Edullinen rengasliike Tampereella?

Nastat ropisee

Vasta Tampereelle muuttaneena tarvisin vinkkejä mistä liikkeistä saa kesärenkaat edullisesti. Laatumerkkien kohdalla helposti 50 euron hintaeroja sarjaa kohden, eikä huvittais maksaa turhasta ylimääräistä. Mukava ja ystävällinen palvelu kiinnostaa myös.

100

44348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosiasia että

      tampereelta et mukavaa ja ystävällistä palvelua löydä

      • mulkku!

        Autokorjaamoja on olemassa vain sitä varten, että asiakkaan kiusaavat viattomia työntekijöitä tarpeineen.


      • Mulkku!?
        mulkku! kirjoitti:

        Autokorjaamoja on olemassa vain sitä varten, että asiakkaan kiusaavat viattomia työntekijöitä tarpeineen.

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, monessakin tapauksessa.

        Monien asiakkaiden on täysin mahdotonta käsittää sitä että juuri hänen asiansa ympärillä ei pyörikään koko muu maailma sillä hetkellä.

        Aloittaja voisi kokeilla rengasneliötä nekalassa.


      • -opiskelija treeltä-
        Mulkku!? kirjoitti:

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, monessakin tapauksessa.

        Monien asiakkaiden on täysin mahdotonta käsittää sitä että juuri hänen asiansa ympärillä ei pyörikään koko muu maailma sillä hetkellä.

        Aloittaja voisi kokeilla rengasneliötä nekalassa.

        Itse talvirenkaita ostaessani vertailin hintoja, ja huomasin, että mansen auto myy sopivaan hintaan. www.mansenauto.fi/kesa.php


      • samaa mieltä
        -opiskelija treeltä- kirjoitti:

        Itse talvirenkaita ostaessani vertailin hintoja, ja huomasin, että mansen auto myy sopivaan hintaan. www.mansenauto.fi/kesa.php

        toinen edullinen paikka on ollut Rengas-Seppo, tosin en ole muutamaan vuoteen siellä asioinut.


      • Ymmärtämystä
        Mulkku!? kirjoitti:

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, monessakin tapauksessa.

        Monien asiakkaiden on täysin mahdotonta käsittää sitä että juuri hänen asiansa ympärillä ei pyörikään koko muu maailma sillä hetkellä.

        Aloittaja voisi kokeilla rengasneliötä nekalassa.

        Yleensä ihmisiä kunnostaa oman auton viat ja korjaus. Ei varmaan kauhee ilosta sakkia asiakkaat, joiden auto on rikki


      • Anonyymi
        samaa mieltä kirjoitti:

        toinen edullinen paikka on ollut Rengas-Seppo, tosin en ole muutamaan vuoteen siellä asioinut.

        Meikäläiselle tuli renkaiden vaihto maksamaan täällä 350 euroa.
        Laittoivat neljällä mutterilla kiinni ja siitä renkaasta ei ollut kiristetty pultteja,joten rengas heilui siihen malliin et juuri vaihdetut jarrupalat meni vaihtoon.


    • suapisti

      http://www.rengasmaa.fi tuolta tuli muistaakseni viimeksi ostettua.
      Rengas-Seppoa tullut myöskin käytettyä. Kannattaa tosiaan tehdä tarjouskierros useammassa liikkeessä.

    • opel_1

      Koivistonkylässä on pikku paja joka myy edulliseen hintaan renkaita, itse kävin vaihdattamassa siellä.
      ja voin suositella.

      • 545gg5555

        ne netistä,toki seiltä hain itsekin kumhot pari vuotta sit(oli kilpailu kykyinen hinta)ehkä pari kymppiä säästänyt tekemäl ite jtn


      • keijo.
        545gg5555 kirjoitti:

        ne netistä,toki seiltä hain itsekin kumhot pari vuotta sit(oli kilpailu kykyinen hinta)ehkä pari kymppiä säästänyt tekemäl ite jtn

        Rengas-Sepolle!


      • V...tutus
        keijo. kirjoitti:

        Rengas-Sepolle!

        Sain todella huonoja kokemuksia Rengas-Seposta. En voi suositella kenellekkään.

        Tarkoituksena oli vain vaihtaa talvirenkaat alle, mutta kaikkea muutakin saatiin aikaiseksi.

        Kun Seppo (ainakin oletin oletan, että oli itse Seppo) ja joku kiireapulainen ottivat kesärenkaita irti, niin jollain mystisellä tavalla onnistuivat hukkaamaan yhden alu-vanteen keskitinrenkaan. Totesivat, että "ei sitä siellä ole ollutkaan" enkä voinut väittää vastaan, koska en ollut ikinä näitä renkaita vaihtanut.

        Sattumalta kuitenkin kun lähdin peruuttamaan pois tallista, niin tapahtumaa vierestä seurannut asiakas koputti ikkunaani ja käski pysähtyä, mutta hiukan liian myöhään... Olin ajanut puuttuvan keskitinrenkaan yli ja se on entinen.

        Sillä välillä kun kävin maksamassa renkaan vaihtoa, niin apulainen pakkasi renkaita farmarini takaluukkuun ja onnistui tekemään senkin väärin. Tullessa renkaat olivat pystyssä vierekkäin ja mahtuivat moitteettomasti. Tämä kaveri tunki väkisin kolme rengasta päällekkäin ja onnistui sotkemaan vaalean kattoverhoilun totaalisesti.

        Harmikseni molemmat kämmäykset tapahtui maksun jälkeen ja olin niin suuressa v...tuksessa, että halusin vain äkkiä pois sieltä.

        No se on varmaa, että toista kertaa en paikkaan mene.


      • saman kokenut
        V...tutus kirjoitti:

        Sain todella huonoja kokemuksia Rengas-Seposta. En voi suositella kenellekkään.

        Tarkoituksena oli vain vaihtaa talvirenkaat alle, mutta kaikkea muutakin saatiin aikaiseksi.

        Kun Seppo (ainakin oletin oletan, että oli itse Seppo) ja joku kiireapulainen ottivat kesärenkaita irti, niin jollain mystisellä tavalla onnistuivat hukkaamaan yhden alu-vanteen keskitinrenkaan. Totesivat, että "ei sitä siellä ole ollutkaan" enkä voinut väittää vastaan, koska en ollut ikinä näitä renkaita vaihtanut.

        Sattumalta kuitenkin kun lähdin peruuttamaan pois tallista, niin tapahtumaa vierestä seurannut asiakas koputti ikkunaani ja käski pysähtyä, mutta hiukan liian myöhään... Olin ajanut puuttuvan keskitinrenkaan yli ja se on entinen.

        Sillä välillä kun kävin maksamassa renkaan vaihtoa, niin apulainen pakkasi renkaita farmarini takaluukkuun ja onnistui tekemään senkin väärin. Tullessa renkaat olivat pystyssä vierekkäin ja mahtuivat moitteettomasti. Tämä kaveri tunki väkisin kolme rengasta päällekkäin ja onnistui sotkemaan vaalean kattoverhoilun totaalisesti.

        Harmikseni molemmat kämmäykset tapahtui maksun jälkeen ja olin niin suuressa v...tuksessa, että halusin vain äkkiä pois sieltä.

        No se on varmaa, että toista kertaa en paikkaan mene.

        Suomeksi:Helvetin tumpeloa toimintaa/kiitti riitti(OIKEIN!)


      • Tyre
        saman kokenut kirjoitti:

        Suomeksi:Helvetin tumpeloa toimintaa/kiitti riitti(OIKEIN!)

        on asiallinen ja melko edullinen rengasliike sijaitsee siellä missä Ikeaa rakennetaan.


      • ManseM
        Tyre kirjoitti:

        on asiallinen ja melko edullinen rengasliike sijaitsee siellä missä Ikeaa rakennetaan.

        Täältä.

        www.konepyora-rr.com


      • tyytyväinen asiakas
        ManseM kirjoitti:

        Täältä.

        www.konepyora-rr.com

        täältä. http://www.alerengas.fi/ 10 euroa renkaiden vaihto ja tosi hyvä palvelu.ja nopea.


      • suosittelen
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        täältä. http://www.alerengas.fi/ 10 euroa renkaiden vaihto ja tosi hyvä palvelu.ja nopea.

        Kannattaa poiketa Pirkkalan rengaskaupassa. Todella hyvät valikoimat renkaita ja vanteita.
        Hinnat löytyy myös netistä: http://www.rengaskauppa.net/


      • Camskill
        suosittelen kirjoitti:

        Kannattaa poiketa Pirkkalan rengaskaupassa. Todella hyvät valikoimat renkaita ja vanteita.
        Hinnat löytyy myös netistä: http://www.rengaskauppa.net/

        Tässä haettiin edullista...


      • Kanta-asiakas
        keijo. kirjoitti:

        Rengas-Sepolle!

        Samoin plusääni Rengas-Sepolle. Mukava pikkupaja ilman turhaa glamouria.


      • Anonyymi
        V...tutus kirjoitti:

        Sain todella huonoja kokemuksia Rengas-Seposta. En voi suositella kenellekkään.

        Tarkoituksena oli vain vaihtaa talvirenkaat alle, mutta kaikkea muutakin saatiin aikaiseksi.

        Kun Seppo (ainakin oletin oletan, että oli itse Seppo) ja joku kiireapulainen ottivat kesärenkaita irti, niin jollain mystisellä tavalla onnistuivat hukkaamaan yhden alu-vanteen keskitinrenkaan. Totesivat, että "ei sitä siellä ole ollutkaan" enkä voinut väittää vastaan, koska en ollut ikinä näitä renkaita vaihtanut.

        Sattumalta kuitenkin kun lähdin peruuttamaan pois tallista, niin tapahtumaa vierestä seurannut asiakas koputti ikkunaani ja käski pysähtyä, mutta hiukan liian myöhään... Olin ajanut puuttuvan keskitinrenkaan yli ja se on entinen.

        Sillä välillä kun kävin maksamassa renkaan vaihtoa, niin apulainen pakkasi renkaita farmarini takaluukkuun ja onnistui tekemään senkin väärin. Tullessa renkaat olivat pystyssä vierekkäin ja mahtuivat moitteettomasti. Tämä kaveri tunki väkisin kolme rengasta päällekkäin ja onnistui sotkemaan vaalean kattoverhoilun totaalisesti.

        Harmikseni molemmat kämmäykset tapahtui maksun jälkeen ja olin niin suuressa v...tuksessa, että halusin vain äkkiä pois sieltä.

        No se on varmaa, että toista kertaa en paikkaan mene.

        En mene minäkään. Ihan sama miksi en mene,mut.vituttaa vieläkin.


      • Anonyymi
        V...tutus kirjoitti:

        Sain todella huonoja kokemuksia Rengas-Seposta. En voi suositella kenellekkään.

        Tarkoituksena oli vain vaihtaa talvirenkaat alle, mutta kaikkea muutakin saatiin aikaiseksi.

        Kun Seppo (ainakin oletin oletan, että oli itse Seppo) ja joku kiireapulainen ottivat kesärenkaita irti, niin jollain mystisellä tavalla onnistuivat hukkaamaan yhden alu-vanteen keskitinrenkaan. Totesivat, että "ei sitä siellä ole ollutkaan" enkä voinut väittää vastaan, koska en ollut ikinä näitä renkaita vaihtanut.

        Sattumalta kuitenkin kun lähdin peruuttamaan pois tallista, niin tapahtumaa vierestä seurannut asiakas koputti ikkunaani ja käski pysähtyä, mutta hiukan liian myöhään... Olin ajanut puuttuvan keskitinrenkaan yli ja se on entinen.

        Sillä välillä kun kävin maksamassa renkaan vaihtoa, niin apulainen pakkasi renkaita farmarini takaluukkuun ja onnistui tekemään senkin väärin. Tullessa renkaat olivat pystyssä vierekkäin ja mahtuivat moitteettomasti. Tämä kaveri tunki väkisin kolme rengasta päällekkäin ja onnistui sotkemaan vaalean kattoverhoilun totaalisesti.

        Harmikseni molemmat kämmäykset tapahtui maksun jälkeen ja olin niin suuressa v...tuksessa, että halusin vain äkkiä pois sieltä.

        No se on varmaa, että toista kertaa en paikkaan mene.

        En mene minäkään.


    • Sami K.
      • joojoo,.,

        Aina kun asioin rengasliikkeessä annan kyllä avata mutterit ,mutten koskaan anna kiristää niitä.Ei vielä yhdessäkään paikassa osata kiristää oikeaoppisesti.Ei niitä räiskitä kiinni pulttipyssyllä miten sattuu.En usko pätkääkään pulttipyssyn "momenttiin",ne pitää kiristää käsin momenttiavaimella.Joissakin automallessa saa jarrulevyt kieroiksi väärällä kiristystavalla.


      • t--------
        joojoo,., kirjoitti:

        Aina kun asioin rengasliikkeessä annan kyllä avata mutterit ,mutten koskaan anna kiristää niitä.Ei vielä yhdessäkään paikassa osata kiristää oikeaoppisesti.Ei niitä räiskitä kiinni pulttipyssyllä miten sattuu.En usko pätkääkään pulttipyssyn "momenttiin",ne pitää kiristää käsin momenttiavaimella.Joissakin automallessa saa jarrulevyt kieroiksi väärällä kiristystavalla.

        Jarrulevyt kieroiksi vanteen kiristystykellä, voi morjens. Mistä näitä oikein sikiää?


      • Anonyymi
        t-------- kirjoitti:

        Jarrulevyt kieroiksi vanteen kiristystykellä, voi morjens. Mistä näitä oikein sikiää?

        Voi ne tosiaan mennä kun rengas pääsee heilumaan jarruttaessa.
        Mistäköhän sinä olet sikiöitynyt.


    • ei kun tinkaamaan

      kukaan ei näköjään pysty sanomaan mikä liike on varmasti halvin.
      Sehän on selvää, koska kaupassa pitää tinkiä ja millainen sattuu olemaan kauppiaan myynti sillä hetkellä ja mitä renkaita meinaa jäädä hyllyyn ja mitä menee kuin siimaa.
      itse ole saanut jopa Euromasterista halvimmat kesäkiekot joskus.

    • mansenht1
    • Kokemusta on...

      Moi. Jos Tampereen alueelta haet renkaita ja edukkaita hintoja ja parasta palvelua niin ei oo ku yks paikka ja se on Rengaspinnottamo Pimark lielahdessa. Alan työt hoituu hienosti ja palvelu pelaa, on muuten testattu jo usean vuoden ajan.

    • rengaslande

      Moro! Oliko teillä miten kova sesonki tänä keväänä?

    • shdfhdfbdfb

      Itse äänestäisin rengasneliötä nekalassa tai askosaarea sarankulmassa.
      Rengasneliöstä on tullut ostettua yleensä renkaat. Itselle onnistui joskus myymään eri merkkiset renkaat kuin mitä olin ajatellut ja luvattiin että voin käydä vaihtamassa niihin toisiin jos ei ole mieleen ne ostamani. Mutta eipä ole valittamista noissa ja kolmannet rengasneliöltä ostetut good yearit menossa

    • Jokuvaaan

      Itse olen ostanut viimeisimmät askosaarelta, en tiedä onko edullisin mutta ainakin halvimmasta päästä.

      • torvet vastaa ei lue

        eiköhän tuo aloittaja vuoden 2008 toukokuulta ole jo renkaat hankkinut, tiedä häntä?!?!?


      • Huokaus2
        torvet vastaa ei lue kirjoitti:

        eiköhän tuo aloittaja vuoden 2008 toukokuulta ole jo renkaat hankkinut, tiedä häntä?!?!?

        Saattaa jotakuta muutakin kiinnostaa sama asia.


    • Pp

      Renkaat ostetaan nykyisin netistä, ei mistään Mansesta

      • Viuh Vauh

        Nykyään autot huolletaankin netissä, piuhat vaan kiinni. Joopa joo.


    • jep jep

      Soittelin tänään muutamiin liikkeisiin ja kyselin hintoja.
      Mulla on kahdet pyörät ja vai yhdet 17tuumaset vanteet, joten tarvitsin muljauksen.
      Ihmettelin hieman kaikkien kysellessä että on ko alu vai pelti vanne ja tuuma kokojakin kyselivät. Eipä taida olla käytännön eroa 16 tai 17 tuumasen renkaiden vaihdossa.

      Hintoja:
      Rengas-Seppo 90€
      Rengastori 60€
      Vianor 80€
      Alerengas 70€

      Aika isoja hinta eroja löytyy pelkästään soittemalla 4 eri paikkaa.
      Helppo 30€ säätö syntyi ! ! ! !

      • Vannekoko

        No en tiedä muuta kuin sen että multakin tuli tuota vannekokoja kyseltyä ja selitys oli että kyseisessä pikkupajassa oli vannekone max 16 tuumasille.

        Eli ei voinut vaihtaa mun renkaita jotka oli 17 tuumaset.

        Mut tokihan isommissa liikkeissä kaikissa on tarvittavat koneet kaikkiin vannekokoihin.

        No se olikin vain sellanen halpa yhden miehen nyrkkipaja.


      • eskomörköcc

        Euro-Tyres / Euro-Rengas Hervannassa pyytää rengastöistä ja alleasennuksesta 40-50e. Suosittelen. Olen käyttänyt kahdesti 18" vanteille ja olen ollut tyytyväinen.


      • 29
        eskomörköcc kirjoitti:

        Euro-Tyres / Euro-Rengas Hervannassa pyytää rengastöistä ja alleasennuksesta 40-50e. Suosittelen. Olen käyttänyt kahdesti 18" vanteille ja olen ollut tyytyväinen.

        Komppaan tätä. Kävin kääntymässä mansenautossa ja pyytivät käsittämättömät 90 euroa vannetöistä ja allelaitosta (18"). Ajoin sitten naapuriin Euro-Tyresille ja sama homma 40e ja hyvin sujui!


      • eikun kiertämään
        29 kirjoitti:

        Komppaan tätä. Kävin kääntymässä mansenautossa ja pyytivät käsittämättömät 90 euroa vannetöistä ja allelaitosta (18"). Ajoin sitten naapuriin Euro-Tyresille ja sama homma 40e ja hyvin sujui!

        Kivaa kun 2008 aloitettua kysymystä päivitetään näin tärkeällä ja fiksulla tiedolla.
        Eiköhän nuo renkaiden hinnat muutu joka liikkeessä hieman sesongin ja varastotilanteen mukaan. Monesti se ennen halpa onkin kallis ja se iso paha liike olikin halvin.


    • Suosittelen!

      Lempäälässä Autohuolto K. Ylönen. Sääksjärvellä katsastusaseman vieressä. Nokian Hakkapeliitta 7 205/60/16 alle laitettuna 590 euroa töineen päivineen. Kymmenen minuutin jonotuksella pääsin sisään ja kesärenkaat sain pestynä mukaan.

      • Anonyymi

        Hyvä paikka mutta tiskillä oleva äijä ei soveltuva asiakaspalveluun. Joku Jone😪


    • Golfisti

      Täältä ääni Rengastori:lle, antoivat Michelin kitkoista halvimman hinnan allelaitettuna, palvelu hyvää ja homma hoitui kymmenessä minuutissa jonottamatta. Ei voi kuin kehua!

      Alerengas taasen surkea paikka, eivät osaa tasapainottaa renkaita ja myyvät väärillä myyntipuheilla. Kesärengaskaupat siellä meni puihin niin pahasti että sapettaa vieläkin :((

      • Rengastori?

        Aikanaan Tampereella asuessani ostin renkaat tuolta kellarista: http://g.co/maps/vuzts

        Mielestäni se oli juuri Rengastori, mutta liike on luultavasti muuttanut. Palvelu pelasi ja hinnatkaan eivät ollee pahat. Sieltä sai muistaakseni myös käytettyjä renkaita, mutta itse kävin sillä kertaa ostamassa talvirenkaat.


    • juuriostinaskolta

      Askosaari sarankulmassa on ainakin halpa. Ja hinnoissakin tuntuu olevan yleensä tinkivaraa kohtuu reippaasti kun paikanpäälle menee kyseleen.
      Rengasneliö on toinen hyvä paikka. Mistään muualta en ole yhtä hyvää palvelua saanut ja hinnatkin kohdallaan

    • Se aika vuodesta...

      Kävin juuri hakemassa uudet kesärenkaat Rengas-Seposta ja en voi kun suositella! Palvelu oli asiantuntevaa ja mukavaa. Hankook Ventus V12 Evot oli vanteille asennettuna vain parikymppiä kalliimmat kun Rengas-onlinesta pelkät renkaat. Myös tinkimisvaraa löytyy. Mielellään ostaa renkaat Suomesta ja varmasti käyn Rengas-Seposta seuraavatkin renkaat.

      • ostetaan muualta sit

      • Tyytyväinen
        ostetaan muualta sit kirjoitti:

        Seppo ei vastaa puhelimeen.

        Euro-renkaan puhelinnumeroon (lankapuhelin 03-) "ei saada yhteyttä" ja hinnasto on vuodelta 2009.
        http://www.euro-rengas.fi/index.php?renkaat=kes%E4renkaat

        En ole ostanut renkaita mistään muualta kuin tuolta (useampi sarja 10 vuoden aikana). Se on onnistunut ihan ajamalla paikan päälle. Saman tien tai pienellä odottamisella on saanut erittäin edulliset renkaat alle.


      • Anonyymi

    • duunari

      Minä annan pisteet Konepyörä R&R:lle kävin teettämässä vannetyöt, tapahtui odottaessa 50,- 17 tuumaiset vanteet. Jätkillä on hyvä asenne ja läpät!
      Nykyään firma Nokialla.

    • Keppu Pepsutin

      Hain Askosaarelta Rockstone 215/65R16 renkaat viime viikonloppuna.

      Omat vanteet mukana. Renkaat n. 400 eur ja vanteille heitto sekä liittyvät työt 60 euroa (ilman alle laittoa). Tinkasin vielä hinnasta 10 euroa pois. Lisäksi hyvittivät kahdesta hyväkuntoisesta pakettiauton renkaasta vaihdossa 30 euroa ja ottivat kaksi kierrätyskuntoista rengasta vastaan.

      Palvelu oli OK ja työt tehtiin nopeasti. Odotellessa oli kahvia tarjolla ja sain vielä konjakkisinappipurkin lahjaksi.

      • Anonyymi

        Hinnat on niin suhteellisia. Öljyrengas Oy teki hyvän tarjouksen saman kokoisista renkaista.
        Sonataan 215/60-16 ZETUM rengassarja allelaitettuna 250 € eli todella halvalla.
        Riittää tavalliselle pulliaiselle ihan hyvin tuntematonkin merkki, en tarvi misukoita.


    • jepijee

      mansen auto oli ainakin tänään ylivoimaisesti halvin omassa kokoluokassa. Mutta... Älytön kaoottinen jono ja varsin hidasta työtä. Homma hoitui kyllä, mutta kiireellä ei kannata tulla asioimaan.

    • jepijee

      mansen auto oli ainakin tänään ylivoimaisesti halvin omassa kokoluokassa. Mutta... Älytön kaoottinen jono ja varsin hidasta työtä. Homma hoitui kyllä, mutta kiireellä ei kannata tulla asioimaan.

    • örwin boobman

      Rengasmaa oli silloin kun kävin pari vuotta sitten kallis kuin piru, ja palvelu oli tökeröä.

      Askosaarelta haen jos pitää uusia ostaa. pelkät vaihdot teen yhdellä pikkuhuoltamolla.

    • manseen tyytyväinen

      Mansen Autossahomma toimi!

      Kävin hakemassa tänään Nokialaiset 245/40/18 testivoittajat, ja täytyy todeta, että olen tyytyväinen valintaani. Hieman tein hintavertailua (Euromaster, Rengasmaa, Vannetukku..) ja Mansen Autossa kaupat tehtiin 770 eurolla (esim. vannetukussa nokian z g2 pyörä kappaleelta 222 euroa joten reilun satasen ero tuossa). Euromaster tarjosi michelinejä about 1100 euroon ja rengasmaa pystyi 950 euron tietämille.

      Itse Mansen autossa palvelu sujui omalla kohdallani suhteellisen rivakasti. Yksi auto oli työn alla kun saavuin liikkeeseen, noin klo 11. Jälkeeni kyllä tuli porukkaa jotka joutuivat odottelemaan hieman kauemmin, ja pientä hermostuneisuuttakin oli ilmassa. Itsellä kun ei ollut kiirettä niin liikkeen tarjoamat kahvit ja lehtien selailu maistui mukavalta. Asentajien työtä sai käydä seurailemassa, ja eivät vaikuttaneet häiriintyneitlä, päin vastoin rupattelivat mukavia. Laitetut renkaat olivat myös tuoreet (tehty viikolla 22) joten mitään vanhoja varastossa seisseitä ei alle tullut.

      Kokonaisuudessaan jäi hyvä maku, pienestä odottelusta huolimatta (koko aika liikkeessä oli noin 40 min). Annetaanpa arvosanaksi 4/5.
      Muilla tuoreita kokemuksia Mansen Autosta?

      t. audi-kuski

    • Shady__ Pulassa

      Perkele ku vituttaa meni sit tänään Volvon 16 tuumasesta matkustajan puoleinen rengas vararenkaalle ja sit ku kattelee uusia renkaita ja pelkästään yhtä rengasta Rengaskauppa.netistä 116€ sitten Vianorilta 124;45€ voisko kiskurimpaa hintoja olla perkele ja vielä opiskelijalla muka olis rahaa miin paljon jos tiedätte jotain halpaa rengastyyppiä jolla olisi

      Nokian Hakka Green

      205/55R16 94H XL

      • Shady__ Pulassa

        sori pari kiroitusvirhettä


    • Uudet 17 tuumaiset omat kitkarenkaat vanteille vanhojen tilalle tasapainoitus allelaitto. Soitto Nekalan Rengasneliöön kertoi hinnaksi 110€. Askosaari Sarankulmassa 65€ ja koko hommaan meni ale puoli tuntia.

      • sen se maksoi

        Melko vastaava homma ja maksoi mitä se nyt oli en muista, paikka oli kuitenkin siinä ennen Tamperetta vai oliko jälkeen, en nyt muista sitäkään, mutta jossain sielläpäin.


    • renkaanvaihtaja

      Kiitos tästä ketjusta. Soittelin yllä olevista suositelluimpiin ja alla kokonaiseuromäärä tingittyyn hintaan. Vain taakse vaihdatin renkaat (16" erikoisvanteilla) ja kaikki renkaat tasapainotin tarrapainoilla.

      Askosaari 50€
      Rengastori 60€
      Rengas-Seppo 80€

      Seppo on siis alkanut ottamaan ökyhintoja. En sitten jaksanut soittaa enää muille, mutta Euro-Tyres / Euro-Rengas ja K.Ylönen olisivat varmasti olleet myös hyviä.

      Onko muilla muovipyörärenkaanbvaihtokoneita (hellempi vanteille) kuin Vianorilla ja Euromasterilla? Noilla kolmella, mistä kysyin, ei muovipyörärenkaanvaihtokoneita ollut.

      • renkaanvaihtaja

        Lisäyksenä vielä: Askosaarella palvelu oli hyvää, sisään pääsi heti ja vanteita kunnioitettiin.


      • Näin minulla
        renkaanvaihtaja kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä: Askosaarella palvelu oli hyvää, sisään pääsi heti ja vanteita kunnioitettiin.

        Sama kokemus, hyvä paikka! Tosin, pari viikkoa renkaiden vaihdon jälkeen kun katselin rengaspaineita, niin olivat vähän joka tavalla. Edessä 2,35 ja 2,15 ja takana 2,25 ja 2,25. Pistivätköhän paineet hätäisesti...

        Varmasti Tampereen halvimmat renkaat. 195/65 15" kesärenkaat 238 euroa töineen päivineen.


      • Anonyymi

        S on rahat vähissä ja vähenee....ja se näkyy


    • Energy Saver

      Hankimme tavalliseen vanhaan perheautoon uudet kesärenkaat ja kilpailutin tämän ketjun perusteella viisi hyvää palautetta saanutta rengasliikettä. Pyysin tarjouksia vanhoista laatumerkeistä ja Rengas-Seppo oli noin kymmenen prosenttia muita edullisempi. Palvelu oli hyvää ja nopeaa, eikä mitään valittamisen aihetta löytynyt. Huvittava yksityiskohta oli se, että Vianor ei pystynyt antamaan minkäänlaista tarjousta renkaista, koska tietokonejärjestelmä oli epäkunnossa. Rengas-Sepon ruutuvihossa moista ongelmaa ei ole!

    • Golf harrastaja

      Kanniston autolasipalvelussa (20km tampereen keskustasta) oli edullinen renkaiden vaihto/tasapainotus. Samassa paikassa käytin myös tuulilasin vaihdossa auton. Molemmilla kerroilla nopeaa toimintaa edullisesti. Käytän varmasti jatkossakin kyseistä yritystä.

    • Pisteet Askosaarelle

      Minun suositukseni menee ehdottomasti Rengasiike Askosaari Oy:lle! Kyselin hintoja nastarenkaille kuudesta paikasta ja Askosaarella kilpailukykyisimmät hinnat ja palvelu ihanan asiakasystävällistä. Viime keväänä kesärenkaita hankkiessa sama homma, parhaaseen hintaan hankin renkaat Askosaarelta. Edelliskerralla rengaspaineet tosiaan olivat vähän mitä sattuu, mutta siitä viisastuneena kävin tarkistamassa ne tämän vaihdon jälkeen ja ihan kunnossa olivat! :) Tarjottiinpa näin joulun lähestyessä myös konjakkisinapit kaupanpäällisiksi.

    • Hämmästynyt

      Minun ääneni menee SINUN SERVICE rengasliikkeelle. Äärettömän hyvä palvelu, ostin uudet renkaat eikä kotoa tarvinnu lähteä mihkään. Myös hintataso oli sopiva ja asentaja/edustaja todella huolellinen ja asiansa osaava. SUOSITTELEN!

    • Hinta ratkaisee

      Mistä Tampereella saa ostettua, halvimmat polkupyörän ulko- ja sisäkumit, tavalliseen vanhaan Helkama-retkipyörään, jos itse laittaa ?

      Siis ihan pelkät pyörän ulko- ja sisäkumit edullisimmin ?

    • Kesä Jussi -72

      Piti uusia kesärenkaat, koko 205/16/55, soitin Askosaarelle ja sain hinnat, Continental ja Good Year, molemmat 448,- malli oli joku niiden yleisin ja uusin.... Sitten ajelin Rengas-Sepolle josta olen ostanut jo muutamat renkaat aikaisemmin. Continentalin hinta oli 405,- ja Michelin Energy saver 420,- Eipä tarvinnut pitkään miettiä, Seppo pisti Michelinit alle eikä Heinäkuisena aamupäivänä tarvinnut jonotella vuoroaan :-)

    • tyytyväinen asiakas

      www.sinunservice.fi

      Aivan ylivoimainen palvelu!
      Kannattaa tutstua.

    • ihme palvelua

      Nekalan Rengasneliöltä ajan varanneena ja tunnin renkaiden vaihtoa odotelleena sanottiin, että kuule, olet pahalla tuulella, etsi toinen rengasfirma, kun huomasivat että omat talvirenkaat mukana (ei heidän rengashotellipalvelua). Aika vittumainen fiilis tuli.

      • Anonyymi

        Aika tylyä on palvelu..omastakin kokemuksesta


    • kankikunkku

      Mä oon tilannu netistä http://riekko.eu

      Asennukset onnistuu missä tahansa. Esim. Ylöjärvelle 50e sarja alta alle.

    • mikko2342

      Pisteet ehdottomasti Autohuolto K.Ylöselle! Sijainti Sääksjärvellä eli vain kivenheitto Tampereelta.

      Hintataso erinomainen ja sisältää siis alle laitettuna, tasapainotettuna, pultit momenttiavaimella kiristettynä. Suosittelen!

    • Misukkaaaaa

      Rengasneliön kannattaa päivittää yhteystiedot, koska netissä olevalta sivuilta löytyvistä numeroista ei saa palvelua! No löytyi ne renkaat muualtakin.

    • Kummimies

      Rengas-Seppo vuodesta toiseen halvin ja renkaat saa alle nopeasti. Iso plussa!

      • KaitsuP41

        Sepolla tuli tänään käytyä, 10min meni ja ei tarvinnu miettiä alkaako jollain huoltoukolla tauko just mun vuoron kohdalla.


      • Anonyymi

        Seppo.on hyvä paikka mutta huomasin et katselee perseitä.


    • Anonyymi

      Kävin ketjun suosituksen mukaan Rengas-Sepolla. Seppo oli jäänyt eläkkeelle. Uusi omistaja oli mukava ja asiallinen heppu ja kaupat saatiin Michelineistä väännettyä. 5/5.

    • Anonyymi

      Rengas-Seppo ylivoimaisesti paras! Hinta-laatusuhde sekä asiakaspalvelu loistavaa 👍🏼

      • Anonyymi

        Tuskin aloittaja tarvitsee enää vinkkiä, hänen tarpeesta jo yli 12vuotta


      • Anonyymi

        Vai hinta-laatusuhde paras, mitähän tuollakin tarkoitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin aloittaja tarvitsee enää vinkkiä, hänen tarpeesta jo yli 12vuotta

        Ei hän ilman renkaita ajele nytkään . Kilpailutus tekee vain hyvää firmoille.


      • Anonyymi

        En ole lainkaan samaa mieltä kyseisestä paikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole lainkaan samaa mieltä kyseisestä paikasta.

        En minäkään


    • Anonyymi

      Meinaatko ostaa rengasliikkeen tampereelta?

      • Anonyymi

        Ehkä hän tarkoitti edullisesti renkaita myyvää liikettä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Rengas Teppo asuu myös Hervannassa. Hänellä oli takaveto ooppelin talvirenkaat myynniissä. Ainuu että hän on tosi kova naistenmies .. Ei kannata vaimoo laittaa asialle ..

      • Anonyymi

        Totta. Silmät vain tapittaa.


    • Anonyymi

      Känni Sepolta olen yleensä renkaat ostanut. Jostain syystä itselläkin juomahalut kasvaa kun saa uudet renkaat ja virolaista votkaa häneltä.

      • Anonyymi

        Paljo.maksaa venäläinen


    • Anonyymi

      Suosittelen positiivisesti mansen autoa hervannasta! Sitten heikommat kokemukset löytyy tampereelta askosaarelta, itse en enää asioi, niin makaa kuin petaa

    • Anonyymi

      Ei ainakaan Sepolta

      • Anonyymi

        Miksei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei

        Seppo on paras


    • Anonyymi

      Tampereella on myös käytetty paljon sellasta tapaa, että yöllä etitään samanmerkkinen auto ja laitetaan se tiilien päälle ja otetaan siitä renkaat. Takuuseen vain ei kannata mennä valittaan jos täristää tai puuttuu nastoja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe