittyminen on maksuton, tuotteet tilataan suoraan maahantuojalta. White tehdään Suomessa.

täällä?
        asiatonta.

• ++++
        mainostat? kirjoitti:

täällä?
        asiatonta.

Jos toinen valittaa pyykkinsä tahmeutta niin hän haluaa parempaa tuotetta käsittääkseni. Silloinhan täällä ei vois mainita minkään pesuaineen nimeä, ettei vain mainostaisi.

• Tahmaeikiva

Mulla tämä tuli muuton jälkeen. Vanhassa asunnossa samalla koneella ja pesuaineella ei ongelmaa ollut. Uudessa asunnossa olen vähentänyt pesuaineen määrääkin, muttei auta. Kaupungin vesijohdot on ja rivari. Osaako kukaan vinkata mitään?

• EiTunne

Minkälaista on "tahmea pyykki"?

• Anonyymi

kun pyykki on kuivunut ja kosket siihen jää käteen tahmea tunne

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe