siis olen kalat nainen 1.3.85 syntyny. miten ne nousevat kuut ja vastaavat katotaan. oon joskus koittanu asiaa tutkia, mut ei mun ymmärrys riitä. näkyyks niistämillanen luonne mulla on? heikoudet? vahvuudet? kertokaa. haluan todellakin tietää pitääkö lukemani paikkansa
mites
tää homma toimii
3
823
Vastaukset
- vaikka
kolmosen helmi sivuilla tekee syntymäaikaan perustuva astrologinen kartta..
- näin tein
harmittaa vaan kun tulostin ei toimi. oli siinä kartassa kyllä niin paljon mitkä meni yli hilseen mulla :)
- horoskoopeista
Mene https://www.astro.fi/ . Kirjautumalla jäseneksi, joka ei maksa mitään, saat todella paljon tietoa. Oma astro sivulta löydät sitten syntymäkarttasi kuin myös pikatulkinnan kartasta, joka kertoo jo jotain. Eips muuta kuin tutkimaan omaa itseä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392892Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282703100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442356Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201941Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401873Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571689- 381563
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä341461- 451393
- 261241