Danielle Steel suosikkini

into

Haluaisin ostaa kaikki mahdolliset Steelin kirjat ja hänen romaaneistaan tehdyt videot... Jos haluat luopua omistasi, kerrothan?

10

2196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ice

      Mikä oikein viehättää Steelin kirjossa?
      Itse en niitä voi oikein sietää...
      Luin kerran yhden kirjan jota pidin mahtavana, no sitten luin seuraavan, ja katsos juoni oli kuin kopio edellisestä..tietysti uudet henkilöt ja vähän erilainen juoni mutta muuten...?
      Kirjoja en omista, onneksi!
      Mutta vastaa, minua todella kiinnostaa!

      • huey

        Asiallinen kysymys, samaa voisin ihmetellä minäkin. Ethän vain jätä vastaamatta, into!


      • into
        huey kirjoitti:

        Asiallinen kysymys, samaa voisin ihmetellä minäkin. Ethän vain jätä vastaamatta, into!

        perseestä? jos minä tykkään jostakin, antaako se sinulle oikeuden olla kusipää? rakasta itseäsi!


      • into

        osaisimpa perustella. nyt vain tuntuu siltä että niitä on helppo ja kiva lukea. niissä kuitenkin on jotain tuttua historiaa ja sopivasti romantiikka. tällä hetkellä menossa steelin 9. kirja. ja vielä jaksaa kiinnostaa. seuraavaksi käyn suomen historian kimppuun, tykkään vain innokkaasti lukea kaikkea.


    • wilma

      ja jos mulla olisi omia, niin maksaisin vähän, jos joku veis pois.

      • into

        mielipiteestäsi. tällähän porskuttaa taas pitkään...


      • niin musntakin
        into kirjoitti:

        mielipiteestäsi. tällähän porskuttaa taas pitkään...

        Päivien kimallus on hyvä


    • Jukka-Pekka Hätälä

      Minä kuulun myös Danielle Steelin faneihin.
      Ja olen lukenut paljon Danielle Steelin kirjoja paljon.
      Mm Siskokset oli hyvä kirja.
      Samoin mm Talo Mahdotonta Hänen kuninkaallinen korkeutensa ovat hyviä.
      Oletko sinä Into lukenut Vielä Danielle Steelin uusimpia ilmestyneitä kirjoja.
      Uusin ilmestynyt Danielle Steelin kirja on Bungalow nro 2.
      Pitäisi minun toivoa joko joulu tai syntymäpäivälahjaksi.

    • Minniliiniska

      Hei. Luin tiettävästi ensimmäisen Danielle Steelin kirjan, Hänen kuninkaallinen korkeutensa ja joudun yllätyksekseni toteamaan, että mitä pidemmälle kirjaa luin, sitä enemmän minua ärsytti. Vaikka en olekaan enää nykyään niin innostunut mistään ns. Harlekiiniromskuista, tiedän kuitenkin Steelin olevan tunnettu tämän tyylin kirjailija. Mutta siis kirjaan. Aihe oli ihan kiva ja edetessäni kyllä kiinnostuin miten parille käy, mutta lähinnä ärsytystä aiheutti kirjoitustyyli. Väkisinkin oli ajateltava, että pitääkö Steel lukijoita idiootteina vai muuten vain huonomuistisina, koska hän toistuvasti, jopa useita kertoja yhden sivun aikana toisti itseään. Kuten nimikin paljastaa, oli päähenkilö kuninkaallinen nainen ja rakastui "tavikseen", vaikkakin lääkäriin. Jos ei kirjan 384:n sivun aikana ainakin 10000 kertaa toistettu miten mahdotonta naisen olisi saada rakastamansa tavis, koska protokolla, historia ja velvollisuus sen estää niin ei yhtään. Välillä tuli mieleen, että josko kirjailija itse oli huonomuistinen eikä muistanut mitä oli edelliselle sivulle kirjoittanut, kun se asia tuli toistettua viimeistään heti seuraavalla sivulla. No, minun mielipiteenihän tämä vain on, mutta ei ainakaan minua kannusta toista Steelin kirjaa lukemaan. Tämän kirjan sain kirjahyllyään karsivalta ystävältäni, joten täytyy katsoa, jos sieltä vielä Steeliä tulee, annanko toisen mahdollisuuden. ;-)

    • Anonyymi

      Moikka, mulla ois myydä kaikki hänen leffansa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe