Kuka on vaihtanut ajovalon kuljettajan puolelta?
Miten saa sulakerasian/kotelon irti, jotta känny mahtuu operoimaan? Kakkoskuskin puoli helpompi, mutta arveluttaa tämä kuljettajan puolen polttimon vaihto.
Hyvät neuvot tarpeen, kiitos!
Ajovalon vaihto/Caliber
10
2353
Vastaukset
- saanut
Itse en saanut sitä juurikaan liikkumaan. Ne muutamat sentit mitä johdot antavat myöden.
Kiukulla ja käsien raastamisella homma sitten hoitui.- MYÖS SYTTYMÄÄN????
Ilman tietokonekäskyä???? Ihma homma.
- autossani
MYÖS SYTTYMÄÄN???? kirjoitti:
Ilman tietokonekäskyä???? Ihma homma.
Minun autossani valot syttyvät valoviiksestä kääntämällä päälle.
Mitä tarkoitat? - jalla_jalla
autossani kirjoitti:
Minun autossani valot syttyvät valoviiksestä kääntämällä päälle.
Mitä tarkoitat?ajovalot täytyy aktivoida vaihdon jälkeen, jotta ne syttyvät.
- ei kaikissa
jalla_jalla kirjoitti:
ajovalot täytyy aktivoida vaihdon jälkeen, jotta ne syttyvät.
No onpa systeemi. Mutta, toimivat kuitenkin normaalisti ja ei tarvinnut käyttää huollossa sen takia.
- Dii da DII
jalla_jalla kirjoitti:
ajovalot täytyy aktivoida vaihdon jälkeen, jotta ne syttyvät.
Tervehdys,
vaihdoin itse kuskin puolen polttimon irroittamalla
sulakerasian ja vähän sitä sivuun varovasti työntämällä.
Ahdasta silti oli kädelle työskennellä.
En tiedä mistä aktivoinnista puhutte, mutta minulla se kävi kääntämällä ajovalot katkasijasta päälle, ja hyvin palaa taas. - kansalle
Dii da DII kirjoitti:
Tervehdys,
vaihdoin itse kuskin puolen polttimon irroittamalla
sulakerasian ja vähän sitä sivuun varovasti työntämällä.
Ahdasta silti oli kädelle työskennellä.
En tiedä mistä aktivoinnista puhutte, mutta minulla se kävi kääntämällä ajovalot katkasijasta päälle, ja hyvin palaa taas.Minunkin Caliberissani valot pitää aktivoida päälle kääntämällä valokatkaisimesta.
- ei se
kansalle kirjoitti:
Minunkin Caliberissani valot pitää aktivoida päälle kääntämällä valokatkaisimesta.
riittänyt.Piti merkkiliikkeessä lyödä testeri kiinni ja kuitata.
- ,,,,,,
just lamppujen vaihdossa. Hinta 80€ tarvikkeineen
- DÖDZI
Kaveri yritti vaihtaa polttimoita molempiin valoihin -ja rikkoi valonkorkeussäätimet. Toiseen puoleen tuli vielä muutakin vahinkoa. Huollossa joutuivat "veistämään", että saivat polttimon paikalleen! Toimi muuten 4 vkoa. Ehdottivat, että vaihdetaan umpiot a 500e. Taidan viedä auton johonkin "pajalle" duunattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818