Hotelli Majestic Platanias

Huispaus

Sattuuko kenelläkään olemaan tuoreita kokemuksia ko. neljän tähden hotellista Plataniaksessa? Ketju kyllä löytyy, mutta olisi kiva kuulla jotain uutta...

5

3440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. ..

Hotelli oli oikein mukava, sen yhteydessä olevasta ravintolasta sai todella hyvää ruokaa, meillä kaksio joka oli todella tilava, ehkä vähän kolkko kun huonekaluja ei ollut kovin paljoa. Lapsiperheitä oli melko paljon mutta ei häirinnyt meidän reissua. Hyvät aurinkotuolit, ja koska 2 allasta niin löytyi tilaakin siellä makaamiseen. Lyhyt matka kauppaan ja rannalle ja joka paikkaan. Tultiin tosiaan eilen takaisin ja oikein tyytyväisiä oltiin, ehkä jopa hieman liiankin hienoa näin nuorelle pariskunnalle :) Henkilökunta ystävällistä ja siivous toimi.

• Huispaus

Kiitos paljon vastauksesta! Hotellin vieressä, ainakin Tjäreborgin mukaan on/on ollut rakennustyömaa, jonka työt pitäisi olla jo valmiina. Onko näin? Jos ei, niin aiheuttiko kovasti meteliä?

• ----
        Huispaus kirjoitti:

Kiitos paljon vastauksesta! Hotellin vieressä, ainakin Tjäreborgin mukaan on/on ollut rakennustyömaa, jonka työt pitäisi olla jo valmiina. Onko näin? Jos ei, niin aiheuttiko kovasti meteliä?

Joo kyllä siinä on, en tosin olis edes huomannu ellen olis lukenu sitä jostain. Eli ei tosiaankaan häirinny, ja kun tarkkailin niin kyllä siellä kuitenki (aina välillä) jotain tehtiinkin.

• Vuuhuuu
        ---- kirjoitti:

Joo kyllä siinä on, en tosin olis edes huomannu ellen olis lukenu sitä jostain. Eli ei tosiaankaan häirinny, ja kun tarkkailin niin kyllä siellä kuitenki (aina välillä) jotain tehtiinkin.

MAJESTIC ON KREIKAN PARAS HOTELLI OON OLLU SIEL KAKS KERTAA JA MOLEMMIL KERROIL 2 VIIKKOO ELI YHTEENSÄ NELJÄ SIELLÄ ON IHANA KAUPUNKI JA KAIKKI RAKASTAN KREIKKAAA JA MAJESTIC HOTELLIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hansuliini
        Vuuhuuu kirjoitti:

MAJESTIC ON KREIKAN PARAS HOTELLI OON OLLU SIEL KAKS KERTAA JA MOLEMMIL KERROIL 2 VIIKKOO ELI YHTEENSÄ NELJÄ SIELLÄ ON IHANA KAUPUNKI JA KAIKKI RAKASTAN KREIKKAAA JA MAJESTIC HOTELLIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Me oltiin viime kesänä Majesticissa kaks viikkoa ja oli todella ihanaa!! Aivan upea hotelli ja allasalue. Ruokakin oli hyvää.
        Ainut miinus jonka annan oli hotellihenkilökunnan rehellisyys. Meiltä meinaan katosi tallelokerosta yli sata euroa=( Ekaks satku ja seuraavan kerran kun katottiin niin kuuskybää oli hävinny. Vitutti kyllä niin perkeleesti. Et kandee ottaa tallelokero huoneesta, niin varmasti hävii rahat.
        Mutta niinkun jo sanoin niin muuten ihana paikka:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2006
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1939
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1586
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe