KÄÄPIÖPINSERI EI SOVI ALLERGISELLE
ei vaikka kasvattaja niin sanoisi, ei vaikka täällä kuka hyvänsä niin väittäisi.
Se on koira josta irtoaa hilsettä ja karvaa ihan samalla lailla kuin muistakin 'koira' nimikkeen alla liikkuvista eläimistä.
täts it. tänk juu.
KÄÄPIÖPINSERI EI SOVI...
12
4742
Vastaukset
- *pikkunen*
komppaan sua ja niin vain asia on. Meidän käppänällä näkyy kunnolla hilsettä välillä mustassa karvassa. Itse vähän herkkänä nenä tukossa aina aamulla kun käppänä nukkuu naamassa kiinni. Mun valinta.
- kääkkä..
Kääpiöpinserit myös stressaantuessaan erittävät paljon hilsettä,niin että sitä oikein nousee turkin pintaan valkoisena..esim. kynsien leikkuun yhteydessä tai muuten.....
- se vaan on..
Ihemetteln suuresti, jos joku vastuuntuntoinen kääpiöpinseri kasvattaja on näin väittänyt ??? Tahtoisinpa tietää kuka näin väittää...
Terveisin, kasvattaja monen vuoden takaa. - alkuperäinenkirjoittaja
se vaan on.. kirjoitti:
Ihemetteln suuresti, jos joku vastuuntuntoinen kääpiöpinseri kasvattaja on näin väittänyt ??? Tahtoisinpa tietää kuka näin väittää...
Terveisin, kasvattaja monen vuoden takaa.No tuskinpa on ollut kovin vastuuntuntoinen jos tuollaista on mennyt sanomaan?
Liene kyseessä kasvattaja jolla epätoivoinen tarve saada pentunsa kaupaksi.
- ....
eiköhän se ole niin ettei mikään koira tai yleensä karvainen otus sovi allergiselle ihmiselle!!! jotkut tosin hilseilevät vähemmän kun toiset..
on ihmisisssäkin eroja noitten allergisten rektioiden suhteen..toisille allergisille kääkkä ei aiheuta reaktiota ja toisille taas todella rajun reaktion!! Minulle ei tule kääkästä rektioita.. - paljonko maksaa
heipsan!! osaatko sanoa paljon maksaa kääpiöpinserin pentu?? oon niin kauan haaveilut koiraa ja juuri kääpiöpinserii.. kiitos ja hyvää kesää ;)
- noin...
750 - 1000 euroa.
- Kyllä
Olen omistanut kääpiö pinserin noin 4vuotta ja olen allerginen koirille. En halua, että koiria hankitaan jos ei ole varma, että pystyykö pitämään. Minulla ei ole ollut minkäänlaisia oireita. Kannattaa ottaa koira vaikka tuttavalta hoitoon pariksi viikkoa ja katsoa tuleeko millaisia oireita, jos ei tule niin voi vielä käydä ottamassa verikokeet ja varmistaa onko vaikka tulehdusarvot koholla.
- Anonyymi
Ei tuu kääpiöpinseri sitä allergiaa itestäs tulee allergiaa
- Anonyymi
Buuuuu
- Anonyymi
Kääpiöpinseristä ei tuu mitään allergiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi
Ei tuu ei tuu EI TUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562921
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541739Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461714Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1541521- 751479
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301346The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201228Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m751149- 1581052
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251005