kertokaas millaisia

kalat-ihmisiä olette

mä itse olen ihan liian luottavainen, tai, pidän sitä toisnaan ihan hyvänä. uskon ihmisissä hyvään ja annan uusia mahdollisuuksia niin kauan kunnes mulla tulee oma raja vastaan. olen haaveilija..unelmointi on ihanaa ja sitä olen ns. harrastanut jo tarhasta saakka.
runoilen. se on mielestäni mun ainut taiteellinen taitoni. runoni kertovat omasta tuskasta, ilosta...
kun ihastun, ihastun palavasti, silloin ei merkitse meri ´mannerten välissä mitään jne. mutta, kun ihastus lakkaa, se myös loppuu.
minun on vaikea sanoa EI. en ole mielestäni liian kiltti, mutta miten oppia sanomaan kunnolla ei niin että toinen osapuoli sen tajuaa.

millaisia kaloja te olette?

9

2852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen...

      Olen itse Kalat-nainen ja itsestäni löytyy seuraavanlaisia piirteitä:
      - haaveileva romantikko, ihastun herkästi, mutta rakastun hyyyyvin harvoin
      - rakastan musiikkia, taidenäyttelyitä, kauniita esineitä yms.
      - inhoan epäsiisteyttä ja likaisuutta
      - seksi ja läheisyys ovat elämässäni etusijalla
      - rakastan koruja, hajuvesiä ja naisellisia hepeneitä
      - pidän itsevarmoista ja voimakkaista ihmisistä, mutta nämä eivät saa "jyrätä" alleen
      - tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa, koska olen jopa liiankin sopeutuvainen
      - itken ja loukkaannun herkästi

      • herkkähipiärapu

        allekirjoitan nuo kaikki - rapuna;)
        miesystävä on kilteistä kiltein kalat


    • Kalat

      Olen myöskin kalat nainen. Olen erittäin voimakastahtoinen ja jääräpäinen. Taiteellinen ja pidän kauniista asioista. Seksi ja läheisyys ovat minulle todella tärkeitä. Ihastun nopeasti ja kärsin usein sydänsuruista, ajattelen liikaa ja vatvon asioita. Olen kaaoksellinen ja suurpiirteinen, pilkunviilaajat ja perfektionistit repivät kanssani hiuksiaan. Olen herkkä mutten näytä sitä vieraille, itken harvoin. Nuorempana olin todella hyväuskoinen ja mutta ikä on opettanut, ensivaikutelma kertoo paljon. Olen hyvin intuitiivinen, luen ihmisiä helposti. Nuorempana turrutin tuntojani alkoholilla mutta sekin vaihe meni onneksi ohi. Olen häilyvä, niin siskoni minulle sanoi. :)

      • hei vaan

        tunnistin viestistäsi itseni. itse myös ihastun palavasti, mutta ihastus myös loppuu nopeasti jos en saa vastakaikua. en edes muista milloin olen viimeksi itkenyt kunnolla..
        olen pitänyt itseäni outona kun pystyn myös lukemaan ihmisiä aika hyvin.
        kiitos


    • mxnbvmxcnbvmxv

      opit kyllä vielä sanomaan ei. Kunhan elämä ensin
      potkii tarpeeksi päähän tai pyrstöön!!

      • sydänsyrjällään!

        ))olen ja kala nainen - ja omaan myös kaikki samat piirteet,,eli romanttinen herkkä uskon liian herkästi toisiin..kiltti..ja se myös ihantun helposti ja odotan että toinenkin puoli yhtä nopeasti.kaikki kaunis kiehtoo minua,,myös mystiset asiat,,ja enteet ovat asioita joita koen ..mitä uskollisuuteen tulee..annan koko sydämmeni täysillä,sille johon olen rakastunut. ja taistelen henkeen ja vereen saakka siitä, että toinen olisi tyytyväinen..mutta myös yhtä herkästi loukkaannun pienistäkin asioista, muuta lepyn nopeasti myös..eli minun rakastettuni tulee saamaan kaiken huomion ja rakkauden ja hellyyden minkä pystyn antamaan. mutta jos verisesti loukaa sitä ei tule saamaan koskaan anteeksi..ja se että tulen hyvin juttuun kaiken ikäisten kanssa onnistuu.aina löytyy aihe ikään katsomatta mistä keskustella..eli olen hauska seuralainen..ja yleensä joukon huomion saaja..!!


      • Pirre*
        sydänsyrjällään! kirjoitti:

        ))olen ja kala nainen - ja omaan myös kaikki samat piirteet,,eli romanttinen herkkä uskon liian herkästi toisiin..kiltti..ja se myös ihantun helposti ja odotan että toinenkin puoli yhtä nopeasti.kaikki kaunis kiehtoo minua,,myös mystiset asiat,,ja enteet ovat asioita joita koen ..mitä uskollisuuteen tulee..annan koko sydämmeni täysillä,sille johon olen rakastunut. ja taistelen henkeen ja vereen saakka siitä, että toinen olisi tyytyväinen..mutta myös yhtä herkästi loukkaannun pienistäkin asioista, muuta lepyn nopeasti myös..eli minun rakastettuni tulee saamaan kaiken huomion ja rakkauden ja hellyyden minkä pystyn antamaan. mutta jos verisesti loukaa sitä ei tule saamaan koskaan anteeksi..ja se että tulen hyvin juttuun kaiken ikäisten kanssa onnistuu.aina löytyy aihe ikään katsomatta mistä keskustella..eli olen hauska seuralainen..ja yleensä joukon huomion saaja..!!

        myöskin horoskooppimerkiltäni kala, ja on niinkuin oisit minusta kertonut :))


    • kalatyttö

      Tykkään piirtää, maalata, tehdä runoja ja kaikkea taiteellista. Sen sijaan lukemisesta en niinkään välitä, se on mielestäni tylsää ja liian kuivaa touhua, en saa siitä mitään irti. Unelmoin ja haaveilen , luon tulevaisuuttani mielessäni joka päivä uudelleen ja uudelleen.. Ajattelen paljon asioita ja muutan niitä mielessäni paremmiksi. Tunnen itseni itsenäiseksi ikuiseksi seikkailijaksi, jota kukaan ei voi rakastaa eikä omistaa. En tykkää kotona istuskelusta, mutten osaisi mennä itse mihinkään, koska olen tottunut siihen, että minulla on aina joku ihminen mukana, jota käyttää väliseinänä.
      Jostain syystä en välitä läheisyydestä, mutta siedän sitä tarvittaessa. Johtuu luultavasti siitä, etten ole tyytyväinen ulkoiseen olemukseeni, enkä usko että muutkaan voisivat koskaan olla, vaikka itse olisin. Sisälläni kuitenkin uskon itseeni, tulevaisuuteni ja uskon, että muutun vielä paremmaksi ajan kanssa. Tiedän, että unelmani toteutuvat, koska olen vain jotenkin hyvin varma niistä, enkä aio panostaa muuhun kuin niihin. Olen köyhä, mutta kierrän vielä maailman ympäri :)

    • Fisuneitokainen

      Oon todella syrjäänvetäytyvä ja introvertti. Luonne on aika kaksijakoinen ja tunteet ailahtelevia. Oon myös tavallaan tunteellinen, mutten tunnu olevan edes riittävän kiinnostunut todellisesta maailmasta ympärilläni, jotta se koskettaisi jollain tavalla. Haaveilen likipitäen aina hereillä ollessani ja monet sanovat mua poissaolevaksi ja oudoksi. Oma sisäinen maailma on niin paljon kauniimpi, eikä todellisuus tule koskaan antamaan mulle edes murto-osaakaan siitä. Vaistoan toisten tunteet ja ajatukset tosi herkästi ja osaan halutessani manipuloida ihmisiä todella hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe