timpuri tai kirvesmistä mökille muutamanpäivän homma

j.v

mä kaipaaisin vähän apua ostin 25neliön lamellihirsimökin,mökki on jo kasassa ja isommat hommat tehty,mutta vcielä on panelihommaa,terassin tekoa ym.eli antaisin asua tässä päämökissäni 1viikon tai puoltoista nyt tai ens kesänä ilmaiseksi,kuka tulis tekee nää muutamanpäivän hommat,mökki sijaitsee järvenrannalla heinolassa ja sähköt on saunat ja vene ym.mailaa [email protected] tai soita 041-5074901 jos on joku kiinnostunut

5

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh

et sä ketään ilmaiseksi saa. Kaljapalkalla ehkä jos huijaat jonkun sukulaisesi "talkoisiin".

• saab 9-5

Vai onne kaikki rahat sitten mökkiin mennyt kun palkkaa et lupaa.
      Eikö itse jaksa enää, ymmärrän kyllä mökin teko urakalla alkaa ottaa päähän.

• Anne

Meidän isi paneloi viime kesänä tollasen mökin päivässä, äiti auttoi. Puhu sinäkin isillesi, tai yritä olla mies ja tee itse.

• punainen

Ei voi olla totta. Mikä porvari siellä taas koittaa vedättää työläistä...

• borgare

Jokainen, joka joskus on tehnyt rehellistä ja kunnon työtä, niin tietää, että 25 neliön panelointi on pikkujuttu. 25 neliötä on aika pieni ala ja panelointi nopeaa. On tietenkin eri asia, jos joku vasemmistolainen on hommissa, järkeä ei ole yhtään ja tietenkin täytyy pitää useita tupakkataukoja. Eikä työ tottumattomalta tietenkään niin nopeasti suju kuin meiltä tekijöiltä... Itselläni ei ole mitään rakennusalan koulutusta(muuta koulutusta toki on). Kesämökin ja muutkin rakennukset olen itse rakentanut, paremmin ovat kestäneet kuin esim. naapurini mökki jota ns. ammattimiehet tekivät. On olemassa tosi ammattilaisia, mutta niitä on vaikea saada tekemään noin pientä työmaata, siis 25 neliötä, heillä kun niitä töitä riittää muutenkin yllinkyllin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1405
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      102
      1379
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1225
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      950
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      917
    Aihe