paino-ongelmia

afgaani

Oliskos ihmisillä hyviä ehdotuksia, miten saisin kolmevuotiaan urosafgaanini LIHOMAAN! Herra ei ole mitenkään nirso ruoastaan, syö melkein kaikkea mitä tarjotaan, mutta ei välitä lihasta. kana menee jotenkuten, kala ja kasvisruoat ovat herkkua. Lisäksi sekoitan itse tekemääni kotiruokaan aina kuivamuonaa n1,5dl. Aamuisin kuivamuonaa menee n2dl raejuustoon tai piimään sekoitettuna( 1rkl oliiviöljyä), päivällä taas perusruokaa (yleensä riisi-/hiutalepohjaista)n.400-500g 1,5dl kuivamuonaa ja kostutukseksi piimää. Ja hieman oliiviöljyä. Iltapalana yleensä pinaattilettuja, kasvispullia tai porkkanaa.. Rakaa porkkanaa herra söisi vaikka kuinka paljon. Painoa on 27kg suunnilleen, ja tästä turkin osuus on ainakin 1-2kg. Painoa saisi siis tulla muutama kilo lisääkin! Ei nyt sairaalloisesta laihuudesta ole kysymys, mutta kun.. saisi hieman lihoa! Eikä herra syö määräänsä enempää, jos nuo saa menemään päivässä niin hyvä on..

1

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sika

Koirasi on vielä niin nuori, ettei se voi olla vielä aikuisiän tuhdissa kunnossa. Sitä paitsi vinttikoirat ei ole mitään "läskikoiria" koskaan niin kuin ovat noutajat, molossikoirat ja spanielit. Odota nyt vaan vielä pari vuotta niin silloin se varmaankin saa hiukan massaa lisää. Jos koirasi on muuten terve, terhakka ja syö hyvin, niin silloin se on ihan hyvässä kunnossa. Ehkä hän on vähän turhan nirso jos ei suostu syömään tavallista lihaa. Voisit "terästää" sitä (mielellään jauhelihaa) riisillä ja laitat sinne sekaan vielä jauhelihakuution ja vettä, niin se "liha" tulee maistuvaisemmaksi. Muista vielä se, että vinttikoirat ovat aika kuivia koiria, tarkoitan, ettei niissä ole juuri nimeksikään rasvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe