Terppa...Ajattelin kirjottaa tänne...Meillä on sellanen ongelma, kuin ulosteen syöminen. Meillä on 4 vuotias sakemanni, AIVAN ihana, kaikin puolin...Mutta nyt jos hän jää yksin kotiin, hän syö lapsemme kakkavaipan(sisällön) ja kissan...Mikä on tullut? On joutunut olee aika vähän erossa meistä...(on ollut meillä 2 vuotta), aina pääsee mukaan ja touhutaan...Me otettiin kissa n.1,5 kk sitten, ne on ihan kavereita, tosin välillä kisaillaan...Voisko kissa olla syy? Alkaa rassaa...Aina kun jättää koiran kotiin, tietää sen tehneen jotain pahaa...mutta ei sitä voi toruakkaan jälkeenpäin...Vaikka osaa hävetä, ja tietää jos tekee pahaa...
Auttakaa meitä epätietoisia...Mitä vois tehä? Kohtaa alkaa taas koulu, eikä koiraa voi sinne ottaa...???
Vastailkaa...
Ulosteiden syöminen!
4
174
Vastaukset
- Noutaja
Aivan normaalia toimintaa koiralle lapsen ulosteet suurta herkkua samoin käy aikuistenkin ulosteet. Täytyy pitää potat ja muut ulosteet koiran ulottumattomissa. Olen jostain kuullut en tiedä pitääkö paikkansa että ulosteissa olisi E-vitamiiniä jota koiralta puuttuisi, joka tekisi ulosteet niin halutuiksi.
- pas...
Meillä on sakemanni 13v ,aina on syönyt p:kaa, kissanlaatikosta ja lasten vaipoista, meille tuli myös äskettäin uusi pentu, sama homma silläkin.
- Applica
Eipä kai tuota nyt voi normaaliksi käytökseksi kutsua - yleiseksi kylläkin. Meitä kehotettiin syöttämään koiralle raakaa lihaa (esim. lihaisia luita) silloin tällöin, jottei himoitsisi ulosteita. On ainakin meidän poitsulla auttanut ja kyläkaupan täti tykkää kun saa lihatiskin "jätteet" myytyä. Ellet ole jo kokeillut, niin testaa ihmeessä. Ja ne kakkavaipatkin kannattaisi varmaan laittaa kannelliseen roskikseen johonkin kaappiin - ei luulisi kiusauksen olevan enää niin suuri.
- Saman kokenut
Koitappa syöttää ananasta (ihan vaikka purkkiananasta). Itelläni auttoi ku koira söi omat jätökset. Saattaa mennä n. viikko ku alkaa vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117