huomasin

hyviäkin puolia

Niin on siitä huumeittenkäytöstä hyötyäkin huomasin sain armeijasta vapautuksen että silleen...

10

721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu

Juu onhan tuo kyllä bonusta, mutta itse olisin vähän epäileväinen tuon mahdollisia myöhempiä haittavaikutuksia kohtaan.
      Tieto huumeidenkäytöstä lienee merkittynä potilastietoihisi, josta sen näkevät kaikki lääkärit. Ties vaikka tieto päätyisi tulevalle työnantajallekin, tai jos oikein hysteerikkoja syrjäytymisen edesauttajia ovat niin voivat vaikkapa uhata ottaa ajokortin pois..

• Sally 888

"...näkevät kaikki lääkärit..." Ei kaikilla lääkäreillä oo mitään automaattista pääsyä joihinki "yleisiin" potilastietoihin. Mitä ne muka on? Jos armeija vapauttaa huumeidenkäytön takia ni luulet sä idiootti et ne ilmottaa siit heti jonnekki Terveyskeskusten tietokantaan, voi jeesuksen munat.
        Ja mites se tieto, siis henkilön intimiteettisuojalain alainen henkilökohtanen jollekki työnantajalle, jonka toimialaan se ei kuulu, noin vaan vuotais?
        Nää on kuule juttuja joita varten Suomessa on lait. Potilasarkistojen ja -tietojan vuodattaminen sinne tänne miten sattuu johtaa välittömästi poliisitutkintaan.
        Ja et niiku armeijasta jotku viranomaiset lähtivät syynäämään vielä jonku vuoden tai vuosien päästä, et "otetaanpa tältä ajokortti pois".

• Homma

Hieno homma todella,lisää narkkia vaan ja reilusti,niin kohta huomaat,että saat vapautuksen koko elämästä......vittu,kyllä mää oon kova jätkä.

• Mies

No sitten sinusta ei tule koskaan miestä, kun
      et sitä armeijaa ole suorittanut. Tuollaiset pelkurit jotka välttävät armeijan huumeilla saisi potkia tästä maasta pois. Vaikka etelänavalle pingviinejä laskee....

• ei mahda

No voi herranjumala kyllähän minä sen armeijan olisin käynyt mutta minua ei sinne päästetty.Joo mä haukun tästä lähtien kaikki naisetkin luusereiksi jos ei ole armeijaa käynyt tasa-arvolaki on suomessa.....

• sok33

minä pääsin suorittamasta varusmiespalvelusta likinäköisyyden vuoksi.. mukavaahan se on sitten sota-aikana miinoja kaapia ja siten menettää terveytensä...

• Lässyn lässyn

Monilla tuntuu vieläkin olevan sellainen mielikuva, että Suomen merkityksettömän ja vanhanaikaisen koko kansan nukkearmeijan käyminen olisi jotenkin kova juttu.

Hohhoijaa joo. Säälittävää. No, jollainhan se on itsetuntoaan tietty boostattava rääpäleidenkin, näinhän se on :D

• ohto
        ei mahda kirjoitti:

No voi herranjumala kyllähän minä sen armeijan olisin käynyt mutta minua ei sinne päästetty.Joo mä haukun tästä lähtien kaikki naisetkin luusereiksi jos ei ole armeijaa käynyt tasa-arvolaki on suomessa.....

onneksi ei mahda mitään. Minä en ainakaan haluaisi olla minkään pilviveikon kanssa samalla ampumaradalla silloin tämä alkaa saada jotain flashbackeja vedettyjen huumeiden takia ja ampumaan ihmisiä maalitauluina tai ilmapalloina!
        Mm. mietona pidetty kannabishan voi sekoittaa pään vielä kuukaudenkin päästä käytöstä, saati sitten joku LSD joka pysyy elimistössä loppuiän ja voi sekoittaa kuulan vielä 50 vuodenkin päästä!

• nii
        Lässyn lässyn kirjoitti:

Monilla tuntuu vieläkin olevan sellainen mielikuva, että Suomen merkityksettömän ja vanhanaikaisen koko kansan nukkearmeijan käyminen olisi jotenkin kova juttu.

Hohhoijaa joo. Säälittävää. No, jollainhan se on itsetuntoaan tietty boostattava rääpäleidenkin, näinhän se on :D

Juu, mutta orjalla on orjan luonne ;)
        Onhan se siistiä kun ryömii metsässä oikein pyssyn kanssa ja on niin MIES ettei tosikaan.
        Hienoa. Ja sitten sitä ollaan vieläpä oikein Isänmaan ystäviä kun on intit käyty.
        Lisää vaan valmiiksi pureskeltuja arvoja myllyyn niin ei tarvitse itse ajatella miten voisi tehdä jotakin OIKEASTI hyödyllistä sen sijaan että tuhlaa veroeuroja sotaleikkeihin.

• Huommavainen mies

armeijassa pössöteltyä. Mutta sotilaspassissa lukee: SAL sotkiv. luokka I. En roiskinu seinille, meinaan kivärillä.

Ei tullu kuntoisuuslomaa 6 vrk, joka kuuluu jokaiselle pystykorvalla I-luokan poksautelleelle. Tuli myös merkintä: kelpoisuusluokka B III, siirretään apupalveluun, Santahaminan sillankääntäjäksi.

Ps. Ajokortti on ollu 40 vuotta. Rikosrek. lukee "Vauhtiveikko 2v 4 kk ehd." Eivät kyselleet ajokortista. Muut aiat kiinnosti enämpi.

Pss. (P.issi s.it s.iihe) B III tarkoittaa: ei kelpaa sodan aikana edes miinoja polkemaan, sen verran kahjo, että voi hyppiä parin yli ja omat kualee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe