Hyvät vehkeet?

hemppa

Ensimmäiset (amis?) laitteet on nyt sitte saatu asennettua, ja kyselen onko teidän mielestä hyvä systeemi?

Ohjelmalähde: JVC KD-LH70R

ETUPÄÄ: Spl Dynamics S-6.2 (6.5" erillis)

TAKAPÄÄ: Spl Dynamics T-602 (6.5" koksu)

SUBWOOFER: Cerwin Vega Vega 154 (15" 500w RMS)

SUB VAFFI: AutoStudio BC-2.200 (650W RMS)

ETU & TAKAPÄÄ VAFFI: AutoStudio BC-4.50 (4x50W)

Virtakaapelina vahvareille on 20neliöistä tavallista virapiuhaa. Macromin 1F kondensaattori on jo hankittu ja asennetaan lähipäivinä.

4

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junnu

Ihan ok peruslaitteet ei mitään erikoista paitsi subin koossa on amistelun makua. 8-12 tuumainen soi tarkemmin kuin 15". Laita useampi noita pienempiä jos paine ei riitä.

• ei spl

mites nuo etupään Spl Dynamics S-6.2 soi? menin hölmönä ostaa samanlaiset ja petyn niiden ääneen
      olisit turvautunut mielummin vaikka dls

• Tero

Kyllä tuossa laitteistossasi on hyvääkin. Nimittäin virtakaapeli on ihan hyvä, tosin voisi se olla aavistuksen paksumpaa :-))

• hemppa

nämähän ovat ensimmäiset laitteet jotka oon asentanut ja kuunnellut ennemmän, ni en osaa verrata SPL:än ääntä DLS:ään. Mun mielestä ne kyllä soi ihan hienosti..

Alussa oli suunnitteilla 2kpl Spl Dynamics V-12S Subbasta, mutta mulle tarjottiin tota Vegaa halpaan hintaan (omistaja lähti inttiin).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe