Kannattaa lukea ko. kirja, siis mikä toi otsikkokin on jos et ole vielä lukenut. Se kertoo kahden naisen välisestä rakkaudesta, aivan todella romanttisen ihanan söpösti. Oon ihan hullaantunu tohon kirjaan. :) Ennen en ajatellut niin romanttisesti bi-seksuaalisuuttani, se perustui enemmänkin seksuaaliseen puoleen, mutta ton kirjan jälkeen... Ihan ku mun silmät olis auenneet..:) Tuli jopa sellanen fiilis että kahden naisen välinen suhde on jopa romanttisempi ja kauniimpi... En tiedä. Mutta kannattaa lukea toi kirja. Kirjailijaa en muista, mutta voin kertoa sen myöh vaikka jos tarve vaatii. Unia.
Z-rakkaustarina
6
849
Vastaukset
- Mempsa
joku Grimsdottir tai vastaava...
- buttafly
en kauheesti välittänyt ko. kirjasta. mutta mitä muita tyttörakkaudesta kertovia kirjoja on? ja mistä niitä saa?
- *lepakko*
buttafly kirjoitti:
en kauheesti välittänyt ko. kirjasta. mutta mitä muita tyttörakkaudesta kertovia kirjoja on? ja mistä niitä saa?
Lesbo Sarjakuvista löytyy esim. Anopin unelma ja toinen mikä mieleeni tulee on Lepakko elämää..
Hyviä teoksia..
Kirjoja on aika paljonkin... joten kannattaa ens hätään suunnistaa osoitteeseen www.baffinbooks.com
Toivottavasti oli apua... =)
- helmi
Luin ko. kirjan viimeiset sivut läpi kyynelten. Todella kaunis ja koskettava tarina.
- *lepakko*
Ihana kirja tosissaankin... En ole vielä loppuun asti päässyt, mut innoissona olen sitä ahminut..
Tosissaankin herättää tunteet.. Itsekkin kovasti olen miettinyt suhdettani naiseen, sitä enemmän mitä pidemmälle kirja etenee...
Kannattaa luke.. Löytyy pokkarina ja kustantajana on LIKE..... =)- simpukka
setan sivuilla kerrottiin jostakin kirjasta.. sen nimi taisi olla enkelitarina tai jotain sinne päin. oon miettiny itsekin noita kirjoja, mutta ei sitä oikein viitsi mennä kirjastosta lainaamaan tai kaupasta ostamaan. ..jos ne vaikka tietää mistä se kirja kertoo ja.. no.. en nyt halua kaikille kuuluttaa, että oon bi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827