Moi!
Onko pääkaupunkiseudulla hyvää saunarempan tekijää? Meillä on kerrostalosauna ja se jäi kylpyhuonerempassa uusimatta. Tehtävä homma on vissiin uudelleen panelointi, kivat valot kattoon ja kiukaan vaihto. Paljonkohan se saattaisi maksaa? Sauna on n. 1,5 m syvä ja 2,5 m leveä ja normikorkuinen.
Saunaremontti
5
851
Vastaukset
- googlettaa!
hakusanoiksi puusepänverstas ja vaikka etelä-suomi. Luulisi löytyvän, mutta ei varmasti ilmaiseksi
- plus tarvikeet saat
saat saunan kuntoon
- jo......
on jätkillä hinnat.Meinasikko pitkäänkin tehdsä.
- 3000
jo...... kirjoitti:
on jätkillä hinnat.Meinasikko pitkäänkin tehdsä.
Ei tuo 3000€ ole mikään kallis kun on kuullut mitä ihmiset on rempasta maksaneet. Ihan perus laudepaketti on jo helposti yli 500€ siihen kunnon kiuas 500-1000€. Materiaalit, valot, lasiovet/seinät ja muut turhakkeet tekee helposti toisen 1000€. Sit vielä joku tekemään se 30€/h liksalla...
Eli kannattaa itse yrittää tehdä. Ei ole mikään ihme homma tehdä. Aika helposti panelointi ja lauteiden asennukset hoituu. Mulla tuli maksamaan lauteet (valmiina tehtynä) ja materiaalit siinä 1000€ paikkeilla. Nyt kun lauteita katsoo, niin olis nekin ollut ihan helppo tehdä itse...
- remppaa
Ainakin Sipoon Erikoispuu tekee saunoja yrityksille, en tiedä tekeekö yksityisille. Saunan tekijöitä on kyllä pilvin pimein. Soita ja kysele tarjouksia, sillä siitä selviää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241