Voi apua!!

nimetön neitokainen

Minulla on välillä ripulia ja välillä ummetusta. Voiko liittyä keliakiaan? Tuntuu, että ripulia on silloin kun syön vähemmän vilja tuotteita, nyt lääkäri käski syömään niitä oikein urakalla ennen tähystystä, niin nyt on vatsa ollut 2 viikkoa kovalla. Onko kenelläkään samanlaista? Ja voiko keliakiaan liittyä alavatsasärkyä????

Toivottavasti joku voi auttaa!!!

8

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gluteeniton täti

      mutta voi olla myös miljoona muutakin asiaa. Eikä se asia täällä kyselemällä selviä vaan tähystyksessä. Keliakian oireet ovat hyvin yksilöllisetja joillakin ei ole mitään oireita. Suunnilleen kaikki mahdollinen vaiva voi liittyä keliakiaan, mutta myös moneen muuhun!

      • nimetön neitokainen

        Kuule, miksiköhän sinun mielestäsi on tällainen paikka missä voi kirjoitella ja koittaa etsiä kohtalotovereita???!!!
        Mielestäni kirjoitit aika ikävän vastauksen!!! Minä olen varannut ajan tähystykseen, mutta kun niihin ei tahdo päästä salaman nopeasti, niin siksi koittaa etsiä kohtalotovereita tällaisista paikoista!!!!!!!
        pidä sinä tietokone suljettuna, jos et pysty muunlaisia viestejä kirjoittelemaan, tukea ja neuvoja täältä varmasti aika moni etsii eikä tuollaista vastausta!!!!!! Että ottaa päähän!!!


      • tuossa oli???
        nimetön neitokainen kirjoitti:

        Kuule, miksiköhän sinun mielestäsi on tällainen paikka missä voi kirjoitella ja koittaa etsiä kohtalotovereita???!!!
        Mielestäni kirjoitit aika ikävän vastauksen!!! Minä olen varannut ajan tähystykseen, mutta kun niihin ei tahdo päästä salaman nopeasti, niin siksi koittaa etsiä kohtalotovereita tällaisista paikoista!!!!!!!
        pidä sinä tietokone suljettuna, jos et pysty muunlaisia viestejä kirjoittelemaan, tukea ja neuvoja täältä varmasti aika moni etsii eikä tuollaista vastausta!!!!!! Että ottaa päähän!!!

        Tuohan on aivan tavallinen viesti ja vastaus sun kysymykseen: voi olla keliakiaa mutta voi olla myös montaa muuta asiaa, asia selviää tähystyksessä. Otahan se herne pois nenustasi.


    • ole..

      keliaakikko, mutta kun olen syönyt paljon viljatuotteita, etenkin täysjyvää, saan kamalat vatsavaivat, ilmavaivoja ja ripulia. Olen aina ajatellut sen johtuvan suuresta kuitumäärästä. Vatsakipuja on alavatsalla ja ylävatsalla ja sivuilla...

      Onko sinulta määritetty keliakian vasta-aineita verestä? Onko sinulla verenkuvamuutoksia? Anemiaa? Tähystystyshän asian todellisen tolan vasta paljastaa, odota sitä ja syö oikein paljon gluteenia niin ainakin diagnoosi on varma.

      • nimetön neitokainen

        Voi hyvänen aika, vai ihan normaalisti gluteeniton täti vastasi. Olen tainnut saada hiukan erilaisen kasvatuksen kuin TE kaksi!!!! Kyllä minun mielestäni ihmiselle voi ystävällisemminkin vastata kuin tuo täti! No, onhan meitä moneen junaan ja ilmeissti te kaksi kuulutte hiukan parempaan vaunuun kuin minä herneeni kanssa!!!


      • juu juu..
        nimetön neitokainen kirjoitti:

        Voi hyvänen aika, vai ihan normaalisti gluteeniton täti vastasi. Olen tainnut saada hiukan erilaisen kasvatuksen kuin TE kaksi!!!! Kyllä minun mielestäni ihmiselle voi ystävällisemminkin vastata kuin tuo täti! No, onhan meitä moneen junaan ja ilmeissti te kaksi kuulutte hiukan parempaan vaunuun kuin minä herneeni kanssa!!!

        ...myös psyykkiset oireet, hermostuneisuus ja herkästi ailahteleva mieliala ja ns. hernenenäisyys voivat liittyä keliakiaan, kun imeytymishäriöiden vuoksi vitamiinit ja hivenaineet eivät imeydy ja hermosto ei saa kaikkia toiminnalleen tärkeitä ravintoaineita.

        Se sinulla varmastikin nyt on, keliakia. Saat minulta virtuaalisen päänsilityksen. Voi sinua raukkaa, toivottavasti olosi helpottaa.


      • deepa
        juu juu.. kirjoitti:

        ...myös psyykkiset oireet, hermostuneisuus ja herkästi ailahteleva mieliala ja ns. hernenenäisyys voivat liittyä keliakiaan, kun imeytymishäriöiden vuoksi vitamiinit ja hivenaineet eivät imeydy ja hermosto ei saa kaikkia toiminnalleen tärkeitä ravintoaineita.

        Se sinulla varmastikin nyt on, keliakia. Saat minulta virtuaalisen päänsilityksen. Voi sinua raukkaa, toivottavasti olosi helpottaa.

        Onpas taas lapsellista p***aa lnjoilla.Miten aikuiset ihmiset viitsii tollasta.Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus,eikös nii?

        Ne lapsellisuudet voi purkaa joillain av yms. palstoilla minne ne kuuluukin.


      • juu juu
        deepa kirjoitti:

        Onpas taas lapsellista p***aa lnjoilla.Miten aikuiset ihmiset viitsii tollasta.Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus,eikös nii?

        Ne lapsellisuudet voi purkaa joillain av yms. palstoilla minne ne kuuluukin.

        aloittaja ei halunnut niitä asiallisia vastauksia. Mitään muita hän ei saanutkaan ennenkuin minä sorruin sarkasmiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe