hieno merkki

MM-kiekko

Oottehan panneet merkille, miten komee logo komistaa MM-jääkiekkokenttää!

14

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helv...

      kisan pilavat sillä entisellä itäauton öklö kuvatuksella.

      • MM-kiekko

        Niin...entisen. Onhan se Suomikin ollut joskus Venäjän vallan alla. Kysyppä vaikka historian opettajaltasi, jos nyt satut koulussa käymään. Kun ollut nyt noita mopoilukelejäkin.


      • sergei.i
        MM-kiekko kirjoitti:

        Niin...entisen. Onhan se Suomikin ollut joskus Venäjän vallan alla. Kysyppä vaikka historian opettajaltasi, jos nyt satut koulussa käymään. Kun ollut nyt noita mopoilukelejäkin.

        tietääkseni suomessa ei siihenaikaan valmistettu autoja ja vähänlaisesti muuallakaan=)skooda on itäauto ja muistikuvat hyvin läheisestä menneisyydestä kamalat,niin laadusta,ajettavuudesta ja imagosta...ei kiitos=)


      • palle ramstetti
        sergei.i kirjoitti:

        tietääkseni suomessa ei siihenaikaan valmistettu autoja ja vähänlaisesti muuallakaan=)skooda on itäauto ja muistikuvat hyvin läheisestä menneisyydestä kamalat,niin laadusta,ajettavuudesta ja imagosta...ei kiitos=)

        Onhan sun pitäny oppia käyttämään kännykkää, pankkikorttia, tietokonetta ja pölynimuria. Ei niitäkään varmaan ollut sun nuoruudessa.Maailma muuttuu ,älä jää kuoppaan kyykkimään. Tsekkiläinen Eu -tarkastaja vahtii peltosi lannoitusta jo satelliittikuvista ja tulee se Eestiläinen asvalttikone Ranuallekkin. Puolalaisista putkimiehistä puhumattakaan.


      • ollutkin merkillistä
        MM-kiekko kirjoitti:

        Niin...entisen. Onhan se Suomikin ollut joskus Venäjän vallan alla. Kysyppä vaikka historian opettajaltasi, jos nyt satut koulussa käymään. Kun ollut nyt noita mopoilukelejäkin.

        Että Suomi oli välillä Ruotsin alaisuudessa ja välillä Venäjän alaisuudessa kun maata nimeltään Suomi ei ollut edes olemassa? No Tshekkiinhän Neuvostoliiton joukot kävelivät parissa päivässä.

        ps. Venäjä oli muuten Tsaarin aikaan hieno maa.


      • sergei.i kirjoitti:

        tietääkseni suomessa ei siihenaikaan valmistettu autoja ja vähänlaisesti muuallakaan=)skooda on itäauto ja muistikuvat hyvin läheisestä menneisyydestä kamalat,niin laadusta,ajettavuudesta ja imagosta...ei kiitos=)

        Mietippäs vielä tarkemmin!

        Skodan pääpaikka on Tsekeissä Mlada Boleslavissa, joten sen mukaan katsottaneen Skodan maantieteellistä sijaintia.

        Helsinki-Vantaan lentokenttä on pituusasteissa noin 25 asteen kohdalla ja 15 pituusasteen raja on Skodan Mlada Boleslavin tehtaiden rajalta noin 2 kilometriä länteen.

        Että kyllä se Skoda on ihan reilusti enemmän Lännessä, kuin yksikään Suomelle kuuluva maapläntti.

        Kerroppa sinä oma mielipiteesi tähän verhoutumatta minkään anonyymin nimimerkin taakse, jos sinulla vaan riittää pokka siihen! Muutoin en pane mielipiteellesi paskankaan vertaa arvoa.


    • mahtava peli

      Ajatella, vielä jokunen vuosi sitten silkkimunahiplarit ja muut isopäät haukkuivat skodaa naureskellen. Nyt nämä samaiset sipsuttajat ajelevat itse elvistellen skodalla ja kuvittelevat omistavansa audin.

      • kalle kustaa

        -ja moni Audikuski on yrittänyt pitkäksi ajettua saksantuontibensahirmua vaihtaa uuden kaupassa Skodaan. Sitten onkin jo tullut poru kun on kerrottu minkä arvoinen tämä hieno Audi nyt on! Usein automyyjän vastus on."Ei millä rahalla kiitos mutta voisit käydä kysymässä tuolta Tuusulan Sulan alueelta" Tiedän tämän oikein hyvin!


      • skodaa

        tule ostettua.syy:kaverit kysyy,millä autolla ajat?.vastaan skodalla.
        no eipä paljon ilkeä sanoa..


      • palle ramstetti
        skodaa kirjoitti:

        tule ostettua.syy:kaverit kysyy,millä autolla ajat?.vastaan skodalla.
        no eipä paljon ilkeä sanoa..

        Sinulle ja kaltaisillesi. Ei ne kaverit sua Skodan takia jätä .Mutta jos muuten olet näyttämisen tarpeinen itsekeskeinen pölvästi niin se voisi kyllä olla syy kavereiden jättääkkin.


      • MM kiekko
        skodaa kirjoitti:

        tule ostettua.syy:kaverit kysyy,millä autolla ajat?.vastaan skodalla.
        no eipä paljon ilkeä sanoa..

        Kyllä se itsetunto siitä paranee, kun ohitat sen teini-iän.


      • nuoriso

        No mitä välii millä joku ajaa, ku faija maksaa bensat ei mun kavereist kukaa oo kieltäytyny kyydist vaik meil ei ookkaan, ku Ocu scoutti ja kyllä lähtee ja vähän kiva, ku kaikki on siistii eikä tarvi muuta ku hanaaa........


    • pari valkoista

      uusikorista Superbia siellä kulmaständeillä!

      • hienoja

        Hulppean näkösiä pirssejä ne pari valkoista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe