homeopaatit potenssioivat.
Jos todella homeopatia toimisi niin pitkälle potenssioidulla kossulla tulisi hyvin känniin.
Ja toinen aisia löytyykö homeopaattista bensiiniä jonka pitoisuus olisi jotain c12 siinä tulisi samalla ratkaistuksi öljyn riittäminen hyvin kauas tulevaisuuteen.
Mitä kaikkia
1
423
Vastaukset
- bensiinissä ongelmaksi
muodostuu se vesi. Normaali moottori ei kestäisi sitä veden aiheuttamaa painetta.
Energeettisesti potenssoitu bensiini on erittäin tehokasta, mutta moottoreissa sitä ei voi käyttää.
Kuitenkin sen potenssoinnin sisältämän suuren energeettisen voiman havaitsee nimenomaan siitä että sellaisen käyttämiseen tarvittaisiin erityisen kestävä moottori ja niin kestävää moottoria ei ole tehty koska se lisäisi painoa valtavat määrät joka taas aiheuttaisi lisää ongelmia, ei massan liikutteluun, vaan tiestöön joka ei kestä niin suuria massoja. Sama ongelma tulee tietysti esiin myös renkaissa jotka ovat liian heikkoja.
Eli homeopaattista bensiiniä pitäisi jollakin tavalla kehittää eteenpäin että siitä saataisiin irti sen sisältämä energia ilman veden aiheuttamia haittoja. Olen kuitenkin luottavainen.
Ja ellei joku usko niin kokeilkaa googlettaa tai youtubettaa water energy motor engine tai vastaava, niin huomaatte että tätä vedenkin energiaa on pystytty käyttämään joissakin moottoreissa jo nyt. Eli homeopatia ei voi olla pelkkää huijausta vaan siinä on se jokin energeettinen voima joka pystyy siirtymään veteen ja aiheuttamaan sitten muutoksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222758Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101862Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671739Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521735Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971653Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701440Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311178Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121147