Lukekaa tämä!!

Julma ja pistävä mies

Itse olen syntynyt 23.10 eli olen scorppari tai vaaka riippuu horoskoopista, mutta kaikki jotka tunnen sanovat että olen 100% scorppari vaikka eivät edes tiedä mun horoskooppia ??. Olen seksihullu, rakastan seksiä!!!!, tarkkaileva ja häikäilemätön taktikko, joka tilaisuuden tullen kostaa pahimmalla mahdollisella tavalla. Myöskin tulen toimeen lähes kaikkien tuntemieni ihmisten kanssa. Laitoin mukaan muutamia tulkintoja scorpiooneista. Mun miellestä ne pittää paikkansa ;)

SKORPIONI
Olet ovela liikeasioissa, eikä sinuun voi niissäkään luottaa. Pääset huipulle, koska olet täysin kylmäverinen taktikko. Sinua kiinnostavat erityisesti muiden puolisot. Useimmat Skorpionit ammutaan sänkyyn (ei omaan). Skorpioneille on kehittynyt varsin voimakas intuitio, joten ne saattavat yhdellä vilkaisulla havaita keneltä ne saavat mahdollisimman primitiviistä seksiä lähimmän vartin aikana. 109% Skorpioneista käyttää sikana hyväkseen tätä lahjaa. Monet Skorpionien viettelyn kohteeksi joutuneet miettivät vielä vanhainkodissakin, että mikä heihin oikein iski?
Onnenkapine: 9 mm luoti (käyttämätön)
Onnennumero: 69
Onnenväri: Makuuhuoneen valo
Motto: "Käänny ympäri niin kokeillaan yhtä toista asentoa"
Auto: Chevy Van plyysisisustuksella

Skorpioni (23.10 - 21.11)
Skorpionilla on mielessä vain se yksi asia - naapurin äijän/akan kanssa. Oman kanssa sillä ei ota eteen. Pettäminen on se kova juttu. Skorppareita vihataan niin paljon, että he pyrkivät muuttamaan tähtimerkkinsä. Jossain tuolla elää autonikkunoita tummentava firma pelkästään siitä, että se toimittaaa tummennettua panssarilasia limusiineihiin, jotka skorpparit ovat omineet toisten rahoilla! Puolet pedofiileistä on skorppareita.

MÄNTYPISTIÄINEN (24.10.- 22.11.)
Intohimot jylleevät entistä hurjemmin ens vuonna. Et malta pysyä yhessä kohti, vuan pörreet kukasta kukkaan. Toesaalta ossoot olla niin pisteliäs, etteivät heekomaat sinun kanssas pärjee ollenkaa. Pikkusen armoo voesit osottoo muillekkii.

SKORPIONI (23.10 - 21.11)
Olet ovela liikeasioissa eikä sinuun voi luottaa. Pääset pitkälle täydellisen moraalittomuutesi ansiosta. Ajat usein autoa humalassa. Monet skorpionit murhataan tai tuomitaan rattijuopumuksesta.

Sarvijaakkoo (24.10-22.11)
Viäntiä sitte piisaa sarvijaakoolla. Alavariinsa hyppäät, jotta sivullisiaki hirvittää. Koita pikkuusen hirastaa tahtias, muuten saat peräpukamat ennen kesän korwaa riasakses. Tämä koskoo erityysesti miespuaiisia sarwijaakkoja, joita naispeijoonit aharisteloo.

3

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähemmän julma nainen

Mistä ihmeestä sä olet löytänyt tuon kaiken?
      Toisaalta, omalla kohdalla noista ei pidä paikkaansa sitten mikään, niin kuin eivät skorpionin (naisenkaan) kuvaukset muutenkaan. Ja tietääkseni mäkin horoskoopiltani olen puhtaasti skorpioni (27. 10)

Mä olen kai sitten se poikkeus, joka vahvistaa säännön?

• Adele

Noi jutskathan on ihan helppo löytää netistä... Itte oon bongannu sieltä vielä vaikka kuinka paljo lisää...mutten tarpeeks nii et saisin tyrehdytettyä kiinnostukseni skorppari-horoskooppia kohtaan. Näyttäs vähän siltä..et alkuperäsen viestin kirjottaja ois hieman "fakkiutunu" tohon skorpionin "seksikkyyteen" ja "kostonhimoon"... Skorpionihan on paljon muutaki... ja jos suoraan sanon nii mun mielestä tommonen "seksihulluus ja kostonhalu" on skorppareiden kehittymättömimpiä ominaisuuksia... Enpäs tiedä...Tää oli mun mielipide.

• NAINEN,,ja kaunis!
        Adele kirjoitti:

Noi jutskathan on ihan helppo löytää netistä... Itte oon bongannu sieltä vielä vaikka kuinka paljo lisää...mutten tarpeeks nii et saisin tyrehdytettyä kiinnostukseni skorppari-horoskooppia kohtaan. Näyttäs vähän siltä..et alkuperäsen viestin kirjottaja ois hieman "fakkiutunu" tohon skorpionin "seksikkyyteen" ja "kostonhimoon"... Skorpionihan on paljon muutaki... ja jos suoraan sanon nii mun mielestä tommonen "seksihulluus ja kostonhalu" on skorppareiden kehittymättömimpiä ominaisuuksia... Enpäs tiedä...Tää oli mun mielipide.

Olen seksihullu ja osaan kostaa,,,ja olen saatanan ovela itsekeskeinen hyväksikäyttäjä,,,ja julma!!Mutta on mulla toinenkin puoli!!!!!Ja sitä saa keskustelun katkera aloittaja,,miettiä,,,pitkään,,,,,,,,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      153
      11655
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4397
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2718
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      95
      1489
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe