Pesen kirjopyykin pesukoneessa Ariel colour pesupulverilla ja valkoisen pyykin Ariel sensitive whitella. Mielestäni kuivunut pyykki on vähän tahmeaa. Mikä on vikana. Pesukoneesta se ei johdu, koska minulla on uusi, pari kuukautta vanha, pesukone. Vanhalla pesukoneellakin jäi pyykki tahmeaksi. Ajattelin, että tahmeus johtuu Ariel pesuaineesta.
Pesty pyykki tahmeaa
11
2441
Vastaukset
- -------------
Onko annostelu kohdallaan? Yksi mikä voisi tulla kyseeseen huono huuhtelu? Joten jos et ole kokeillut niin laita ylimääräinen huuhtelukerta.
- saippuakauppias
Ethän laita koneeseen liikaa pyykkiä, silloin ei myöskään huuhtelu toimi kunnolla eikä pulveri sisällä zeoliittia, sehän on savea. Käden pitää mahtua kunnolla pyykin päälle silloin ei kone ole liian täysi. esim. 3-4 kg koneeseessa, 10 l ampäriin tiukasti pyykki, niin silloin määrä on sopiva.
- kkkkkkkkkkkkkkk
... reilu 1/2 desiä yleensä riittää, näitä tavallisia jauhoja ja tavalliseen pyykkiin ja tavalliseen koneeseen.
Huuhteluainettakin kantsuu lisätä varovasti jos lainkaan- mikä vikana
Kiitos kaikille vastanneille. Kun minulla oli vanha pesukone niin laitoin puolikoneellista pyykkiä pesukoneeseen ja 0.5 dl pesupulveria. Mielestäni pyykki oli sen jälkeen tahmeaa. Nyt minulla on 7kg uusi pesukone ja laitan pyykkiä siihen melkein täyteen ja 0.6 dl pesupulveria. Huuhteluainetta en käytä. Pyykki ei ole niin tahmeaa kuin ennen.
- käytännön kokemus
En tiedä, kuinka paljon zeoliittiä ko pesuaine sisältää,
mutta uskon tahmeuden johtuvan pesuaineesta.
Minä olen alkanut suosia kotikutsuilla myytäviä pesuaineita.
SWIPE ja AMWAY -merkkisiä aineita olen nyt kokeillut, ja huomannut, että ainakin Swipen annostelu on HUOMATTAVASTI vähemmän kuin kaupan pulvereissa.
Se on hajuton, eikä tarvi välttämättä käyttää huuhteluainetta lainkaan.
Eikä missään tapauksessa konetta liian täyteen pyykkiä.- tietoa saa
Swipe Whiteä annostellaan 3-4 kg koneeseen 0,25 dl, eikä sisällä zeoliittia, vedenpehmentäjänä on fosfaatti. Jos haluat tietoa Swipestä niin laita postia [email protected] Clubiinkin voi liittyä kauttani,liittyminen on maksuton, tuotteet tilataan suoraan maahantuojalta. White tehdään Suomessa.
- mainostat?
tietoa saa kirjoitti:
Swipe Whiteä annostellaan 3-4 kg koneeseen 0,25 dl, eikä sisällä zeoliittia, vedenpehmentäjänä on fosfaatti. Jos haluat tietoa Swipestä niin laita postia [email protected] Clubiinkin voi liittyä kauttani,liittyminen on maksuton, tuotteet tilataan suoraan maahantuojalta. White tehdään Suomessa.
täällä?
asiatonta. - ++++
mainostat? kirjoitti:
täällä?
asiatonta.Jos toinen valittaa pyykkinsä tahmeutta niin hän haluaa parempaa tuotetta käsittääkseni. Silloinhan täällä ei vois mainita minkään pesuaineen nimeä, ettei vain mainostaisi.
- Tahmaeikiva
Mulla tämä tuli muuton jälkeen. Vanhassa asunnossa samalla koneella ja pesuaineella ei ongelmaa ollut. Uudessa asunnossa olen vähentänyt pesuaineen määrääkin, muttei auta. Kaupungin vesijohdot on ja rivari. Osaako kukaan vinkata mitään?
- EiTunne
Minkälaista on "tahmea pyykki"?
- Anonyymi
kun pyykki on kuivunut ja kosket siihen jää käteen tahmea tunne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123810MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782017Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5441617Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851288Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671087Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798