Moi! jos voit antaa vaikka sekarotuisen mutta terveen ja nuoren koiran niin ilmoitatko asiata heti osoiteeseen: [email protected]
tai voiko jostain ostaa halvalla terevttä koiraa olisin iloinen jos voit vastata! =)
KukaAntaaKoiria?
9
545
Vastaukset
- Lili
http://www.lemmikkipalstat.net/apula/koirat.htm jos haluut muita osoitteita mailaa: [email protected]
- LSR
moi!
KUKAAN ei ANNA ILMASEKX koirii ne maksaa
ainakin 100-1000e! et SILLAI
sä oot tosi hölmö jos et sitä tienny!- Ai ei vAI...?
Moi vaan!
Käyppä kattoon osote: www.lemmikkipalstat.net/apula
Ni siellä on ilmoituksia niistä jotka ANTAA koiria ILMASEKSI!!!! että revi siitä"!! - koira
IHAN TIEDOKS SULLE KUN ALAT HAUKKUMAAN TOISIA HÄLMÖIKSI!!MINÄ ITSE SAIN ILMATTEEKSI ITSELLENI KOIRAN....JOKA ON NUORI!!
TÄMÄ NIMIM.surullinen EI MAININNUT ETTÄ HALUISI PENTUKOIRAN.....JOO JA SUORAAN KENNELISTÄ....HEI ITSE OLET HÖLMÖ,KUN LUULET ETTÄ TOISET OLETTAVAT SAAVANSA ILMATTEEKSI KOIRAN KASVATTAJALTA...PÖH!! - Mertsu
Mä olen saanut oman collieni apulan kautta j aihan ilmaiseksi, että kuka tässä on tyhmä!
- LSR
Mertsu kirjoitti:
Mä olen saanut oman collieni apulan kautta j aihan ilmaiseksi, että kuka tässä on tyhmä!
moi!
SÄ oot VenäläINEN VIEMÄRI HUO.RA!
mul onkin 3koiraa tiitu toto ja Bella!
rodltaan grönlaninkoira saksanseisoja ja
kultainennoutaja!
- Pulla
Laskeppa ensin paljonko mm. koiran rokotukset tulevat maksamaan. Mahdollinen koiravero, koirakoulu, ruuat, vakuutukset, muut koiratarpeet. Se siitä "ilmaisesta" koirasta. Koiran hankitahinta on vain raapaisu kukkaron kylkeen. Itse maksoin sekarotuisesta koirastani 100 euroa koiratarhalle. Toivottavasti löydät kivan koiran itsellesi. Mutta ilmaista koiran pito ei ikinä ole, oikeastaan välillä tosi kallista. Viimeksi koirani rokotukset (kaksi rokotetta) maksoivat minulle liki 50 euroa ja se oli vain yksi käynti.
- Moi vaan
Miks kaikki vaan pilkka mua?
oon jo miettinyt 6 vuotta koiran hankkimista ja tiiän jo melkein kaiken ja tiiän sellasta kin mitä ei ois todellakaan pakko tietää että lopeta sä vaan toi mun pilkkaaminen - heli
Ei se koiran pitäminen nyt niin kauhean kalliiksi tule, ellei nyt hurahda kaikenmaailman näyttely ym. hommiin. Ruoka ei päivässä maksa paljon mitään, ei edes röökiaskin vertaa jos näin ajatellaan ja kaikenlaisia vakuutuksia on ihan turha ottaa , niissä kun on kaikenmoisia porsaanreikiä sitten kun pitäisi olla korvauksien aika. ps. tsemppiä koiran hankintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293