vaa'an

kritiikinsietokyky

on äärimmäisen minimaalinen.
Eivät kestä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, ovat heti puolustuskannalla ja sotaan lähdössä. Itse kyllä voivat kritisoida muita, eivätkä näe siinä ongelmaa.

Yrittävät suhtautua tähän huumorilla, mutta eivät varsinaisesti pysty. Kanssaihminen kyllä näkee melko helposti nämä alhaisen itsetunnon nostatus yritykset.
Muuten ihan kivoja. Osaavat maalata tai vaikkapa soittaa kitaraa, mikäs sen kivempaa.
Ja ihania seuraihmisiä niin kauan kuin kaikki menevät heidän haluamallaan tavalla.

Välittävät näennäisesti enemmän muista kuin itsestään. Totuus on toinen.

26

2450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin

      sanottu, tosiaan. Hyvä, etteivät kimppuun käy silloinkin kun jotain asiallista sanoo.

      Yks tuttu vaakanainen on työpaikallaankin kaikkien kanssa riidoissa.

    • hoh hoijaa

      Liian perusteeton väite jotta viitsisin vastata tuhon.

      • ala-arvoisiin

        kirjoitelmiin ja olettamuksiin ei tosiaankaan viitsi edes vastata. Kateellisiahan nuo kaikki ovat vaa`alle,
        johan tuon huomaa vaikka ei olisi aivoja ollenkaan.
        Provonakin nuo viestit alkavat jo olla loppuunkuluneita, vaihtakaa jo aihetta;
        miettikää vaikka sitä - mikä
        todellisuudessa saa Teidät kirjoittamaan noita "herjausviestejä"?
        Olisikohan se tuo aikaisemmin mainitsemani "vihreä olio" mikä on vallannut pikku sielunne ja josta on vaikea päästä eroon, teidänlaistenne tapauksissa tuskin milloinkaan, sillä näyttää olevan parantumaton sairaus.

        Voitte jatkaa kirjoitteluanne vaikka hamaan loppuun saakka, ette sillä mitään kuitenkaan voita,
        paha olonne siitä vain kasvaa, ja tuska sisuksenne korventaa :)))))))


      • niin....
        ala-arvoisiin kirjoitti:

        kirjoitelmiin ja olettamuksiin ei tosiaankaan viitsi edes vastata. Kateellisiahan nuo kaikki ovat vaa`alle,
        johan tuon huomaa vaikka ei olisi aivoja ollenkaan.
        Provonakin nuo viestit alkavat jo olla loppuunkuluneita, vaihtakaa jo aihetta;
        miettikää vaikka sitä - mikä
        todellisuudessa saa Teidät kirjoittamaan noita "herjausviestejä"?
        Olisikohan se tuo aikaisemmin mainitsemani "vihreä olio" mikä on vallannut pikku sielunne ja josta on vaikea päästä eroon, teidänlaistenne tapauksissa tuskin milloinkaan, sillä näyttää olevan parantumaton sairaus.

        Voitte jatkaa kirjoitteluanne vaikka hamaan loppuun saakka, ette sillä mitään kuitenkaan voita,
        paha olonne siitä vain kasvaa, ja tuska sisuksenne korventaa :)))))))

        Ilmeisesti viisaus ei ole tavoittanut sinua, koska et malttanut pitää näppejä näppiksestä erossa. :))))


      • ei pahalla
        ala-arvoisiin kirjoitti:

        kirjoitelmiin ja olettamuksiin ei tosiaankaan viitsi edes vastata. Kateellisiahan nuo kaikki ovat vaa`alle,
        johan tuon huomaa vaikka ei olisi aivoja ollenkaan.
        Provonakin nuo viestit alkavat jo olla loppuunkuluneita, vaihtakaa jo aihetta;
        miettikää vaikka sitä - mikä
        todellisuudessa saa Teidät kirjoittamaan noita "herjausviestejä"?
        Olisikohan se tuo aikaisemmin mainitsemani "vihreä olio" mikä on vallannut pikku sielunne ja josta on vaikea päästä eroon, teidänlaistenne tapauksissa tuskin milloinkaan, sillä näyttää olevan parantumaton sairaus.

        Voitte jatkaa kirjoitteluanne vaikka hamaan loppuun saakka, ette sillä mitään kuitenkaan voita,
        paha olonne siitä vain kasvaa, ja tuska sisuksenne korventaa :)))))))

        Mikset sitten vaiennut? Luuletko, että ymmärrät toisten ihmisten motiiveja? Et ole ihmistuntija. Vaa'at eivät valitettavasti kykenee ymmärtämään ihmisluonnetta, vaikka uskottelevat itselleen toisin.


    • kalaN

      löytyy. esim. härkä ja oinas. nämä kaksi sarvipäätä eivät yleensä näe mitään vikaa itsessään, muissa kylläkin.

      huono kritiikisietokyky voi vaakojen kohdalla johtua juuri heidän oppositiomerkistään, oinaasta, joka on eläinradan lapsi. mutta sinällään vaaka etsii vain tasapainoa, ei juurikaan toista ääripäätä.

      • vaakamerkki

        näyttää muodostuneen painajaiseksi, tuskin muuta
        päässäsi liikkuukaan. Mahdat olla katkera, kun et pysty olemaan yhtä hienotunteinen ja kaikkien kanssa pärjäävä kuten vaaka, joka arvostaa jokaista ihmisiä ja elollista, tasa-arvoisina tässä maailmassa. Kukaan ei ole toistaan parempi, ja ihmisyys mitataan sillä miten kukin suhtautuu elämään yleensä ja muihin ihmisiin, tuolla panettelulla sinäkään et voita mitään. Ken kaivaa malkaa toisten silmistä, hänellä suuri malka koko olemuksessaan, silmistä puhumattakaan - joten vaikeroi sinä vain siinä "vaakatuskassasi", vaaka sen kun porskuttaa ja nauttii kaikesta ympärillään.
        "Pieni on suurta, ja Onni löytyy pienistä asioista."


      • olevan se

        kaikkein pahin, kukahan sinun kanssasi
        jaksaisi edes elää. Ankea ihminen olet!
        Sulkeudu heikkouteesi, sillä sitä
        kirjoitustesi perusteella olet.
        Tai yritä kasvaa IHMISEKSI.


      • Voi h-vetti
        vaakamerkki kirjoitti:

        näyttää muodostuneen painajaiseksi, tuskin muuta
        päässäsi liikkuukaan. Mahdat olla katkera, kun et pysty olemaan yhtä hienotunteinen ja kaikkien kanssa pärjäävä kuten vaaka, joka arvostaa jokaista ihmisiä ja elollista, tasa-arvoisina tässä maailmassa. Kukaan ei ole toistaan parempi, ja ihmisyys mitataan sillä miten kukin suhtautuu elämään yleensä ja muihin ihmisiin, tuolla panettelulla sinäkään et voita mitään. Ken kaivaa malkaa toisten silmistä, hänellä suuri malka koko olemuksessaan, silmistä puhumattakaan - joten vaikeroi sinä vain siinä "vaakatuskassasi", vaaka sen kun porskuttaa ja nauttii kaikesta ympärillään.
        "Pieni on suurta, ja Onni löytyy pienistä asioista."

        Sinä ymmärsit täysin väärin kalaN:n sanoman. Ei, ei ei. Pitääkö vaa'an nyt ymmärtää kaikki väärin. Herkyyttä ja kritiikin puutetta tuo sinussaosoittaa.
        Vai menikö viestisi väärälle henkilölle?


      • kalaN
        vaakamerkki kirjoitti:

        näyttää muodostuneen painajaiseksi, tuskin muuta
        päässäsi liikkuukaan. Mahdat olla katkera, kun et pysty olemaan yhtä hienotunteinen ja kaikkien kanssa pärjäävä kuten vaaka, joka arvostaa jokaista ihmisiä ja elollista, tasa-arvoisina tässä maailmassa. Kukaan ei ole toistaan parempi, ja ihmisyys mitataan sillä miten kukin suhtautuu elämään yleensä ja muihin ihmisiin, tuolla panettelulla sinäkään et voita mitään. Ken kaivaa malkaa toisten silmistä, hänellä suuri malka koko olemuksessaan, silmistä puhumattakaan - joten vaikeroi sinä vain siinä "vaakatuskassasi", vaaka sen kun porskuttaa ja nauttii kaikesta ympärillään.
        "Pieni on suurta, ja Onni löytyy pienistä asioista."

        jotain nyt ohi.. mistä puhut?
        vaakatuska :)

        joillekin on sitten vaikea ymmärtää, että nämä horoskoopit ovat vain hauskaa ajanvietettä, ei näitä niin vakavasti kannata ottaa.

        haukutaanko vaikka kaloja välillä, jos se sinua helpottaa :)


      • kalaN
        olevan se kirjoitti:

        kaikkein pahin, kukahan sinun kanssasi
        jaksaisi edes elää. Ankea ihminen olet!
        Sulkeudu heikkouteesi, sillä sitä
        kirjoitustesi perusteella olet.
        Tai yritä kasvaa IHMISEKSI.

        olet sinä, vai?

        tämähän muuttuu vain hauskemmaksi.
        tarkoitukseni ei ollut alunperin provoilla, mutta tässähän oikein yllytetään siihen :)

        minun kanssani jaksaa elää esim. ihana vaakamieheni.


      • esimerkki
        olevan se kirjoitti:

        kaikkein pahin, kukahan sinun kanssasi
        jaksaisi edes elää. Ankea ihminen olet!
        Sulkeudu heikkouteesi, sillä sitä
        kirjoitustesi perusteella olet.
        Tai yritä kasvaa IHMISEKSI.

        "hienotunteisen" :) vaa´an kommunikointikyvystä!!


      • älliä on
        esimerkki kirjoitti:

        "hienotunteisen" :) vaa´an kommunikointikyvystä!!

        ">>>>>kumppanin tulee olla kekseliäs, innostava, voimakas persoonallisuus,
        "Täydellinen" merkitsee vaa`alle myötätuntoa, ymmärrystä, kiihotteita ja yhteisiä harrstuksia, vaaka ei viihdy tylsimysten seurassa,...


      • jepjep....
        Voi h-vetti kirjoitti:

        Sinä ymmärsit täysin väärin kalaN:n sanoman. Ei, ei ei. Pitääkö vaa'an nyt ymmärtää kaikki väärin. Herkyyttä ja kritiikin puutetta tuo sinussaosoittaa.
        Vai menikö viestisi väärälle henkilölle?

        mikäs itse olet horoskoopiltasi?


      • tekstiä
        vaakamerkki kirjoitti:

        näyttää muodostuneen painajaiseksi, tuskin muuta
        päässäsi liikkuukaan. Mahdat olla katkera, kun et pysty olemaan yhtä hienotunteinen ja kaikkien kanssa pärjäävä kuten vaaka, joka arvostaa jokaista ihmisiä ja elollista, tasa-arvoisina tässä maailmassa. Kukaan ei ole toistaan parempi, ja ihmisyys mitataan sillä miten kukin suhtautuu elämään yleensä ja muihin ihmisiin, tuolla panettelulla sinäkään et voita mitään. Ken kaivaa malkaa toisten silmistä, hänellä suuri malka koko olemuksessaan, silmistä puhumattakaan - joten vaikeroi sinä vain siinä "vaakatuskassasi", vaaka sen kun porskuttaa ja nauttii kaikesta ympärillään.
        "Pieni on suurta, ja Onni löytyy pienistä asioista."

        syntyy, kun vaaka pistää parastaan! :))))


      • Vai sellaista
        älliä on kirjoitti:

        ">>>>>kumppanin tulee olla kekseliäs, innostava, voimakas persoonallisuus,
        "Täydellinen" merkitsee vaa`alle myötätuntoa, ymmärrystä, kiihotteita ja yhteisiä harrstuksia, vaaka ei viihdy tylsimysten seurassa,...

        >>>Vaaka tarvitsee aina positiivista palautetta keskustelujen tueksi. Tämä on myös muiden ilmanmerkkien ongelma ja erityisesti vesimiehille se on ongelma.


    • keräilijä

      Vaaka ei voi ottaa vastaan kritiikkiä ja se taisteleekin sitä vastaan olemalla itse (näennäisen) sovitteleva. Kuitenkin vaaka puhuu ja arvostelee selän takana hyvinkin kitkerästi. Miten ihminen nuita myötäilemällä voi muuta tehdä. Valehtelee, jotta sopu säilyisi. Toinen tällainen merkki on kalat, joka ei halua ristiriitoja elämäänsä. Kalojen valehtelu ei ole sillä tavalla harkittua kuin vaa´oilla. Kalat päästelevät suustaan ns. valkoisia valheita. Ne taas ovat eri tyyppisiä kuin veskareiden sammakot.

      • ooooooon

        "ne ovat taas erityyppisiä kuin veskareiden sammakot".
        Joo, naulan kantaan, näin on. Olen veskari, ja voi sentään, miten monesti olen sammakoitani, tahdittomuuttani, harmitellut.

        Muuten nämä vaakaan kohdistuvat kritiikkikirjoitukset ovat mielestäni aivan asiallisia. Mutta tottakai vaaka suuttuu, sillä ei ole ymmärrystä puoleen eikä toiseen.


      • kivaa!
        ooooooon kirjoitti:

        "ne ovat taas erityyppisiä kuin veskareiden sammakot".
        Joo, naulan kantaan, näin on. Olen veskari, ja voi sentään, miten monesti olen sammakoitani, tahdittomuuttani, harmitellut.

        Muuten nämä vaakaan kohdistuvat kritiikkikirjoitukset ovat mielestäni aivan asiallisia. Mutta tottakai vaaka suuttuu, sillä ei ole ymmärrystä puoleen eikä toiseen.

        Kun noin taitavasti analisoidaan vaakuleita...;)


    • kirjoitit

      pitää täysin paikkansa. Eräs sukulaiseni on vaakanainen, jonka tunnen erittäin hyvin. Jos haluaa hänen kanssaan tulla toimeen, on parasta olla sanomatta MITÄÄN negatiivista. Tai mitään arvostelevaa. Kysyy neuvoja tai mielipiteitä, mutta ei ota niitä huomioon. Ei jaksa kuunnella vastauksia omiin kysymyksiinsä. Menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
      Aivan turhaa nähdä vaivaa Vaaka-merkkisen ihmisen elämän parantamiseksi. Vaikka itse on pyytänyt apua ja neuvoja.
      Vaikka kuinka auttavainen ja ystävällinen haluaisit olla, ei mikään mene perille. Ei uskalla eikä osaa tehdä päätöksiä ratkaisevista asioista. Tietää kyllä vikansa, muttei jää niitä syvällisemmin pohtimaan ja kaikki vain jatkuu samaa rataa kuin ennenkin. Mikä vaakaa pelottaa?

      • yövirkku

        Minusta taas tuntuu, että eipä sitä vaakaa pelottaa mikään, vaan se on niin h...'n laiskaa.
        Henk kohtaisesti on ollut ilo katsoa yhtä vaakasta jo toista vuotta (on ne tavallaan aivan ihania), mutta heidän päätelemättömyys valinnoissa ym. asioissa johtuu kyllä siitä, että ne ei vaan viitsi.
        Valitettavasti se siitä suhteesta sitten... En tykkää laiskoista ihmisistä.


    • tiedä häntä

      esitystapasi on aika provosoiva, mutten kiellä etteikö siinä olisi jokunen totuuden jyväkin. Itse olen kyllä aika hyökkäävä ja voimakastahtoinen vaaka, vähän tyyliin "pois tieltä oksat ja männynkävyt".
      Kritiikkiä kyllä siedän kun se pysyy asiallisuuden nimissä ja keskusteltavissa. Liekkö syynsä siinä, että leijonaa on venuksessa, kuussa ja marsissa...

      • Vaaka se olen minäkin.

        Minä ainakin tykkään siitä että negatiivisetkin puoleni otetaan esiin :D


    • muutkin merkit

      jotka kärsivät alhaisesta itsetunnosta. Ei liene horoskooppimerkkikysymys kuitenkaan... Ennemmin kasvatus ja kasvuympäristö vaikuttaisivat tähän. Tosin vaa'at voivat välttyä tältä jos omaavat hurmaamiskeinot (tai muut merkit). Jos hurmaus ei tehoa täytyy vaihtaa paria tai mennä itseensä. Vai mitä...

    • Itsekin vaaka

      Mutta mitä siitä? Kun sen itse ymmärtää, niin voi yrittää muuttua. Olen todellakin hieman itsekeskeinen ja en osaa ottaa kritiikkiä vastaan kovinkaan hyvin, mutta kyllä elämä hioo pahimpia särmiä =)

      • herkkänahkainen

        Heikko kritiikinsietokyky on luonnollista vaaoille, sillä hehän pyrkivät hoitamaan hommat, niin että ei tule kritiikkiä. Kuitenkin joskus sitä tulee ja silloin vaaka taitaapi suuttua enemmän itselleen kuin muille. Sama on mulla, vaikka en ole vaaka. Toisaalta vaaka on neitsyen ohella hyvinkin kriittinen merkki. Ihan totta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe