KÄÄPIÖPINSERI EI SOVI...

onceandforall

KÄÄPIÖPINSERI EI SOVI ALLERGISELLE

ei vaikka kasvattaja niin sanoisi, ei vaikka täällä kuka hyvänsä niin väittäisi.

Se on koira josta irtoaa hilsettä ja karvaa ihan samalla lailla kuin muistakin 'koira' nimikkeen alla liikkuvista eläimistä.

täts it. tänk juu.

12

4283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *pikkunen*

      komppaan sua ja niin vain asia on. Meidän käppänällä näkyy kunnolla hilsettä välillä mustassa karvassa. Itse vähän herkkänä nenä tukossa aina aamulla kun käppänä nukkuu naamassa kiinni. Mun valinta.

    • kääkkä..

      Kääpiöpinserit myös stressaantuessaan erittävät paljon hilsettä,niin että sitä oikein nousee turkin pintaan valkoisena..esim. kynsien leikkuun yhteydessä tai muuten.....

      • se vaan on..

        Ihemetteln suuresti, jos joku vastuuntuntoinen kääpiöpinseri kasvattaja on näin väittänyt ??? Tahtoisinpa tietää kuka näin väittää...
        Terveisin, kasvattaja monen vuoden takaa.


      • alkuperäinenkirjoittaja
        se vaan on.. kirjoitti:

        Ihemetteln suuresti, jos joku vastuuntuntoinen kääpiöpinseri kasvattaja on näin väittänyt ??? Tahtoisinpa tietää kuka näin väittää...
        Terveisin, kasvattaja monen vuoden takaa.

        No tuskinpa on ollut kovin vastuuntuntoinen jos tuollaista on mennyt sanomaan?
        Liene kyseessä kasvattaja jolla epätoivoinen tarve saada pentunsa kaupaksi.


    • ....

      eiköhän se ole niin ettei mikään koira tai yleensä karvainen otus sovi allergiselle ihmiselle!!! jotkut tosin hilseilevät vähemmän kun toiset..
      on ihmisisssäkin eroja noitten allergisten rektioiden suhteen..toisille allergisille kääkkä ei aiheuta reaktiota ja toisille taas todella rajun reaktion!! Minulle ei tule kääkästä rektioita..

    • paljonko maksaa

      heipsan!! osaatko sanoa paljon maksaa kääpiöpinserin pentu?? oon niin kauan haaveilut koiraa ja juuri kääpiöpinserii.. kiitos ja hyvää kesää ;)

      • noin...

        750 - 1000 euroa.


    • Kyllä

      Olen omistanut kääpiö pinserin noin 4vuotta ja olen allerginen koirille. En halua, että koiria hankitaan jos ei ole varma, että pystyykö pitämään. Minulla ei ole ollut minkäänlaisia oireita. Kannattaa ottaa koira vaikka tuttavalta hoitoon pariksi viikkoa ja katsoa tuleeko millaisia oireita, jos ei tule niin voi vielä käydä ottamassa verikokeet ja varmistaa onko vaikka tulehdusarvot koholla.

    • Anonyymi

      Ei tuu kääpiöpinseri sitä allergiaa itestäs tulee allergiaa

    • Anonyymi

      Buuuuu

    • Anonyymi

      Kääpiöpinseristä ei tuu mitään allergiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • Anonyymi

      Ei tuu ei tuu EI TUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe