tällaista olemme kaivanneetkin

ansku

paikkaa jossa voi keskustella toisten kanssa kukista ja niiden hoidosta. Saada ja antaa neuvoja. Kiva kiva, toivottavasti pysyy kanssa asialinjalla.

Kiitos Enirolle tästä.

13

1807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiiM

      www.puutarha.net Siellä on todella hyvät ja laajat keskustelupalstat.

      • ansku

        enkä saanut itseäni sitten millään rekisteröityä sinne, vaikka yritin jopa ylläpidon henkilön kanssa (hänkin antoi sitten periksi). Jostain syystä se sivusto vain hylki minua, en tiedä vieläkään miksi.

        Tämähän on siitä hyvä ettei tartte rekisteröityä edes. Ja silti voi kysellä mitä mieleen tulee tai mikä milloinkin mieltä vaivaa. Ja sitten toivoa tietenkin että saa asiallisia vastauksia joltain.


      • kukaan
        ansku kirjoitti:

        enkä saanut itseäni sitten millään rekisteröityä sinne, vaikka yritin jopa ylläpidon henkilön kanssa (hänkin antoi sitten periksi). Jostain syystä se sivusto vain hylki minua, en tiedä vieläkään miksi.

        Tämähän on siitä hyvä ettei tartte rekisteröityä edes. Ja silti voi kysellä mitä mieleen tulee tai mikä milloinkin mieltä vaivaa. Ja sitten toivoa tietenkin että saa asiallisia vastauksia joltain.

        Suotta sinne rekisteröi,ei sieltä vastauksia saa vaikka kuinka kyselisi.Siellä on niillä OMAT ympyrät.Sisäpiiriläisiä.


      • Mtt
        kukaan kirjoitti:

        Suotta sinne rekisteröi,ei sieltä vastauksia saa vaikka kuinka kyselisi.Siellä on niillä OMAT ympyrät.Sisäpiiriläisiä.

        ...valitettavasti huomasin saman...


    • Malviina

      on vähän sellainen mehuhetki. Puutarhanetti on hyvä, kunhan et äittäröi siellä. Kyllä sinne pystyy rekisteröitymään. Eikä siellä mitään sisäpiiriläisiä ole. Tutkit aikasi juttuja ja otat kantaa, kyselet. Ikähaitarikin on 14 - 70 v. Jotta onko itsessäsi vikaa?

      • hermostu

        Taitaa Malviina olla niitä sisäpiiriläisiä , kun niin kimpaantui. Siellä näkyivät pohtivan kovasti , ollaanko me sisäpiiriläisiä vai ei.Omasta mielestään eivät ole...tietysti.


      • Malviina
        hermostu kirjoitti:

        Taitaa Malviina olla niitä sisäpiiriläisiä , kun niin kimpaantui. Siellä näkyivät pohtivan kovasti , ollaanko me sisäpiiriläisiä vai ei.Omasta mielestään eivät ole...tietysti.

        kimpaantunut. Ihmettelin vain, sen kerran kun ole käynyt siellä, olen aina saanut hyviä ohjeita ja neuvoja. Olet itsekin näköjään rekisteröitynyt ja käynyt, koska tiedät mistä siellä jutellaan :-))


      • kyllä rek....
        Malviina kirjoitti:

        kimpaantunut. Ihmettelin vain, sen kerran kun ole käynyt siellä, olen aina saanut hyviä ohjeita ja neuvoja. Olet itsekin näköjään rekisteröitynyt ja käynyt, koska tiedät mistä siellä jutellaan :-))

        Rauha vaan ;) Joo olen kyllä rekisteröitynyt ja luenkin joskus ,mutta alkuaikoina kun kyselin jotain ,ne sivuutettiin joka kerta,joten empä ole enään siellä kysellyt mitään.Mitä turhia,onhan netti mistä katsoa.Tuleekohan halla ensi yöksi,ei ole kuin 3* huh.


      • Malviina
        kyllä rek.... kirjoitti:

        Rauha vaan ;) Joo olen kyllä rekisteröitynyt ja luenkin joskus ,mutta alkuaikoina kun kyselin jotain ,ne sivuutettiin joka kerta,joten empä ole enään siellä kysellyt mitään.Mitä turhia,onhan netti mistä katsoa.Tuleekohan halla ensi yöksi,ei ole kuin 3* huh.

        kannattaisi kuitenkin ehkä roikkua mukana.
        Kyllä sieltä aina jotain irti saa. P-nettiläiset alkavat vastailemaan pikkuhiljaa. Ja onhan se osin niinkin, ettei kaikkea voi tietää. Toisekseen kyllä siellä vähän välillä pitempäänkin mukana olleet huutelee, että eikö kukaan nyt tiedä.

        Kyllä tuo halla taitaa pikkuhiljaa hiipiä. Menee ne mahtavat tattisaaliit.


    • joku

      Soneraplazan elleissä on myös hyvä viherpeukalot -keskustelupalsta.

      • Titta

        Elleissäkin, vaan yhtä nihkeästi sieltä saa vastauksen kuin Puutarhanetistäkin. Kumpaakin olen kokeillut useammankin kerran. Tosin vastausmahdollisuus on Elleissä, kokemukseni mukaan, suurempi.

        Elleissä puhuttiin mm. valkosipulin kynsien istuttamisesta jo syksyllä, jolloin tulee ns. kylmäkäsittely samassa, ja sitten kun kyselin minkälaista multaa ko. henkilö on käyttänyt eipä tullut enää vastausta.

        Ylimielisiä vastaajia on joka palstalla, mutta Puutarhanetistä en aikanaan saanut edes vastausta vaikka muut samaa aihetta sivuten kävivät innokasta keskustelua. Lopulta sain muualta puutarhurilta vastauksen kysymykseeni.

        Toivotaan, että tästä kehkeytyisi palsta, jossa ei aloittelijaa, tai epäonnistujaakaan, jätetä paitsioon. Monta kertaa on joku pienikin vinkki kullanarvoinen. Ei kenenkään tarvitse hortonomiksi alkaa, tietysti sellainenkin kelpaa :)

        Yritetään yhdessä, jos tästä saataisiin jotain aikaiseksi.


    • maija

      eihän täällä kukaan edes lue näitä juttuja aivan turha sivu!!!!!!! Saati sitten vastaa.

      • ansku

        ethän sinäkään sitä tehnyt :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1529
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1153
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1029
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1028
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      5
      903
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      882
    Aihe