Kawasakien laiskaa pierentää!!

1987-1995

Joo taas ne on Kawa romunsa kaivaneet talleistaan!! Laiska pierentä jatkuu ja Kawojen koneetkin tunnetusti kilkattaa ja kalkattaa.Voi voi laittakaa Kawamiehet tekin vaikka sivistynyt Suzuki Intruder!! Siinä vasta miesten pyörä!!

8

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kawamies

Eipä kilkata minun kawan kone. Ääntä toki löytyy mutta sehän kuuluu asiaan, koska ei ole mikään mopo.
      Korkeestiviritetyt koneet tosin "röpöttää" kaupunkiajossa koska haluisi lisää hanaa... Mutta älä ole kateellinen, ehkä joskus sinullakin on moottoripyörä..nyt valitettavasti pääsen sun moposta ohi pelkällä tyhjäkäynnillä.

• siinä intruuterissa

on niin sivistynyttä. Suzuki Anal Intruder?

• Kowakawa

Pitäähän pyörän kulkea kuitenkin yli 165, niinkuin intru kulkee.

• gsxfäffä

Perkele kalkattaa se suzukikin siinä missä kawakin itseasiassa suzuki enempi!!! mulla meinaan suzuki gsx f 1100 ja mitäs siit sitte vaikka kalkattelee ja kilisee mut ruutia riittää siit huolimata.

• laiska pierijä

Älkää viitsikö noteerata noita kusipääteinejä, joiden ainoa kosketuspinta moottoripyöräilyyn on tällaisilla paskafoorumeilla roikkuminen ja häiriköinti. Saa uhota anonyymisti oikein täysin rinnoin, ilman pelkoa pikku kolautuksesta, joka olisikin "mahdollisuuksien rajoissa", jos Oikeassa Elämässä moisia kannanottoja suustaan lipsauttelisi. Mutta täällä ne vaan innostuu vastauksista. Mutta jokainen tyylillään, kai tollasesta ädläämisestäkin voi kicksejä saada.

• mieltä

Kyllähän noita HÖPÖ HÖPÖ pentuja riittää. Asioista oikeesti tietäviä vähempi.

• eps

sitä omaa""parasta"" vaihtoehtoa muille? Eikös se intruder muuten ole vähän sellainen samanlainen ensipyörä-customi, kuin toi Viragokin? Miesten pyörä????

• dainese

Intikka on kuin helkama raisu VN15:een verrattuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe