KÄÄPIÖPINSERI EI SOVI...

onceandforall

KÄÄPIÖPINSERI EI SOVI ALLERGISELLE

ei vaikka kasvattaja niin sanoisi, ei vaikka täällä kuka hyvänsä niin väittäisi.

Se on koira josta irtoaa hilsettä ja karvaa ihan samalla lailla kuin muistakin 'koira' nimikkeen alla liikkuvista eläimistä.

täts it. tänk juu.

12

4805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *pikkunen*

komppaan sua ja niin vain asia on. Meidän käppänällä näkyy kunnolla hilsettä välillä mustassa karvassa. Itse vähän herkkänä nenä tukossa aina aamulla kun käppänä nukkuu naamassa kiinni. Mun valinta.

• kääkkä..

Kääpiöpinserit myös stressaantuessaan erittävät paljon hilsettä,niin että sitä oikein nousee turkin pintaan valkoisena..esim. kynsien leikkuun yhteydessä tai muuten.....

• se vaan on..

Ihemetteln suuresti, jos joku vastuuntuntoinen kääpiöpinseri kasvattaja on näin väittänyt ??? Tahtoisinpa tietää kuka näin väittää...
        Terveisin, kasvattaja monen vuoden takaa.

• alkuperäinenkirjoittaja
        se vaan on.. kirjoitti:

Ihemetteln suuresti, jos joku vastuuntuntoinen kääpiöpinseri kasvattaja on näin väittänyt ??? Tahtoisinpa tietää kuka näin väittää...
        Terveisin, kasvattaja monen vuoden takaa.

No tuskinpa on ollut kovin vastuuntuntoinen jos tuollaista on mennyt sanomaan?
        Liene kyseessä kasvattaja jolla epätoivoinen tarve saada pentunsa kaupaksi.

• ....

eiköhän se ole niin ettei mikään koira tai yleensä karvainen otus sovi allergiselle ihmiselle!!! jotkut tosin hilseilevät vähemmän kun toiset..
      on ihmisisssäkin eroja noitten allergisten rektioiden suhteen..toisille allergisille kääkkä ei aiheuta reaktiota ja toisille taas todella rajun reaktion!! Minulle ei tule kääkästä rektioita..

• paljonko maksaa

heipsan!! osaatko sanoa paljon maksaa kääpiöpinserin pentu?? oon niin kauan haaveilut koiraa ja juuri kääpiöpinserii.. kiitos ja hyvää kesää ;)

• noin...

750 - 1000 euroa.

• Kyllä

Olen omistanut kääpiö pinserin noin 4vuotta ja olen allerginen koirille. En halua, että koiria hankitaan jos ei ole varma, että pystyykö pitämään. Minulla ei ole ollut minkäänlaisia oireita. Kannattaa ottaa koira vaikka tuttavalta hoitoon pariksi viikkoa ja katsoa tuleeko millaisia oireita, jos ei tule niin voi vielä käydä ottamassa verikokeet ja varmistaa onko vaikka tulehdusarvot koholla.

• Anonyymi

Ei tuu kääpiöpinseri sitä allergiaa itestäs tulee allergiaa

• Anonyymi

Buuuuu

• Anonyymi

Kääpiöpinseristä ei tuu mitään allergiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi

Ei tuu ei tuu EI TUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2213
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1534
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      954
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe