paikkaa jossa voi keskustella toisten kanssa kukista ja niiden hoidosta. Saada ja antaa neuvoja. Kiva kiva, toivottavasti pysyy kanssa asialinjalla.
Kiitos Enirolle tästä.
tällaista olemme kaivanneetkin
13
1824
Vastaukset
- jiiM
www.puutarha.net Siellä on todella hyvät ja laajat keskustelupalstat.
- ansku
enkä saanut itseäni sitten millään rekisteröityä sinne, vaikka yritin jopa ylläpidon henkilön kanssa (hänkin antoi sitten periksi). Jostain syystä se sivusto vain hylki minua, en tiedä vieläkään miksi.
Tämähän on siitä hyvä ettei tartte rekisteröityä edes. Ja silti voi kysellä mitä mieleen tulee tai mikä milloinkin mieltä vaivaa. Ja sitten toivoa tietenkin että saa asiallisia vastauksia joltain. - kukaan
ansku kirjoitti:
enkä saanut itseäni sitten millään rekisteröityä sinne, vaikka yritin jopa ylläpidon henkilön kanssa (hänkin antoi sitten periksi). Jostain syystä se sivusto vain hylki minua, en tiedä vieläkään miksi.
Tämähän on siitä hyvä ettei tartte rekisteröityä edes. Ja silti voi kysellä mitä mieleen tulee tai mikä milloinkin mieltä vaivaa. Ja sitten toivoa tietenkin että saa asiallisia vastauksia joltain.Suotta sinne rekisteröi,ei sieltä vastauksia saa vaikka kuinka kyselisi.Siellä on niillä OMAT ympyrät.Sisäpiiriläisiä.
- Mtt
kukaan kirjoitti:
Suotta sinne rekisteröi,ei sieltä vastauksia saa vaikka kuinka kyselisi.Siellä on niillä OMAT ympyrät.Sisäpiiriläisiä.
...valitettavasti huomasin saman...
- Malviina
on vähän sellainen mehuhetki. Puutarhanetti on hyvä, kunhan et äittäröi siellä. Kyllä sinne pystyy rekisteröitymään. Eikä siellä mitään sisäpiiriläisiä ole. Tutkit aikasi juttuja ja otat kantaa, kyselet. Ikähaitarikin on 14 - 70 v. Jotta onko itsessäsi vikaa?
- hermostu
Taitaa Malviina olla niitä sisäpiiriläisiä , kun niin kimpaantui. Siellä näkyivät pohtivan kovasti , ollaanko me sisäpiiriläisiä vai ei.Omasta mielestään eivät ole...tietysti.
- Malviina
hermostu kirjoitti:
Taitaa Malviina olla niitä sisäpiiriläisiä , kun niin kimpaantui. Siellä näkyivät pohtivan kovasti , ollaanko me sisäpiiriläisiä vai ei.Omasta mielestään eivät ole...tietysti.
kimpaantunut. Ihmettelin vain, sen kerran kun ole käynyt siellä, olen aina saanut hyviä ohjeita ja neuvoja. Olet itsekin näköjään rekisteröitynyt ja käynyt, koska tiedät mistä siellä jutellaan :-))
- kyllä rek....
Malviina kirjoitti:
kimpaantunut. Ihmettelin vain, sen kerran kun ole käynyt siellä, olen aina saanut hyviä ohjeita ja neuvoja. Olet itsekin näköjään rekisteröitynyt ja käynyt, koska tiedät mistä siellä jutellaan :-))
Rauha vaan ;) Joo olen kyllä rekisteröitynyt ja luenkin joskus ,mutta alkuaikoina kun kyselin jotain ,ne sivuutettiin joka kerta,joten empä ole enään siellä kysellyt mitään.Mitä turhia,onhan netti mistä katsoa.Tuleekohan halla ensi yöksi,ei ole kuin 3* huh.
- Malviina
kyllä rek.... kirjoitti:
Rauha vaan ;) Joo olen kyllä rekisteröitynyt ja luenkin joskus ,mutta alkuaikoina kun kyselin jotain ,ne sivuutettiin joka kerta,joten empä ole enään siellä kysellyt mitään.Mitä turhia,onhan netti mistä katsoa.Tuleekohan halla ensi yöksi,ei ole kuin 3* huh.
kannattaisi kuitenkin ehkä roikkua mukana.
Kyllä sieltä aina jotain irti saa. P-nettiläiset alkavat vastailemaan pikkuhiljaa. Ja onhan se osin niinkin, ettei kaikkea voi tietää. Toisekseen kyllä siellä vähän välillä pitempäänkin mukana olleet huutelee, että eikö kukaan nyt tiedä.
Kyllä tuo halla taitaa pikkuhiljaa hiipiä. Menee ne mahtavat tattisaaliit.
- joku
Soneraplazan elleissä on myös hyvä viherpeukalot -keskustelupalsta.
- Titta
Elleissäkin, vaan yhtä nihkeästi sieltä saa vastauksen kuin Puutarhanetistäkin. Kumpaakin olen kokeillut useammankin kerran. Tosin vastausmahdollisuus on Elleissä, kokemukseni mukaan, suurempi.
Elleissä puhuttiin mm. valkosipulin kynsien istuttamisesta jo syksyllä, jolloin tulee ns. kylmäkäsittely samassa, ja sitten kun kyselin minkälaista multaa ko. henkilö on käyttänyt eipä tullut enää vastausta.
Ylimielisiä vastaajia on joka palstalla, mutta Puutarhanetistä en aikanaan saanut edes vastausta vaikka muut samaa aihetta sivuten kävivät innokasta keskustelua. Lopulta sain muualta puutarhurilta vastauksen kysymykseeni.
Toivotaan, että tästä kehkeytyisi palsta, jossa ei aloittelijaa, tai epäonnistujaakaan, jätetä paitsioon. Monta kertaa on joku pienikin vinkki kullanarvoinen. Ei kenenkään tarvitse hortonomiksi alkaa, tietysti sellainenkin kelpaa :)
Yritetään yhdessä, jos tästä saataisiin jotain aikaiseksi.
- maija
eihän täällä kukaan edes lue näitä juttuja aivan turha sivu!!!!!!! Saati sitten vastaa.
- ansku
ethän sinäkään sitä tehnyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374