hyvät ihmiset

käännös

Mitä tarkoittaa suomeksi:

"Your account has been frozen because you have exceeded your lifetime funding limit"

Ja miksi tällaisia tulee netelleristä, vaikkei ole tehnyt mitään omituista?

8

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neteller..

Että ne on jäädyttänyt sun tilin koska olet ylittänyt limiitin.

Limiitti tarkoittaa sitä että siirtoihin on rajattu jokin summa jota voit siirtää tietyssä ajanjaksossa. Se voidaan mitata päivissä esim kuukauden sisällä, tai/ja yleensä se mitataan tietyn summan rajoissa. Limiittiä pystyy nostamaan.

Eli jos olet vaikka siirrellyt rahaa saiteilta edes takaisin niin yleensä silloin limiitit tulee vastaan.

Neteller:llä on ikävä tapa jäädytellä tilejä ilman syytä, se kuitenkin lienee jonkinlainen turvatoimi.

Olen itse myös ollut uhri tilin jäädytyksen osalta, muutaman kerran ilman syytä. Maileja lähtelty kymmeniä mutta mitään ei tapahtunut, en edes saannut vastausta miksi tilini on jäädytetty vaikka sitä pyysin.

Kyllä mulla neteller edelleen on mutta en sitä enää käytä, en yksinkertaisesti luota koko puljuun jos aina saa jännäillä että lukeeko kirjautuessa:

YOUR ACCOUNT HAS BEEN FROZEN

Olen nyt käyttänyt Moneybookers:a pitkään ja on toiminut moitteettomasti. Tuli mailliin jopa viime jouluna kiitos kirje kun heidän nettilompakko palvelua olen käyttänyt, ja toivottivat hyvää joulua samassa "kirjeessä" mailissa. Että sellasta.

• käännös

Hyvä että kerroit, tuon selvittäminen englanniksi olisikin ollut vaikeaa. Tosin eivät ole vastanneetkaan mitään lähettämiini maileihin.

Tässä sitä vaan sitten ilmeisesti joutuu odottelemaan koska tili taas aukeaa.
        Toivottavasti se on vaan sitten jonkilainen turvatoimi.

• Nord     
        käännös kirjoitti:

Hyvä että kerroit, tuon selvittäminen englanniksi olisikin ollut vaikeaa. Tosin eivät ole vastanneetkaan mitään lähettämiini maileihin.

Tässä sitä vaan sitten ilmeisesti joutuu odottelemaan koska tili taas aukeaa.
        Toivottavasti se on vaan sitten jonkilainen turvatoimi.

""Your account has been frozen because you have exceeded your lifetime funding limit""

"Tilisi on jäädytetty, koska olet ylittänyt elinaikaisen rahoituslimittisi (rajan)"

Pitää aika paljon rahaa liikutella että saisi tuon viestin elleivät virheellisesti sulle sitä lähettäneet, olisiko se elinikäinen limitti sitten jotain 10-20,000 euroa Netellerillä.

Sen jälkeen kai soittavat tai vaativat lisätunnistusta, esim ajokorttia jne., rahanpesun pelossa

• käännös
        Nord      kirjoitti:

""Your account has been frozen because you have exceeded your lifetime funding limit""

"Tilisi on jäädytetty, koska olet ylittänyt elinaikaisen rahoituslimittisi (rajan)"

Pitää aika paljon rahaa liikutella että saisi tuon viestin elleivät virheellisesti sulle sitä lähettäneet, olisiko se elinikäinen limitti sitten jotain 10-20,000 euroa Netellerillä.

Sen jälkeen kai soittavat tai vaativat lisätunnistusta, esim ajokorttia jne., rahanpesun pelossa

Siirtämäni summat pelisaitilta netelleriin olivat kyllä aika pieniä.

Entä jos voittaa ison turnauksen(toivossa on hyvä elää), niin tili jäädytetään. Eliniäksi?!

• Nord     
        käännös kirjoitti:

Siirtämäni summat pelisaitilta netelleriin olivat kyllä aika pieniä.

Entä jos voittaa ison turnauksen(toivossa on hyvä elää), niin tili jäädytetään. Eliniäksi?!

Kannattaa mielummin käyttää esim. Moneybookers tiliä. Niillä ei ole elinikäistä limittiä, ja kuukausi limit on joku 26,000 euroa ja jos annat henkilötunnisteet niin sitä vissiin saa vieläkin korkeammaksi.

Tosiaan jos voittaisit vaikkapa 130,000 euroa jostain isosta turnauksesta, menisi muutama kuukausi saada koko voitto MB tilille, kun nykyään on sitä rahanpesua ja muuta liikkeellä niin eivät voi koko summaa antaa heti pankkitilillesi MB:stä.

• moneybookersiin
        Nord      kirjoitti:

Mutta haluan kuitenkin rahani pois netelleristä. Tuntuu niin vaikealta saada tiliä auki. Sieltä soitettiin, sai jopa suomalaisen tulkin sinne. Olen lähettänyt sinne kopion ajokortista ja visalaskusta, kuten oli puhe. Odottelin ja taas kyselin miksei tili ole vieläkään auennut. Takaisin tuli että tarvitsevat vielä photo id. Siis minkä? Kyllä on vaikeaa.

• kääntämisessä
        moneybookersiin kirjoitti:

Mutta haluan kuitenkin rahani pois netelleristä. Tuntuu niin vaikealta saada tiliä auki. Sieltä soitettiin, sai jopa suomalaisen tulkin sinne. Olen lähettänyt sinne kopion ajokortista ja visalaskusta, kuten oli puhe. Odottelin ja taas kyselin miksei tili ole vieläkään auennut. Takaisin tuli että tarvitsevat vielä photo id. Siis minkä? Kyllä on vaikeaa.

Olen lähettänyt ajokortista ja visalaskusta kopion netelleriin ja vielä tulee seuraava teksti:

"DRIVER LICENSE - license # partly covered.

In order to upgrade your NETELLER account, we would be grateful if you can send the following document(s) as specified;

Please email a clear colour scan or digital photograph showing all four corners of the following documents and make sure you do not crop your scanned document and email it to [email protected] :

- front and back government issued photo identification, all information must be visible.

Please be sure to include your 12-digit NETELLER account number at the top of the scanned image."

Mitä ne vielä haluaa, että saan tilini auki?

• tällainen viesti
        kääntämisessä kirjoitti:

Olen lähettänyt ajokortista ja visalaskusta kopion netelleriin ja vielä tulee seuraava teksti:

"DRIVER LICENSE - license # partly covered.

In order to upgrade your NETELLER account, we would be grateful if you can send the following document(s) as specified;

Please email a clear colour scan or digital photograph showing all four corners of the following documents and make sure you do not crop your scanned document and email it to [email protected] :

- front and back government issued photo identification, all information must be visible.

Please be sure to include your 12-digit NETELLER account number at the top of the scanned image."

Mitä ne vielä haluaa, että saan tilini auki?

"Please send us your drivers again but please do not block out information."

Jos tuo tarkoittaa sitä, kun olen peittänyt henkilötunnuksen loppuosan, niin olen peittänyt sen juuri siksi, että olen ymmärtänyt tätä palstaa luettuani, että tunnuksen loppuosan voi yliviivata. Mutta ilmeisesti sitten ei voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe