Moi! Mun on pakko kysyä(niin epätoivosta ku se onkin)katseista.
Mä oon kiinnostunu yhestä jätkästä, mut mä en tiiä onko se kiinnostunu musta.
Kerran yhellä tunnilla ku mä katoin sitä, niin mä huomasin et se oli kattomassa
mua. Ku mä katoin sitä, niin se heti käänti katseensa pois.
Meinaako toi mitään??!! Se jätkä varmaan muutenkin jo tietää et mä tykkään siitä...
Se oli eilenkin samoissa bileissä ja tuijotti mua, mut ei tehny mitään.
Voisko joku vastata, tää on tärkeetä mulle!!!
Meinaako mitään?
Idiootti
3
339
Vastaukset
- angel for you
se on iha selvää......se kundi on lätkässä suhun .......... must tuntuu et se o vähä ujo ni tee sää alote........ ni se kundi pääsee vähemmällä...........:)
- minä
No,taatusti on...mäkin sain eräältä nuoreltamieheltä monia katseita osakseni ja se kehtas jopa hymyillä mulle monet kerrat,vaikka moni varmasti näki(esim.jutteli toiselle tyypille ja katto vaan mua ja hymyili!!!)--ja minä tyhmä en sanonu sanaakaan...no,vielä on mahiksia,mutta on muutama pulma :((
- grr..
Murr. No joo sillon on taottava ko rauta on kuumaa. Joku on tehnyt senkin virheen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780