Onkohan symphony radiossa sellaista nappulaa,että se ei kaiken aikaa selaisi eri paikallisasemien välillä.Harmittaa,kun kuuntelee esim.radio hämettä,niin se pomppaakin radio Lahteen ja taas takas hämeeseen.
symphony
8
1034
Vastaukset
- RS Combi
...että toi symphony osaa olla perseestä.
Tee itsellesi palvelus ja vaihda sen tilalle _ihan mikä tahansa_ muu soitin.
Itse kysymykseen en siis osaa vastata.- stimo
Toi on nimittäin huono. Ittellä menee soitin huomenna vaihtoon. Ongelma meinas tulla kun omaan RS Combiin tuli vakiona eikä siksi kuulemma mukana seuraa ees irrotusrautoja. No, myyjäliike laittoi postiin ja vaihtaa soittimenkin vielä ilmaiseksi toiseen cd-soittimeen että saadaan jonkinlainen väline vaimonkin autoon. Ei nimittäin koodaus -systeemistään huolimatta sovi muuhun kuin skodaan, näin ainakin selvittelyn jälkeen kerrottiin.
Ite asia. Mun mielestäni jokin näppäin oli, mutta ohjekirja on autossa enkä jaksa enää lueskella kun kyseiseen vehkeeseen kypsyin. Eihän nimittäin ole edes suomenkielistä ohjetta ja se täyttää kuluttajansuojalain mukaisen tavaran virheen määritelmän. - ambiente-03
stimo kirjoitti:
Toi on nimittäin huono. Ittellä menee soitin huomenna vaihtoon. Ongelma meinas tulla kun omaan RS Combiin tuli vakiona eikä siksi kuulemma mukana seuraa ees irrotusrautoja. No, myyjäliike laittoi postiin ja vaihtaa soittimenkin vielä ilmaiseksi toiseen cd-soittimeen että saadaan jonkinlainen väline vaimonkin autoon. Ei nimittäin koodaus -systeemistään huolimatta sovi muuhun kuin skodaan, näin ainakin selvittelyn jälkeen kerrottiin.
Ite asia. Mun mielestäni jokin näppäin oli, mutta ohjekirja on autossa enkä jaksa enää lueskella kun kyseiseen vehkeeseen kypsyin. Eihän nimittäin ole edes suomenkielistä ohjetta ja se täyttää kuluttajansuojalain mukaisen tavaran virheen määritelmän.Suomenkielisen ohjekirjan saa pyytämällä maahantuojalta, käsiviritysasennossa ei asemien seilaamista tapahdu. Itse muuten havaitsin tuon saman Radio Hämeen ja Lahden välisen vaihtelun ajaessani viikonloppuna kakkostietä tultaessa Someron kohdalle, alavilla kohdilla vaihtui Lahteen. Itse olen kyllä laitteeseen ollut tyytyväinen suurten painikkeiden ja selkeyden vuoksi eikä äänenlaadussakaan ole moittimista, kyllähän useimmiten syy on äänentoistoketjun viimeisessä lenkisssä eli kaiuttimissa, eikä se autokaan ole helpoin tila saada aikaan edes tyydyttävää äänentoistoa kaikilla taajuusaluilla.
- Octagon
Symphonyn RDS-toiminto on ainakin minulla toiminut fantastisesti verrattuna entisen Octavian huippu-Pioneeriin. Tosin äänissä voisi olla toivomisen varaa...mutta autoni onkin liikkumista eikä musiikin kuuntelua varten hankittu.
btw: Ohjekirjan mukaan sen kait saa myös manuaaliviritys tilaan??? - taavi
... ihmeen Symphony? Onko se sama kuin Grundig? Minulla tuli sellanen ämyri -03 Ambiin.
- Sepi
REG-näppäintä painamalla pitäisi kuulua vain samaa paikallisohjelmaa lähettäviä asemia. Kaikissa RDS-radioissa ei tuota näppäintä vain taida olla.
- Superb
Kiitos kaikille vastanneille.Reg toiminto löytyi ja maahantuoja lupasi lähettää suomenkielisen manuaalin.
- Jazzy
Mistäs se löytyy, en saanut manuaalista selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938