hieno merkki

MM-kiekko

Oottehan panneet merkille, miten komee logo komistaa MM-jääkiekkokenttää!

14

1157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helv...

      kisan pilavat sillä entisellä itäauton öklö kuvatuksella.

      • MM-kiekko

        Niin...entisen. Onhan se Suomikin ollut joskus Venäjän vallan alla. Kysyppä vaikka historian opettajaltasi, jos nyt satut koulussa käymään. Kun ollut nyt noita mopoilukelejäkin.


      • sergei.i
        MM-kiekko kirjoitti:

        Niin...entisen. Onhan se Suomikin ollut joskus Venäjän vallan alla. Kysyppä vaikka historian opettajaltasi, jos nyt satut koulussa käymään. Kun ollut nyt noita mopoilukelejäkin.

        tietääkseni suomessa ei siihenaikaan valmistettu autoja ja vähänlaisesti muuallakaan=)skooda on itäauto ja muistikuvat hyvin läheisestä menneisyydestä kamalat,niin laadusta,ajettavuudesta ja imagosta...ei kiitos=)


      • palle ramstetti
        sergei.i kirjoitti:

        tietääkseni suomessa ei siihenaikaan valmistettu autoja ja vähänlaisesti muuallakaan=)skooda on itäauto ja muistikuvat hyvin läheisestä menneisyydestä kamalat,niin laadusta,ajettavuudesta ja imagosta...ei kiitos=)

        Onhan sun pitäny oppia käyttämään kännykkää, pankkikorttia, tietokonetta ja pölynimuria. Ei niitäkään varmaan ollut sun nuoruudessa.Maailma muuttuu ,älä jää kuoppaan kyykkimään. Tsekkiläinen Eu -tarkastaja vahtii peltosi lannoitusta jo satelliittikuvista ja tulee se Eestiläinen asvalttikone Ranuallekkin. Puolalaisista putkimiehistä puhumattakaan.


      • ollutkin merkillistä
        MM-kiekko kirjoitti:

        Niin...entisen. Onhan se Suomikin ollut joskus Venäjän vallan alla. Kysyppä vaikka historian opettajaltasi, jos nyt satut koulussa käymään. Kun ollut nyt noita mopoilukelejäkin.

        Että Suomi oli välillä Ruotsin alaisuudessa ja välillä Venäjän alaisuudessa kun maata nimeltään Suomi ei ollut edes olemassa? No Tshekkiinhän Neuvostoliiton joukot kävelivät parissa päivässä.

        ps. Venäjä oli muuten Tsaarin aikaan hieno maa.


      • sergei.i kirjoitti:

        tietääkseni suomessa ei siihenaikaan valmistettu autoja ja vähänlaisesti muuallakaan=)skooda on itäauto ja muistikuvat hyvin läheisestä menneisyydestä kamalat,niin laadusta,ajettavuudesta ja imagosta...ei kiitos=)

        Mietippäs vielä tarkemmin!

        Skodan pääpaikka on Tsekeissä Mlada Boleslavissa, joten sen mukaan katsottaneen Skodan maantieteellistä sijaintia.

        Helsinki-Vantaan lentokenttä on pituusasteissa noin 25 asteen kohdalla ja 15 pituusasteen raja on Skodan Mlada Boleslavin tehtaiden rajalta noin 2 kilometriä länteen.

        Että kyllä se Skoda on ihan reilusti enemmän Lännessä, kuin yksikään Suomelle kuuluva maapläntti.

        Kerroppa sinä oma mielipiteesi tähän verhoutumatta minkään anonyymin nimimerkin taakse, jos sinulla vaan riittää pokka siihen! Muutoin en pane mielipiteellesi paskankaan vertaa arvoa.


    • mahtava peli

      Ajatella, vielä jokunen vuosi sitten silkkimunahiplarit ja muut isopäät haukkuivat skodaa naureskellen. Nyt nämä samaiset sipsuttajat ajelevat itse elvistellen skodalla ja kuvittelevat omistavansa audin.

      • kalle kustaa

        -ja moni Audikuski on yrittänyt pitkäksi ajettua saksantuontibensahirmua vaihtaa uuden kaupassa Skodaan. Sitten onkin jo tullut poru kun on kerrottu minkä arvoinen tämä hieno Audi nyt on! Usein automyyjän vastus on."Ei millä rahalla kiitos mutta voisit käydä kysymässä tuolta Tuusulan Sulan alueelta" Tiedän tämän oikein hyvin!


      • skodaa

        tule ostettua.syy:kaverit kysyy,millä autolla ajat?.vastaan skodalla.
        no eipä paljon ilkeä sanoa..


      • palle ramstetti
        skodaa kirjoitti:

        tule ostettua.syy:kaverit kysyy,millä autolla ajat?.vastaan skodalla.
        no eipä paljon ilkeä sanoa..

        Sinulle ja kaltaisillesi. Ei ne kaverit sua Skodan takia jätä .Mutta jos muuten olet näyttämisen tarpeinen itsekeskeinen pölvästi niin se voisi kyllä olla syy kavereiden jättääkkin.


      • MM kiekko
        skodaa kirjoitti:

        tule ostettua.syy:kaverit kysyy,millä autolla ajat?.vastaan skodalla.
        no eipä paljon ilkeä sanoa..

        Kyllä se itsetunto siitä paranee, kun ohitat sen teini-iän.


      • nuoriso

        No mitä välii millä joku ajaa, ku faija maksaa bensat ei mun kavereist kukaa oo kieltäytyny kyydist vaik meil ei ookkaan, ku Ocu scoutti ja kyllä lähtee ja vähän kiva, ku kaikki on siistii eikä tarvi muuta ku hanaaa........


    • pari valkoista

      uusikorista Superbia siellä kulmaständeillä!

      • hienoja

        Hulppean näkösiä pirssejä ne pari valkoista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe