miten rinnat saa kasvamaan?

tetti

mulla on tosi pienet rinnat a70 kuppi ja oon kasi luokalla se on jotenkin noloo kun kaikilla muilla mun luikkalaisilla on siin suuret..

voiko rintojen kasvua jotenkin nopeuttaa? mulla alko menkat kuutosen ksä lomalla jotenka kasvaako rinnat vielä ja kasvanko enää pituutta.. oon 169cm..

kiitti kaikkille vastanneille (paitsi häiriköille)

7

1517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyykki

..paitsi jos on kauheen laiha eikä siks oo muotoja. Eli jos on laiha ja lihottaa, ni rinnat saattaa hieman kasvaa.

Oon itte ysillä, mulla rinnat AA80, eli ei kovin nättiä, varsinkaan mulla. Oon sentin sua lyhyempi, enkä siitä enää luultavasti paljoa kasva, mutta susta en tiiä. Riippuu ihan siitä, minkä pituset sun vanhemmat on?

• mies40+

mun vaimon tissit ovat A75, eli ei mitä hätää!
        Ne ovat ihan ok. Eikä tarte rintsikkaat jos ei halua

• makkeli

Jos olet laiha tyttö niin voit kokeilla vaikka syödä ja katsoa mihin rasva menee.
      Jos vaikka menisi perseeseen ja tisseihin...
      Tosin ei tissit kauhean tärkeitä ole isot tissit ei ole valinta peruste...isot ilmatyynyt on vaan sitä varten voi prassailla kavereille...

• RiKu

mun exällä oli sama vika se oli kyl jo ysil ku se rupes itekki kiinnittää huomioo sen rintojen suuruutta... ennen skolen alkua kesälomal silläki oli a75 mut sit ku koulu alko ne oli kasvanu melkein b75:siks... et kyl ne siit kasvaa mut ei kannata toivoo mitää himo tissejä ku ne on kuulemma aika v.ttumaiset ku ihmiset kiinnittää niihi nii paljo huomiota... olen kuullu...

• tetti

ja titty muidenkin vastauksista...=)
      mun täytyy muutenkin ruveta lihottamaan ku painan 48kg! =) no mut saa lähettää lisää aiheeseen liittyvää juttua...näin muuten tänään toosi söpön jojan mut en tiiä voiko semmonen söpöläinen tykätä tämmösestä tavallisesta tallaajasta..?

• iso ja paha

joo

• Unelma Utare

Hommaa niin sanottua ilmastointiteippiä tai jotain muuta hyvin tarttuvaa vahvaa teippiä ja teippaa sen avulla noin kilon painoiset painot maitomuniisi ja pue päällesi löydä t-paita ja lähde hölkälle. Jos hölkkäilet näillä varusteilla päivittäin 3-6 tuntia niin voin taata että jo alkaa maitomunat venyä mittaa ja sinusta tulee haluttu ja onnellinen neitokainen, jonka suosiosta kulmakuntasi uroot kilpailevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5170
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1653
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1559
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1456
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1225
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1130
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1047
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      22
      1020
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1008
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      837
    Aihe