Todellinen syy toriparkin rakentamiseen on se, että kaupungin talolla työksentelevät (ei ole kirjoitusvirhe kaupungintalolla todella työksennellään) saisivat lämpimät parkki paikat. Olen käynyt Kuopion vastaavalla kahdesti, kummallakin kerralla vilkkaimpaan liikeaikaan (mm. lauantaina toriaikaan)lisäkseni oli 2-3 autoa. Selitys lienee, että virastot olivat tuolloin kiinni. Sairaanhoidossa säästetään ja leikataan kuluja, mutta parkkitaloen kanssa on kiva leikkiä.
Torin alle
7
413
Vastaukset
- Kot kot
Tosi mielenkiintoista, milloinkahan tämä keskustelu loppuu. Yleisönosastoillakaan ei mistään muusta kukaan voi enää kirjoittaa kun siitä halvatun parkkihallista tai haminen moottoritiestä. Tosin eipä tarvi koirankakka juttuja nykyisin lueskella...
Mulle on yks hemmetin hailee vaikkei koko parkkitemppeliä tulekaan, jos ja kun siitä tulee maksullinen niin minun autota ei siellä nähdä. En maksa pysäköinnistä muualla kuin hesassa käydessä. Kotkasta löytyy ilmaista parkkia aivan keskustan tuntumasta, jos jaksaa kävellä parisataa metriä. Ainakin tähän mennessä on löytynyt, ellei sitten kotkan automäärä jostain syystä radikaalisti kasva äkillisesti. Edes karhulaan en viitsi mennä muuta kun kolmen jälkeen jolloin torille saa parkkeerata ilmaiseksi. Eipä ihme ettei karhulassa liikkeenpito juuri kannata kun asiakkaat ohjataan parkkimaksuilla muualle. Joku sentti sinne tai tänne, mutta minulla ja monella muullakin se vaan taitaa olla periaate.
Kyllä noille rahoille todellakin muutakin käyttöä tässä kylässä pitäisi löytyä. - ja rahaa palaa
Minä tiedän kuka lopullisesti lystin maksaa, se on Kotkalainen veronmaksaja. Mistähän rakennuttamista puoltavat kuvittelevat löytävänsä asiakkaat luolaansa? Taitaa asiakasvirta vain kiihtyä sinne markettiin jossa on myös Alko ja apteekki. Ehkäpä toriparkki rahoilla kannattaisi kehittää myös Jumalniemen aluetta rakennuttamalla sinne paremmat tieyhteydet vaikka Kotkansaarelta asti.
- mikk
tota mä asun kuopiossa ja silleen ja kuules tää parkkipaikka on aina tupasen täynnä
- miten on
Milloin sitä toriparkkia aletaan rakentaa?
- rak insinööri
miten on kirjoitti:
Milloin sitä toriparkkia aletaan rakentaa?
Ensi vuonna pitäisi rakennustöiden alkaa.
- tänks
rak insinööri kirjoitti:
Kiitos tiedosta, toivottavasti tulee hieno parkkipaikka.
- tahtoo parkkiin
rak insinööri kirjoitti:
Milloin se sitten valmistuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1076842
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h915105Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113349Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333232Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska282391Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191746Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961391Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391332Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311246- 481014