Vickie on ihan huora

Undertaker on WHC

Wwe alkaa oleen kohta jo ihan syvältä. Mikä viikko wwelle. Rawissa Gm Regal Sammuttelee valoja kesken lähetysten jopa mestaruus matsitkin. Mutta nyt wwe meni jo liian pitkälle. viime viikon Smackdownis
Vickie Guerrero otti Undertakerilta WHC mestaruuden pois koska käytti jotain chokehold liikettä. Siis lol tämä on ihan epäreilua wwe faneja kohtaan. Mitä oikein se Vince ajattelee kun pistää Vickien ottamaan vyön pois Takerilta. VICKIE ON HUORA LEHMÄ VANHA KURTTU AIVO JOKA ANSAITSEE POTKUT, TOMBSTONEN TAI SEN CHOKEHOLDIN JA EDGELLE SITÄ VYÖTÄ EI ANNETA

8

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Damiencide

Otas iisisti.... Siis Show-painihan on nimensämukaisesti näyteltyä ja käsikirjoitettua. Sitä ei myöskään pidä ottaa noin vakavasti :D

• Undertaker on WHC

Kyllä ainakin wwe.comissa otettiin vakavasti ja sitten youtubessakin. Wwehen lähetettiin iso kasa viha postia. Ja kyllähän se vähän epäreilua on wwe faneja kohtaan kun ne maksaa liput nähdäkseen sen lempi painija.

• Undertaker on WHC
        Undertaker on WHC kirjoitti:

Kyllä ainakin wwe.comissa otettiin vakavasti ja sitten youtubessakin. Wwehen lähetettiin iso kasa viha postia. Ja kyllähän se vähän epäreilua on wwe faneja kohtaan kun ne maksaa liput nähdäkseen sen lempi painija.

No onneksi se saa mahdollisuuden Judgment Dayssä vacant vyöstä.

• dasddsadasdas
        Undertaker on WHC kirjoitti:

No onneksi se saa mahdollisuuden Judgment Dayssä vacant vyöstä.

Onneksi Taker lähti ja Edge on nyt mestari. Yeah!

• pullisbumbum

-.- SE ON FEIKKIÄ! kaikki on suunniteltua oon ihan varma et oot joku 11v mukula ketä ei tajuu et se on tv viihdettä mikään siin ei oo oikeeta 8siis suurinpiirtein)

• jani k

Ja millähän perusteella väität painin olevan "feikkiä". Heh vai että näyteltyä sai taas hyvät naurut.

• Aikuinen äijä

Onhan tuo Smackdown ihan syvältä, kun käsikirjottajat on päättäny et Vickie ja Edge on "suosiossa". Mutta seuraan tota WWE-sivustoa ja rupean seuraamaan Smackdownia vasta, kun Edge ei ole mestari ja Vickie ei oo pääjehu.
      Siihen asti saa RAW ja ECW riittää sekä muut extrat mitä mtvmax näyttää.. (tai jaksaa katella)

• ILoveMiz

mun mielest vanhat käsikirjottajat takas!!
        aijan järkyttäväää nykyset käsikirjotukset!!!!
        1. Vanha ämmä laitetaan jonkun hyvän näkösen jäbän edgen kaa ja raukka edge joutuu suutelee sitä ja vaik mitä
        2. divat.... ketään ei kunnioiteta ketä osaa oikeesti painii.. esim natalya ja katie lea.. ne on saatana siellä kehän kulmassa kattoo ku miehet tappelee vaik niitten pitäis olla itte kehässä mutta tottakai jotku saatanan barbi nuket kelly kelly ja michelle mccool niin tottakai ne tappalee kehäs -.-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      829
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      26
      774
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      726
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      688
    7. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      680
    8. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      678
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      39
      650
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe