verta vai mitä ulosteessa?

kauhistelija

Äsken käytyäni vessassa, värjäytyi paperi veren väriseksi ja uloste vaikutti punertavalta. Tätä ennen olin syönyt makaronilaatikkoa, johon laitoin ihan tajuttomasti ketsuppia.
Mulla on ärtynyt suoli ja yleensä heti ruoan päälle pitää juosta vessaan.

Voisikohan tuo värjäytyminen olla siitä kesupista, kun uudemman kerran menin, niin enää ei tullut.

6

1889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketsupista

ellet pursottanut sitä suoraan pullosta siihen paskapaperiin.

• suora putki

ole, että se safka samantien tulee ulos. Suoliston pituus on kuitenkin useita metrejä (ohutsuoli 3-8 metriä ja paksusuoli n.1-1,5 metriä)!

Syöminen laukaisee ruuansulatusjärjestelmän toiminnan ja mm. peristalttisen liikkeen (supistusliikket mahassa, suolistossa, joka siirtää ruokaa eteenpäin). Tämän seurauksena on luonnollisesti paskahätä, kun massa liikkuu peräsuolessakin eteenpäin. Ja se massa on luultavimmin eilistä tai sitä vanhempaa shittiä.

Sun kannattas varmaan jossain vaiheessa ottaa lääkäriin yhteyttä. Verinen uloste on aina hälyyttävä merkki!! Seuraile siis tilannetta.

• yliherkkyyttä ei olekaan
      • kauhistelija

Selvitä vähän tarkemmin, kun tuolla on niin pitkät jutut. Aromisuolaa oli kyllä ruoassa.

• lääkeainetta ruoassa

• kauhistelija

Eipä sitä punaista nyt sitten sen yhden kerran jälkeen ole tullutkaan. Niin naurettavalta kuin se kuulostaakin, niin epäilen kuitenkin sitä ketsuppia. Nimittäin mätin sitä todella paljon. Ja aikaisemmin olen myös huomannut, että esim. salaatin tai basilikan tms. syönnin jälkeen tulevat seuraavan ulosteen mukana osittain pois.
      Eli kyllä mullla taitaa aika ”suora suoli” olla.
      Onhan tuon ärtyneen suolen takia muutenkin ulosteet melkein aina löysiä, tai lähes ripulisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2434
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1817
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      73
      1511
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      266
      1420
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1230
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      978
    9. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      65
      965
    10. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68