Hienoja maisemia, kirkasta vettä ?

Auttakee mua

Minne euroopassa, lähinnä välimeren tuntumassa kannttaa matkustaa jos etsii lämpöä, kirkasta vettä, kauniita maisemia ja aallotkaan ei haittaa.

Baareja ja ravintoloitakin saa olla ja hieman menoa, mutta se ei ole välttämätöntä.

10

1576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hispanialla on myynnissä viikon matkoja Azoreille. Lähdöt 19. ja 26.5., hinnat alkaen 499 e.

Täällä São Miguelin saarella saanet kaikkea toivomaasi, etenkin kauniita maisemia. Meriveden lämpötila noin 18 C, ilma keskimäärin parisenkymmentä päivällä, yöllä n. 15 C edellä mainittuina ajankohtina. Ei kiirettä, ei tungosta, kaikki pientä ja sievää. Lisää Azoreista palstalla Matkailu -> Eurooppa -> Portugal -> Azorit.

Tervetuloa!

• Auttakee mua

Kiitos ehdotuksesta mutta Azorit ei kuitenkaan ole mielestäni sopiva matkakohde minulle. Kesällä suomessakin on yhtä lämmin ja vesikin on yhtä lämmintä. Ehkä suurin ero on se että suomessa sataa vähemmän.

Azorit kyllä vaikuttaa maisemiltaan todella hienolta.

• Auttakee mua kirjoitti:

Kiitos ehdotuksesta mutta Azorit ei kuitenkaan ole mielestäni sopiva matkakohde minulle. Kesällä suomessakin on yhtä lämmin ja vesikin on yhtä lämmintä. Ehkä suurin ero on se että suomessa sataa vähemmän.

Azorit kyllä vaikuttaa maisemiltaan todella hienolta.

Meriveden lämpötila vaihtelee Azoreilla 16 ja 22 C:n välillä. Meillä ei ole koskaan kylmää tuulta (vertaa kylmä pohjoistuuli joskus kesälläkin Suomessa), ei pakkasta ja sataakin ihan sopivasti, niin että niittymme ovat aina vihreitä. Ihosi poltat täällä tuossa tuokiossa, jos et suojaa.

Emme tarvitse ilman viilennystä emmekä lämmitystä.

• Mannakka

Ykkosvaihtoehto upea upea Korsika ja kakkosena Korfun saari hienoine maisemineen.

• Adrianmeren rannikko

Esimerkiksi Splitin seutu Kroatiassa.

• Kroatialle

Splitistä etelään, ns. Makarska Riviera täyttää vaatimuksesi. Kirkasta vettä, hienot maisemat Biokovo-vuoristo ja useita saaria, siisti ja turvallinen, ei mitään hämärää kähmintää.

• ääni :)
        Kroatialle kirjoitti:

Splitistä etelään, ns. Makarska Riviera täyttää vaatimuksesi. Kirkasta vettä, hienot maisemat Biokovo-vuoristo ja useita saaria, siisti ja turvallinen, ei mitään hämärää kähmintää.

Viime kesänä olimme Dubrovnikissa, josta autoilimme etelään ja pohjoiseen, käyden myös Bosnia-Herzegovinassa sekä Montenegrossa. Aivan mahtavia maisemia, ihastuimme suunnattomasti !!! Ja se merivesi: kirkasta kuin mikä ja lämmintäkin jo kesäkuun alussa !

Suosittelen lämpimästi

• kimmel

Ehdottomasti Kroatia...Makarska Rivieran seutu. Merivesi oli uskomattoman kirkasta. Suhteellisen siistiä, hyvää ruokaa. Turvallista ja rauhallista. Maisemat aivan upeita...korkeita vuoria, viljavia laaksoja ja kimmeltävä meri! Jos rohkenette, ottakaa auto vuokralle ja ajelkaa ympäristössä...ette kadu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2434
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1887
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      75
      1579
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      287
      1484
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1240
    6. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      67
      1005
    7. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      1000
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      988
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    10. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      963
    Aihe