riittävästi. Valtio kustantaa niille matkat ruuat, asumisen ja kaiken mahdollisen siellä. Sitäpaitsi lajilla on todella vähän katsojia. Vammaisurheilun pitäisi ITSE kerätä rahaa kuten muidenkin urheilijoiden ja urheiluseurojen omaan toimintaansa.
riittävästi. Valtio kustantaa niille matkat ruuat, asumisen ja kaiken mahdollisen siellä. Sitäpaitsi lajilla on todella vähän katsojia. Vammaisurheilun pitäisi ITSE kerätä rahaa kuten muidenkin urheilijoiden ja urheiluseurojen omaan toimintaansa.
muillekin urheilijoille.
0Äänestä
Sotkee menneen
Mie oon ihmetelly tota Ollankeon poekaa. Talavella pyöräelee suksipussi selässä ja kesällä iliman. Ei nävy sokkeella koeraa, eikä apukuskia ohojaimissa. Voan ku on kisoissa, niin ei neä mittää ihan pimmeetä voan.
0Äänestä
Ihmettelen_
Ensinnäkin:
Paralympialaisten hiihdossa on pakko olla opas.(vaikka hiihtäjä näkee ihan ok)
Toiseksi:
Paralympialaisissa on eri luokkia, esim. Jarmo Ollanketo kuuluu B2 eli vaikeasti heikkonäköinen. B1 ryhmä on täysin sokea.
Kolmanneksi:
Täytyy ihmetellä tätä yleistä tyhmyyttä, jota tänne tietämättömät ihmiset kylvävät.
Ja kateellisia ihmisiä riittää, sitä kun ei ihmisen perusluonteesta saa kitkettyä pois ikinä!
Vastaukset 19
Vanhimmat
voitettava KULTAA paraolympialaisissa, sit se saa omakotitalo tontin haapaveden kaupungilta ja sit on kaikki hyvin
saanut kaupungilta muuta kuin lämmintä kättä.
se ole viel mitään voittanutkaan
ole vielä mitään voittanut ja eikä ole enää edes haapavetinen.
ei tartte antaa omakotitalo tonttia sille jos se sattuu voittamaan kultaa
Saapas nähä pistääkö kukaa keräystä pystyyn niin kuin Marjut Heinoselle.Tuskinpa :(
vois aloittaa, olis yhenlainen avaus.
ei oo rahhoo.
muita keräämään.
kitisee ja valittaa ja isttuu toisen "persseellä kusiaispessään, kun oma perse ei noteerraa".
Ollankejolle 5 euron stipentin, jolla saa ostaa pullakahveet ylä-asteen joulumyyjäisistä.
kehtaat.
antaa minkäänlaista apua.
höperö luulet.
ku joku kehtaa avustaa, on se tuo jussi ihtekäs.
muillekin urheilijoille.
Mie oon ihmetelly tota Ollankeon poekaa. Talavella pyöräelee suksipussi selässä ja kesällä iliman.
Ei nävy sokkeella koeraa, eikä apukuskia ohojaimissa. Voan ku on kisoissa, niin ei neä mittää ihan pimmeetä voan.
Ensinnäkin:
Paralympialaisten hiihdossa on pakko olla opas.(vaikka hiihtäjä näkee ihan ok)
Toiseksi:
Paralympialaisissa on eri luokkia, esim. Jarmo Ollanketo kuuluu B2 eli vaikeasti heikkonäköinen. B1 ryhmä on täysin sokea.
Kolmanneksi:
Täytyy ihmetellä tätä yleistä tyhmyyttä, jota tänne tietämättömät ihmiset kylvävät.
Ja kateellisia ihmisiä riittää, sitä kun ei ihmisen perusluonteesta saa kitkettyä pois ikinä!