neuvoa missä Manilassa on edullista yöpyä.
Reppumatkaajan budjetilla ei paljoa törsäillä, onko kokemuksia Manilan majoituksista ?
voisiko joku ystävällinen
3
1013
Vastaukset
- viisaus
Antaa mitään neuvoa , mutta jos kävelisimme siellä rinnakkain näyttäisin sinulle sormella ,että tuossa .On eurossa vain jotain 20 .Ja puhuttais sitä tyalogin kieltä .
- Steffo
Minulla on kokemusta Ermitan hostelleista. Ne on aika rähjäisiä paikkoja ja hinnat alkaen n 8 uroa/yö. Esim Mabini Pension tai Natividad. Hotellihuoneet ovat 20 euroa ja ylöspäin. Halvin tietämäni paikka on Townhouse hostel Paranaquessa, lähellä lentokenttää, jotain 5 euroa yö. Muista muuten käydä ruotsalaisessa G-point pubissa jos olet Ermitassa!
- JaakkoJ
Löytyy osoitteesta http://www.cherryblossomshotel.com.ph/ -- Tavalliset aamiaiset, Robinson's-ostoskeskus nurkan takana, edullinen. Halvimmillaan 23,50 eur/yö...kahdelta hengeltä, siis tasoon nähden aivan mainio. Ei meteliä, paitsi tietenkin ilmastointilaitteesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693