Oottehan panneet merkille, miten komee logo komistaa MM-jääkiekkokenttää!
hieno merkki
14
1157
Vastaukset
- helv...
kisan pilavat sillä entisellä itäauton öklö kuvatuksella.
- MM-kiekko
Niin...entisen. Onhan se Suomikin ollut joskus Venäjän vallan alla. Kysyppä vaikka historian opettajaltasi, jos nyt satut koulussa käymään. Kun ollut nyt noita mopoilukelejäkin.
- sergei.i
MM-kiekko kirjoitti:
Niin...entisen. Onhan se Suomikin ollut joskus Venäjän vallan alla. Kysyppä vaikka historian opettajaltasi, jos nyt satut koulussa käymään. Kun ollut nyt noita mopoilukelejäkin.
tietääkseni suomessa ei siihenaikaan valmistettu autoja ja vähänlaisesti muuallakaan=)skooda on itäauto ja muistikuvat hyvin läheisestä menneisyydestä kamalat,niin laadusta,ajettavuudesta ja imagosta...ei kiitos=)
- palle ramstetti
sergei.i kirjoitti:
tietääkseni suomessa ei siihenaikaan valmistettu autoja ja vähänlaisesti muuallakaan=)skooda on itäauto ja muistikuvat hyvin läheisestä menneisyydestä kamalat,niin laadusta,ajettavuudesta ja imagosta...ei kiitos=)
Onhan sun pitäny oppia käyttämään kännykkää, pankkikorttia, tietokonetta ja pölynimuria. Ei niitäkään varmaan ollut sun nuoruudessa.Maailma muuttuu ,älä jää kuoppaan kyykkimään. Tsekkiläinen Eu -tarkastaja vahtii peltosi lannoitusta jo satelliittikuvista ja tulee se Eestiläinen asvalttikone Ranuallekkin. Puolalaisista putkimiehistä puhumattakaan.
- ollutkin merkillistä
MM-kiekko kirjoitti:
Niin...entisen. Onhan se Suomikin ollut joskus Venäjän vallan alla. Kysyppä vaikka historian opettajaltasi, jos nyt satut koulussa käymään. Kun ollut nyt noita mopoilukelejäkin.
Että Suomi oli välillä Ruotsin alaisuudessa ja välillä Venäjän alaisuudessa kun maata nimeltään Suomi ei ollut edes olemassa? No Tshekkiinhän Neuvostoliiton joukot kävelivät parissa päivässä.
ps. Venäjä oli muuten Tsaarin aikaan hieno maa. sergei.i kirjoitti:
tietääkseni suomessa ei siihenaikaan valmistettu autoja ja vähänlaisesti muuallakaan=)skooda on itäauto ja muistikuvat hyvin läheisestä menneisyydestä kamalat,niin laadusta,ajettavuudesta ja imagosta...ei kiitos=)
Mietippäs vielä tarkemmin!
Skodan pääpaikka on Tsekeissä Mlada Boleslavissa, joten sen mukaan katsottaneen Skodan maantieteellistä sijaintia.
Helsinki-Vantaan lentokenttä on pituusasteissa noin 25 asteen kohdalla ja 15 pituusasteen raja on Skodan Mlada Boleslavin tehtaiden rajalta noin 2 kilometriä länteen.
Että kyllä se Skoda on ihan reilusti enemmän Lännessä, kuin yksikään Suomelle kuuluva maapläntti.
Kerroppa sinä oma mielipiteesi tähän verhoutumatta minkään anonyymin nimimerkin taakse, jos sinulla vaan riittää pokka siihen! Muutoin en pane mielipiteellesi paskankaan vertaa arvoa.
- mahtava peli
Ajatella, vielä jokunen vuosi sitten silkkimunahiplarit ja muut isopäät haukkuivat skodaa naureskellen. Nyt nämä samaiset sipsuttajat ajelevat itse elvistellen skodalla ja kuvittelevat omistavansa audin.
- kalle kustaa
-ja moni Audikuski on yrittänyt pitkäksi ajettua saksantuontibensahirmua vaihtaa uuden kaupassa Skodaan. Sitten onkin jo tullut poru kun on kerrottu minkä arvoinen tämä hieno Audi nyt on! Usein automyyjän vastus on."Ei millä rahalla kiitos mutta voisit käydä kysymässä tuolta Tuusulan Sulan alueelta" Tiedän tämän oikein hyvin!
- skodaa
tule ostettua.syy:kaverit kysyy,millä autolla ajat?.vastaan skodalla.
no eipä paljon ilkeä sanoa.. - palle ramstetti
skodaa kirjoitti:
tule ostettua.syy:kaverit kysyy,millä autolla ajat?.vastaan skodalla.
no eipä paljon ilkeä sanoa..Sinulle ja kaltaisillesi. Ei ne kaverit sua Skodan takia jätä .Mutta jos muuten olet näyttämisen tarpeinen itsekeskeinen pölvästi niin se voisi kyllä olla syy kavereiden jättääkkin.
- MM kiekko
skodaa kirjoitti:
tule ostettua.syy:kaverit kysyy,millä autolla ajat?.vastaan skodalla.
no eipä paljon ilkeä sanoa..Kyllä se itsetunto siitä paranee, kun ohitat sen teini-iän.
- nuoriso
No mitä välii millä joku ajaa, ku faija maksaa bensat ei mun kavereist kukaa oo kieltäytyny kyydist vaik meil ei ookkaan, ku Ocu scoutti ja kyllä lähtee ja vähän kiva, ku kaikki on siistii eikä tarvi muuta ku hanaaa........
- pari valkoista
uusikorista Superbia siellä kulmaständeillä!
- hienoja
Hulppean näkösiä pirssejä ne pari valkoista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644