Myyn HONDA VT600 Shadow

Honda VT600

Myyn HONDA VT 600 Shadow -94. Upea vain 17 tkm ajettu custom. Kuin uusi. Punamusta. Nyt syyshintaan hp vain 5200 Euroa.
Myös vaihto esim. 4-veto auto, halv. traktori, mönkijä tai lumikelkka.
Sähköposti: [email protected]

4

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhan

Kuulostaa aika vähän ajetulta, onko pyörä ollut sinulla ihan uudesta asti, ajattelehan itsekin....17 tuhatta 9 vuoteen, vajaa 2 tuhatta kesälle, itse olen nyt ajanut 2 vuoteen 20 tuhatta ja en voisi edes ajatellakaan että ostaisin pyörän vain naapuria varten kuten itse olet varmaan tehnyt, vai onko tuo niitä saksan pyöriä jolla on ollut 70 vuotias papparainen joka ei ole ajellut pyörällä kuin kirkkoon... niinpä niin...

• Honda VT600

Usko pois, niin se on. Siksi sanonkin että se on uuden veroinen. Sen näkee päälle päinkin. Tänä kesänä olen ajanut sillä 1500 km. Että siitä saisi joku hyvän pyörän. Itselläni ei riitä aika
        elämän tilanteestani johtuen.

• varattu minulle

Tuli kuin tilauksesta. Itse olen ajellut pari kesää aina kun vain mahdollista kaverini Shadow`la. Pyörä on kuin minulle tehty. tykään mallista. Missä päin Suomea se olisi nähtävillä?

• Honda

Hei,

joo, pyörä on kyllä upea myös ajaa eikä vaan katsoa.
        Tämä on Jyväskylässä. Toivottavasti sopivan matkan päässä tulla katsomaan/näyttämään.

Mun sähköposti os.: [email protected]

Näkemisiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe