...Eli mitä tuo 69 todellisuudessa tarkoittaa!!? No Jussi 69 grammaa ja jyrki 69 vuotta. Orkesterin nimihän on, 69tuhatta mahdollisuutta kopioida hommat muilta.
Nimen selvennys....
8
953
Vastaukset
- Myrskykatti
Meilkein kuolen nauruun, olet varsinainen koomikko.
- Hamara
...ja kuole vaan. Niin ja unohtuipa tuosta listasta tuo Jykän "laulu" ,siis MUMINA! 69:n kuumaa perunaa suussa.
- Myrskykatti
Hamara kirjoitti:
...ja kuole vaan. Niin ja unohtuipa tuosta listasta tuo Jykän "laulu" ,siis MUMINA! 69:n kuumaa perunaa suussa.
..ei tuohon oikeastaan voi väittää vastaan...en mäkään saa selvää sen muminoista.
- LOLLLLLLL
Hamara kirjoitti:
SE TIETENKIN SUOMEKSI TARKOITTAA ''69 SILMÄÄ'' VITTU
- 69 eyes fani
LOLLLLLLL kirjoitti:
SE TIETENKIN SUOMEKSI TARKOITTAA ''69 SILMÄÄ'' VITTU
ei tarvi kiroilla ja mitä sitten jos sen nimi onki suomeksi 69 silmää!
- Synthia
Ei kaikkea pidä liian tarkasti tietää.
- jyrki69 fani
Mun mielest the 69 eyes on hyvä nimi...toi nimi sopii siihen bändii.
LOST BOYS, KAIKKI ROKKAAMAAN.
THE 69 EYES ON BEST BÄNDI!!! - jussi69<3
jyrki69 fani kirjoitti:
Mun mielest the 69 eyes on hyvä nimi...toi nimi sopii siihen bändii.
LOST BOYS, KAIKKI ROKKAAMAAN.
THE 69 EYES ON BEST BÄNDI!!!Oonn samaa mieltä. ja kiva ku pilkaatte tätä bändiä!! painukaa ******* pilkkaamaan bändejänne. jos ei teit kiinnosta ni miks pitää olla pilkkaas sitä mikä on toisten mielest hyvä, ja jos jou oikeest tykkää(niinku miä) ni ei tartte tuottaa pahaa mieltä niille jos ei ite tykkää nic haukkumal ja herjaamal muita bändejä!!! HMPH! T: jussi69 & Jyrki69LOver!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019