Katselin juuri, että uuden karheita Microja olisi aika hyvin myynnissä Autokeskuksessa.
Jos Micran ostaa niin minkälaisia kokemuksia on ihmisillä? Onko ongelmallinen peli, vai hyvä perusvälpytin?
Ja jos Micraa vertailee vaikka Yarikseen, niin miten mullistava ero näissä autoissa on?
Tärkeintä mulle ois se, että auto on aika uusi, kohtuuhintainen, taloudellinen ja huoleton.
Micra = luotettava?
nissanisti
3
1112
Vastaukset
- micrailu on halpaa
Itsellä micra vm-98 1.3i kakkos autona,ja pelannut hyvin jo 2 vuotta.Vaikka tosin mittarissa on kilsoja 143000km,kuites on hyviä ja kestäviä pelejä/pikkuruokasia.
- ja Yaris
ovat tekniikaltaan kuin 2 marjaa.
Pieni jakopään ketjulla varustettu kone
kummassakin.
Samantapaiset ajaakin.
Ihan makuasia kummasta pitää.
Minulla ollut molempia, nykyään ajelen
litraisella Micralla. - ostamaan.
Peugeot 207 mallin ilmastoinnilla ja nautit ajosta ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837