Raittiina.
Nyt poksahti 12-vuotta raittiina. Kiitos olen saanut vielä elää. Tähän asti on raittius pysynyt ja toivon että pysyy. Nämä 12-vuotta on todella olleet hyvää aikaa.
En osaa pukea sanoiksi, mutta olen kiitollinen, että tajusin.
Torstai 8.5-08
9
387
Vastaukset
Täälläkin ja onnittelut frans-hermannille kahdestatoista raittiista vuodesta!
- Eeva-Leena
olen raittiina. Onnittelut frans-hermanille raittiudesta
- Kukkakeiju
Täällä myös päivä alkaa raittiina.Onnea sinulle FransHerman!
- Pa.pio
No niin, paikallaan kunnon onnittelut. Tuohon ei moni pysty. Ei tule ole oikein muuta mieleen kuin ihmetellä, on aikamoinen määrä tuo tusina vuosia - ja onnitella.
- Nautinkin nauttia kahvilassa
kakkupalan raittiutesi kunniaksi.
- Aina Holi
ja ymmärrän kiitollisuutesi. Raittiina mennään kohti ihanaa kesää!
- LORTTA
OLET TOSI NASTA TYYPPI JA KIRJOITUKSISSASI ON AINA HYVÄ POINTTI ONNEA SULLE.
MINULLAKIN MENNEE SUHT KOHT HYVIN MUT NYT OTAN KUOHARIA JA NOSTAN SULLE MALJAN.Kaikille. En nyt niistä pointeista tiedä, minulle riittää sain vielä elää, tais olla ivaa ja pilkkaa? en tiedä vai otinko vain kun olen tällainen herkkäsielu! Minulle myös riittää, että käyn täällä, luen näitä ihan mielenkiinnolla, olen huono kommentoimaan, joskus jotain minäkin tänne pistän, harvoin. Kuittaan vain. Mutta niin nämä päivät, viikot, kuukaudet, vuodet kuluvat.
- AriJussi
täältäkin täydestä tusinasta vuodesta tärinättömiä päiviä.Reilussa puolessa välissä samaan ollaan itsekin tällä tiellä ja takaisin en edes ajattele enää kääntyväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917274- 353851
- 453450
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2132476
- 412382
- 1302303
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292189Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191893