Hukkasin tässä vapun toenoilla silmälasit ja nyt mietinkin mahtaako joku tietää, myydäänkö tiimareissa miinus-merkkisiä silmälaseja??
Harmittaa kauheasti, kun ehtivät olla käytössä vain muutaman kuukauden, mutta oma vika :/
Tiimari lasit (miinus?)
7
6091
Vastaukset
- TIIMARISSA
Etkö sää ole nähny telekkarii. Siellä rillit liihottelloo mainoksessa kuin lentävät matot. Puhuvattenkin toisilleen jotta halavimpia ovatten. Suomessa nimittäin.
NISSENILLÄ nimittäin. Vitosella rillit!
Huippu laatuva lupaavatten. On se uppeeta kun eläkelläinenkin voip nykysellään rillit sentään kerran kolomeenvuoteen ostaap. Vitosen sitä voip juuri ja juuri.
Näkemisestä, nimittäin. - gkidgjj
Hehheh. Olipa hauskaa.
Kysymyshän oli siitä, onko miinus-laseja LAINKAAN SAATAVISSA Tiimareissa?
Eli tietääkö joku asiasta OIKEASTI jotakin?- Tiimareissa
Eli siis nk. "valmislasit" ovat aina plus-laseja.
- Suurentaa
Tiimarissa myytävät suurennuslasit, kuluttajien mieltämät silmälasit, eivät ole muuta kuin suurennuslaseja.
Varsinaisten silmälasien myynti on suomessa vain lääkintöhallituksen myöntämällä luvalla sallittua toimintaa. Muille kuin optikkoliikkeille ei ole sallittua myydä ja luovuttaa pienennyslaseja.
Ihan aikuisten oikeesti! - niiiiiin
Suurentaa kirjoitti:
Tiimarissa myytävät suurennuslasit, kuluttajien mieltämät silmälasit, eivät ole muuta kuin suurennuslaseja.
Varsinaisten silmälasien myynti on suomessa vain lääkintöhallituksen myöntämällä luvalla sallittua toimintaa. Muille kuin optikkoliikkeille ei ole sallittua myydä ja luovuttaa pienennyslaseja.
Ihan aikuisten oikeesti!Nissen lähetti kotiin komean esitteen, jossa luvataan: Nyt Tampereen Nisseniltä EasyPrise-silmälasit!
Yksitehot 15 € Monitehot 115 €
Kehykset raikkaan linjakkaasta EasyPrise-mallistosta.
Menin kauppaan ja yllätys oli melkoinen, kun esitteessä mainittuun mallistoon kuului kahdet kehykset, joista toiset, antiikinaikuiset edessä kaksiaisaiset pokat sopivat vain moniteholinsseihin. Lukulaseihin oli siis tasan yksi vaihtoehto, muoviset hankalan malliset kehykset.
Ei kai mainos ihan rikollinen vissiin ole, mutta täysin harhaanjohtava. Jos puhutaan jostakin nimeltä mainitusta mallistosta niin luulisi siihen kuuluvan useammat kuin yhdet kehykset. No, säästyivät nekin 15 €, koska en periaatteesta ruvennut katselemaan kalliimpia kehyksiä. - Ettäjottatuota
niiiiiin kirjoitti:
Nissen lähetti kotiin komean esitteen, jossa luvataan: Nyt Tampereen Nisseniltä EasyPrise-silmälasit!
Yksitehot 15 € Monitehot 115 €
Kehykset raikkaan linjakkaasta EasyPrise-mallistosta.
Menin kauppaan ja yllätys oli melkoinen, kun esitteessä mainittuun mallistoon kuului kahdet kehykset, joista toiset, antiikinaikuiset edessä kaksiaisaiset pokat sopivat vain moniteholinsseihin. Lukulaseihin oli siis tasan yksi vaihtoehto, muoviset hankalan malliset kehykset.
Ei kai mainos ihan rikollinen vissiin ole, mutta täysin harhaanjohtava. Jos puhutaan jostakin nimeltä mainitusta mallistosta niin luulisi siihen kuuluvan useammat kuin yhdet kehykset. No, säästyivät nekin 15 €, koska en periaatteesta ruvennut katselemaan kalliimpia kehyksiä.saisit 15 eurolla silmälasit???
-Sillä hinnalla pääsee nääs juur ja juur aseman vessaan pissalle.
JÄRKI KÄTEEN ! - Kysyin asiaa
Suurentaa kirjoitti:
Ihan aikuisten oikeesti!Minulle kertoi Silmätautien Erikoislääkäri, kun olin Hänen luonaan Näkötarkastuksessa seuraavaa kun kysyin Häneltä suoraan mitä mieltä Hän Lääkärinä on niistä Huoltoasemien/Tiimarin Lukulaseista: Hän (Silmälääkäri) käyttää LUKULASEINA itse Huoltoasemalta Ostettavia Lukulaseja - Hän kertoi, että niitä voi käyttää, jos ei ole mitään Silmäsairauksia.
Olen itsekin ostanut niitä monia Tiimarista.
Tiimarin Lukulasit olen todennut hyviksi jopa tietokonetyöskentelyyn.
Suurin osa Lukulaseista - ostat ne sitten Optikkoliikkeestä tai Tiimarista - ovat tehty KIINASSA.
Eräs Toinen Henkilö, joka on Optikkoalalla töissä sanoi, että Heidänkin Lukulasinsa tulee KIINASTA. Hän kertoi, että Silmalasien/
Lukulasien KATE on todella suuri, kun niitä myydään asiakkaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713