Kuka on vaihtanut ajovalon kuljettajan puolelta?
Miten saa sulakerasian/kotelon irti, jotta känny mahtuu operoimaan? Kakkoskuskin puoli helpompi, mutta arveluttaa tämä kuljettajan puolen polttimon vaihto.
Hyvät neuvot tarpeen, kiitos!
Ajovalon vaihto/Caliber
10
2430
Vastaukset
- saanut
Itse en saanut sitä juurikaan liikkumaan. Ne muutamat sentit mitä johdot antavat myöden.
Kiukulla ja käsien raastamisella homma sitten hoitui.- MYÖS SYTTYMÄÄN????
Ilman tietokonekäskyä???? Ihma homma.
- autossani
MYÖS SYTTYMÄÄN???? kirjoitti:
Ilman tietokonekäskyä???? Ihma homma.
Minun autossani valot syttyvät valoviiksestä kääntämällä päälle.
Mitä tarkoitat? - jalla_jalla
autossani kirjoitti:
Minun autossani valot syttyvät valoviiksestä kääntämällä päälle.
Mitä tarkoitat?ajovalot täytyy aktivoida vaihdon jälkeen, jotta ne syttyvät.
- ei kaikissa
jalla_jalla kirjoitti:
ajovalot täytyy aktivoida vaihdon jälkeen, jotta ne syttyvät.
No onpa systeemi. Mutta, toimivat kuitenkin normaalisti ja ei tarvinnut käyttää huollossa sen takia.
- Dii da DII
jalla_jalla kirjoitti:
ajovalot täytyy aktivoida vaihdon jälkeen, jotta ne syttyvät.
Tervehdys,
vaihdoin itse kuskin puolen polttimon irroittamalla
sulakerasian ja vähän sitä sivuun varovasti työntämällä.
Ahdasta silti oli kädelle työskennellä.
En tiedä mistä aktivoinnista puhutte, mutta minulla se kävi kääntämällä ajovalot katkasijasta päälle, ja hyvin palaa taas. - kansalle
Dii da DII kirjoitti:
Tervehdys,
vaihdoin itse kuskin puolen polttimon irroittamalla
sulakerasian ja vähän sitä sivuun varovasti työntämällä.
Ahdasta silti oli kädelle työskennellä.
En tiedä mistä aktivoinnista puhutte, mutta minulla se kävi kääntämällä ajovalot katkasijasta päälle, ja hyvin palaa taas.Minunkin Caliberissani valot pitää aktivoida päälle kääntämällä valokatkaisimesta.
- ei se
kansalle kirjoitti:
Minunkin Caliberissani valot pitää aktivoida päälle kääntämällä valokatkaisimesta.
riittänyt.Piti merkkiliikkeessä lyödä testeri kiinni ja kuitata.
- ,,,,,,
just lamppujen vaihdossa. Hinta 80€ tarvikkeineen
- DÖDZI
Kaveri yritti vaihtaa polttimoita molempiin valoihin -ja rikkoi valonkorkeussäätimet. Toiseen puoleen tuli vielä muutakin vahinkoa. Huollossa joutuivat "veistämään", että saivat polttimon paikalleen! Toimi muuten 4 vkoa. Ehdottivat, että vaihdetaan umpiot a 500e. Taidan viedä auton johonkin "pajalle" duunattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4783595Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422968Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872886SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1502774- 1652123
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012085Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141944- 1021854
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361530