kytkin pitäisi vaihtaa carina 1.6-90 ruiskuun.ostaakko alkup. vai tarvike?kokemuksia? paljonko hintaeroa? vaihdettava siis levy,asetelma ja laakeri.paljonko maksanee vaihtotyö?
tarvike vai alkup.kytkin carinaan?
3
865
Vastaukset
- Carinan säätäjä
06 kesällä vaihdoin carinan 1.6 1990 vuotiseen motonetin täydellisen kytkimen. Hyvin on toiminut tähän saakka 60 ajettuna, ei vapinoita/ turhia ääniä.
Mutta vuosien varrella sen verran tullut noita kytkimiä vaihdeltua etten kyllä laitattaisi tarvike kytkintä varsinkaan jos joudut teettämään ulkopuolisella työn.
On paikoitellen aika kehnoja paketteja liikenteessä, myöskin osa motonetin paketeista hyvinkin lyhyt ikäisiä, tai miten sen nyt ottaa jos alkaa 20 jälkeen painelaakeri ääntelemään ja 40 jälkeen alkaa ensimmäiset vapinat irroittaessa kytkintä.- Kytkin seppä
alkuperäinen ajat taas seuraavat 400.000km
tai tarvike ajat 20.000 alkaa tärinä.
- Tojonisti
Ei ensimmäistäkään tarvikeosaa kannata laittaa, olipa kyseessä sitten pikkuruinen suojakumi tai iso osa. Tarvikeosien laatu vaihtelee kehnosta hyvään, Genuine Toyota on aina huippulaatua. Hintaeroa ei välttämättä ole ollenkaan ja jos on, se kuoleentuu kestoiässä aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433