Kuka tietää kertoa paljonko on sossu maksama kilomterikorvaus kun menen tapaamaan huostaanotettua lastani 500km päähän? Entä kuuluuko silloin saada myös ateriakorvaus tms etuutta?
kilometrikorvaus lapsen tapaamiseen
20
2042
Vastaukset
- ..............................
Kun menet tapaamaan omaa lastasi?
- ..............
kilometri korvaus on 20senttiä kilometri.
- kunnasta
Aja kuule Tornion kautta Ruotsiin ja siitä sitten Pohjois-Norjaan. Ja sieltä jollain kalastuspaatilla Venäjän korpeen. Ja jää sinne.
- paras!
Kiitos tästä. :D
- Anonyymi
Aja itse, saatanan ruotsalainen homo!
- Anonyymi
Känyt sosialiviraston puolen heiltä haet harkinan varaista toimentulo tukea asian johdosta ja kuluista.EI HAETA KOSKAN KELASTA!KUTEN EI SILMÄLASIEN MAKSUSITOMUSTA TAI APTEKIN MAKSUSITOMUS SV.LÄKET. AINA SOSSU,EI KELA. Pika apua ruokaan sossusta maksulapun saa sosu kaupan perhe koon mukaan!
- Anonyymi
Veronmaksajien rahoilla on kivaa, mene töihin ja osta itse lasisi ja ruokasi.
- Anonyymi
Miksi veronmaksajien pitää maksaa joidenkin luusereiden kakaran hakumatkat. 🤮
- Anonyymi
Raision perhepalvelut maksaa lasten vieraannuttajana
- Anonyymi
Raision perhepalvelut maksaa lasten vieraannuttajana
- Anonyymi
Petrilla ei ole edes autoa, joka karkaa käsistä. Hän on niin persaukinen
- Anonyymi
Karin "lapset" eivät kaipaa Karia. Heidän mielestä Kari on luuseri...
- Anonyymi
Petrin ja Timon "lapset" eivät kaipaa Timoa ja Petriä. Heidän mielestä Petri ja Timo on luuseri...
- Anonyymi
Demokraattista kasvatusfeminismiä se vain on.
- Anonyymi
Niin mitäs lapset isällä tekevät ,jos perheessä on kaksi äitiä.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661