Joo taas ne on Kawa romunsa kaivaneet talleistaan!! Laiska pierentä jatkuu ja Kawojen koneetkin tunnetusti kilkattaa ja kalkattaa.Voi voi laittakaa Kawamiehet tekin vaikka sivistynyt Suzuki Intruder!! Siinä vasta miesten pyörä!!
Kawasakien laiskaa pierentää!!
8
1378
Vastaukset
- Kawamies
Eipä kilkata minun kawan kone. Ääntä toki löytyy mutta sehän kuuluu asiaan, koska ei ole mikään mopo.
Korkeestiviritetyt koneet tosin "röpöttää" kaupunkiajossa koska haluisi lisää hanaa... Mutta älä ole kateellinen, ehkä joskus sinullakin on moottoripyörä..nyt valitettavasti pääsen sun moposta ohi pelkällä tyhjäkäynnillä. - siinä intruuterissa
on niin sivistynyttä. Suzuki Anal Intruder?
- Kowakawa
Pitäähän pyörän kulkea kuitenkin yli 165, niinkuin intru kulkee.
- gsxfäffä
Perkele kalkattaa se suzukikin siinä missä kawakin itseasiassa suzuki enempi!!! mulla meinaan suzuki gsx f 1100 ja mitäs siit sitte vaikka kalkattelee ja kilisee mut ruutia riittää siit huolimata.
- laiska pierijä
Älkää viitsikö noteerata noita kusipääteinejä, joiden ainoa kosketuspinta moottoripyöräilyyn on tällaisilla paskafoorumeilla roikkuminen ja häiriköinti. Saa uhota anonyymisti oikein täysin rinnoin, ilman pelkoa pikku kolautuksesta, joka olisikin "mahdollisuuksien rajoissa", jos Oikeassa Elämässä moisia kannanottoja suustaan lipsauttelisi. Mutta täällä ne vaan innostuu vastauksista. Mutta jokainen tyylillään, kai tollasesta ädläämisestäkin voi kicksejä saada.
- mieltä
Kyllähän noita HÖPÖ HÖPÖ pentuja riittää. Asioista oikeesti tietäviä vähempi.
- eps
sitä omaa""parasta"" vaihtoehtoa muille? Eikös se intruder muuten ole vähän sellainen samanlainen ensipyörä-customi, kuin toi Viragokin? Miesten pyörä????
- dainese
Intikka on kuin helkama raisu VN15:een verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298