Petturi=o(

Auttakaa!

(Tämä on jatkoa "kummallinen jätkä" keskusteluun, mutta nyt haluan apua kaikilta! Sitä edellistä keskustelua ei tarvitse lukea ymmärtääkseen tämän!)

Minulla oli yhen jätkän kanssa säätöä n. kuukauden! Istuimme sylikkäin, pidimme toisiamme kädestä ja annoimme ymmärtää, että olemme molemmat kiinnostuneita!Jätkä sanoi, ettei sillä oo tyttöystävää, mutta toisin kävi! Eräänä päivänä näin jätkän erään tytön kans käsi kädessä(tiesin tämän tytön) ja petyin! Kaiken lisäksi jätkä oli just pari päivää sitten väittänyt tätä kyseistä tyttöä vain kaverikseen! Kävelin tätä paria vastaan ja jätkä vaan moikkas mulle, eikä ollu ees hätääntyneen näkönen! En ole nähnyt jätkää viikkoon,
mutta kuulin, että se on ollu tän tytön kans 5 kuukautta! Mitäs mun nyt pitäis tehdä?
Näen tän jätkän huomenna ja aijon kertoa sille mitä tiedän ja sit haukkua sen lyttyyn! Sit aijon kertoo tälle tytölle mitä se jätkä on puuhaillu mun kanssa! Kuulostaako hyvältä?

4

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohoo

totuus tuollaisesta runkusta.

• -minä-

Mulle kävi kerran samoin!
        Kerroin sitten sille muijalle meidän puuhista.
        Mut eipä se muija mua uskonu!
        Luuli vaan et yritin saada sen miehen omakseni!
        Hauku se äijä vaan pystyyn mut en tiedä onko mitään hyötyy kertoo sille muijalle.
        Ainahan voi tietysti yrittää...

• auttakaa!
        -minä- kirjoitti:

Mulle kävi kerran samoin!
        Kerroin sitten sille muijalle meidän puuhista.
        Mut eipä se muija mua uskonu!
        Luuli vaan et yritin saada sen miehen omakseni!
        Hauku se äijä vaan pystyyn mut en tiedä onko mitään hyötyy kertoo sille muijalle.
        Ainahan voi tietysti yrittää...

En sitten nähnytkään tätä jätkää, enkä siis voinut haukkua sitä!Nyt kuitenkin selvisi, että tää tyttö oli saanu tietää jotain kummaa kautta meidän jutusta(siis mun ja sen jätkän!) Tää tyttö oli sit menny puhuun tälle jätkälle,en tosin tiedä mitä! Itse en ollut tälle tytölle vielä ehtiny meijän jutusta kertoo, joten en tiedä, että miten se oli sen
        saanu tietää!Nyt mua sitten vähän jännittää se,että mitä se muija oli menny sille jätkälle selittään ja onkohan ne enää edes yhdessä!Oikeastaan en tiedä miksi tätä juttua kirjotan, koska ette te kuitenkaan voi mua auttaa,mutta olis tosi kiva kuulla silti mielipiteitä ja neuvoja yms.

• -minä-
        auttakaa! kirjoitti:

En sitten nähnytkään tätä jätkää, enkä siis voinut haukkua sitä!Nyt kuitenkin selvisi, että tää tyttö oli saanu tietää jotain kummaa kautta meidän jutusta(siis mun ja sen jätkän!) Tää tyttö oli sit menny puhuun tälle jätkälle,en tosin tiedä mitä! Itse en ollut tälle tytölle vielä ehtiny meijän jutusta kertoo, joten en tiedä, että miten se oli sen
        saanu tietää!Nyt mua sitten vähän jännittää se,että mitä se muija oli menny sille jätkälle selittään ja onkohan ne enää edes yhdessä!Oikeastaan en tiedä miksi tätä juttua kirjotan, koska ette te kuitenkaan voi mua auttaa,mutta olis tosi kiva kuulla silti mielipiteitä ja neuvoja yms.

No jos se muija on tarpeeks viisas se jättää sen äijän!
        Tai sit se on niin idiootti että pitää äijän niinku mun tapauksessa kävi eikä usko tosi asioita!

Mut joo et sä paljon muuta voi tehä ku ootella että mitä se muija sille äijälle sano...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2581
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2297
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe