hei!
onko teillä kokemuksia bedistä ja raskaudesta samaan aikaan? Ite oon nyt 39 2 viikoilla raskaana eli melkein lopussa ja oon koko raskausajan ahminut, laihduttanut, syönyt normaalisti ja ahminut taas lisää. Oon "suhteellisen" normaalipainoinen bmi ennen raskautta n.23-26 (vaihtelee viikoittain ).
Musta on tosi ihanaa saada vauva ja ootan sitä innolla mutta samalla pelkään, että oon aiheuttanut sille pikkuselle jotain vahinkoa tällä ylettömällä syömiselläni.=( Muutenkin tuntuu että oon ihan rikki. Itkettää vaan koko ajan ja on tosi syyllinen olo. Ennen raskautta käytin Fluoksetinia 60 mg/vrk ja se auttoi mun ahmimiseen ja mielialaankin tosi hyvin. Raskauden aikana en oo sitä käyttänyt kun pelottaa miten se vaikuttaa sikiöön. Onko teillä kokemuksia samoista asioista? Tuntuu että oon ihan luuseriäiti.=(.
bed ja raskaana
sofiamaria
2
799
Vastaukset
- ahmi-mamma
ihan sama täällä. mulla oli fluoxetin kans (40mg). lopetin ne kun sain tietää että olin raskaana. lihosin raskauden aikana 30kg. ahmin ihan hulluna. kuulemma jos laihduttaa tai syö liian vähän niin se on vaarallisempaa kuin ylensyöminen.. poikani oli tasan 4 kiloa kun syntyi rv 37 3. niin sanottu "sokerivauva", eli hieman keskivertoa isompi.. terve oli. ja on edelleen. älä huoli, luota ittees, vauvaas ja luontoon.
- sofiamaria
hyvä kuulla että en ole ainoa joka on tässä tilanteessa. Hienoa että poikasi voi hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264801- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2939Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776