Kuka tietää kertoa paljonko on sossu maksama kilomterikorvaus kun menen tapaamaan huostaanotettua lastani 500km päähän? Entä kuuluuko silloin saada myös ateriakorvaus tms etuutta?
kilometrikorvaus lapsen tapaamiseen
20
1965
Vastaukset
- ..............................
Kun menet tapaamaan omaa lastasi?
- ..............
kilometri korvaus on 20senttiä kilometri.
- kunnasta
Aja kuule Tornion kautta Ruotsiin ja siitä sitten Pohjois-Norjaan. Ja sieltä jollain kalastuspaatilla Venäjän korpeen. Ja jää sinne.
- paras!
Kiitos tästä. :D
- Anonyymi
Aja itse, saatanan ruotsalainen homo!
- Anonyymi
Känyt sosialiviraston puolen heiltä haet harkinan varaista toimentulo tukea asian johdosta ja kuluista.EI HAETA KOSKAN KELASTA!KUTEN EI SILMÄLASIEN MAKSUSITOMUSTA TAI APTEKIN MAKSUSITOMUS SV.LÄKET. AINA SOSSU,EI KELA. Pika apua ruokaan sossusta maksulapun saa sosu kaupan perhe koon mukaan!
- Anonyymi
Veronmaksajien rahoilla on kivaa, mene töihin ja osta itse lasisi ja ruokasi.
- Anonyymi
Miksi veronmaksajien pitää maksaa joidenkin luusereiden kakaran hakumatkat. 🤮
- Anonyymi
Raision perhepalvelut maksaa lasten vieraannuttajana
- Anonyymi
Raision perhepalvelut maksaa lasten vieraannuttajana
- Anonyymi
Petrilla ei ole edes autoa, joka karkaa käsistä. Hän on niin persaukinen
- Anonyymi
Karin "lapset" eivät kaipaa Karia. Heidän mielestä Kari on luuseri...
- Anonyymi
Petrin ja Timon "lapset" eivät kaipaa Timoa ja Petriä. Heidän mielestä Petri ja Timo on luuseri...
- Anonyymi
Demokraattista kasvatusfeminismiä se vain on.
- Anonyymi
Niin mitäs lapset isällä tekevät ,jos perheessä on kaksi äitiä.
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043