Reittien pituuksista.

Minkäs pituisia reissuja kukin ajelee, onko paikat ajon jälkeen kamalassa kunnossa? On ollut suunnitteilla keväästä asti sellainen noin 1000km:n (kotipihasta-kotipihaan) reissu lappiin ja takaisin. Miten kukin suunnittelisi tuon reissun? Monenko päivän reissuksi kannattaa suunnitella?(pysähdyksiä useita, uimista, "nähtävyyksiä" ymm. Kaverilla r6 -06 ja minulla ei vielä pyörää olekkaan =) mutta lähipäivinä, lähipäivinä =)

7

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajanut matkan

ja pysähdys tasan yksi kerta. Tietty raskas prosessi, mutta hyvin meni. Pitää muistaa vain nukkua edellisyönä ennen lähtöä hyvin koko yö.
      Tietysti oli jalat jumissa kun perille pääsi, mutta Lapissa on hyvä juosta!

• Kunnon matka on juttu sinänsä. Eli kun lähdet liikkeelle olet jo perillä - matkalla.
      Omilla matkoillani olen raamittanut itselleni matkan päätepisteen johon etenen hitaasti nautiskellen. Taipaleen saatua täyttymyksensä ajan ripeästi kotiin.

• trollientrolli

Kauniina kesäpäivänä saattaa ilman kiirettä taukoineen istua 10 h pyörän päällä, jolloin matkaa tulee 4-600 km. Noita pidemmät reissut ainakin itseäni puuduttaa pahemman kerran.
      Mutta niinku joku tossa jo tais sanoa ; tärkeintä on lähteminen...

http://www.motopalsta.com/tarinat/Iron Butt saddle sore 1000 -reissu/40

Tosta ehkä jotain vinkkiä...

• Reitin olen jo valinnut. Alavieska-> Manamansalo->Hyrynsalmi->Suomussalmi->Taivalkoski->Kuusamo->Posio->Autti-> Ranua->pudasjärvi->Oulu->Raahe->Kalajoki->Alavieska. Suunnittelin niin että Hyrynsalmi, Suomussalmi tai Taivalkoski ensimmäinen yöpyminen(manamansalossa uimassa) ja Auttissa toinen yö..? Mihinkään ei ole kiire =)

• #Paisley#
        Paisley kirjoitti:

Reitin olen jo valinnut. Alavieska-> Manamansalo->Hyrynsalmi->Suomussalmi->Taivalkoski->Kuusamo->Posio->Autti-> Ranua->pudasjärvi->Oulu->Raahe->Kalajoki->Alavieska. Suunnittelin niin että Hyrynsalmi, Suomussalmi tai Taivalkoski ensimmäinen yöpyminen(manamansalossa uimassa) ja Auttissa toinen yö..? Mihinkään ei ole kiire =)

Siksi tuo Autti on vähän niinkuin määränpäänä kun olen siellä kossina asunut muutaman vuoden =) Saisi vaan sen ajoneuvon hommattua millä tuon reissun pyyhkäisisi =) Onko Suosituksia missä yöpyä suomussalmella,hyrynsalmella tai taivalkoskella? Auttissa yövytään kyläkartanossa, jos siellä vielä on niitä mökkejä..

• gggfffffdd

minä olen menossa turusta barceloonaan!!matkan kesto noin 4 viikkoa!!!

• heinäkuun 18.-19.pvä Utsjoki-Hanko reitin eli Suomi-ajon.Yöpyminen Kalajoen särkillä.Iltabileet Hangossa mc-Deep Southin motellilla.Eli siihenkin väliin mahtuu varmasti muutama maisema.Katso pian ilmestyvästä Kopterilehdestä lisätietoa,jos vaikka innostuisit???Koko reitti n.1450km.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4443
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3055
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2938
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2743
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2075
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1911
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe