Mulla on hirveen isot silmät, en oikein ite tykkää kun kaikki huomauttelee, mutta mitäs mieltä tytöt on?
Isot silmät pojalla
9
660
Vastaukset
- mouse
Se riippuu vähän minkä malliset ja missä naamassa...
- Elijah Wood
Yes.
I have too very big eyes,
and I like them!
Everyone girl was screaming, when they saw my big eyes.
They think that I am cute...;) - Elijah Wood
I got very big eyes too.
But I love them!
Everyone girl was screaming, when
they saw me.
They think, that I am cute...;)- hgfhf
elijah on amerikkalainen... kyllä sen luulis osaavan enkkua....
muuten oisin kyllä luullut sun olevan ihan aito elijah wood! olit niiin vakuuttava! - Elijah Wood
hgfhf kirjoitti:
elijah on amerikkalainen... kyllä sen luulis osaavan enkkua....
muuten oisin kyllä luullut sun olevan ihan aito elijah wood! olit niiin vakuuttava!But I was that...
Kiitti, mut puhuin ihan amerikkaa...oon muuten tyttö ja elijah wood on sika sssssssssssöde!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- naispuolinen
niin niistä huomautellaan, mutta musta ne ainaki on seksikkäät!
- **Lizzy**
isot silmät on tosi ihanat pojalla... tunnen yhen jätkän jolla on isot ja siniset silmät, ja se on tosi söpö....
- *jos*
vaan plussaa.Toki riippuuhan se missä naamassa ja tolleen,mut kyl ne isot simmut ainaki yhdelle lukiolaiselle jäbälle sopii ;)
- smilegirl
Mä oon tähänmennes nähny yhen jätkän jolla on isot silmät, enkä koskaan oo ihanempia silmiä nähnykään!=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760