Tietäisikö joku, mistä saisi imuroida Red Hat Linuxin viimeisen version ilmaiseksi? Tai ainakin uudemman kuin 7.2.
www.redhat.com:sta ei käsittääkseni onnistu.
Mistä Red Hat:n viimeinen versio?
12
644
Vastaukset
- Chandler
http://www.linuxiso.org - tuolta löytyy
- Noviisi.
http://www.linuxiso.org/?
http://www.linuxonly.cx/distributions/
ftp://ftp.sunet.se/pubg/os/Linux/distributions/redhat/redhat/linux/9/en/iso/i386/
Tiedostoina
ftp://ftp.sunet.se/pubg/os/Linux/distributions/redhat/redhat/linux/9/en/os/i386/- Mik
Funetista saanee vielä hieman nopeammin.
ftp://ftp.funet.fi/pub/mirrors/ftp.redhat.com/pub/redhat/
Mahdollisesti myös ftp://ftp.jyu.fi/
- Per Saukko
No ainakin viimeisen ns. virallisen julkaisun saa kyllä ihan redhat.com:sta. Valitsee vaan 'Download' ja edelleen Red Hat 9 -kohdasta 'Download'. Aika ilmeinen toiminta, IMHO.
Leveän piuhan päässä tietysti kannattanee hetki etsiä peiliä jostain hieman lähempää.- siis
Miksi puhutte viimeisestä, eikö pitäis puhua viimeisimmästä (=uusimmasta)? Tuosta meinaan luulis että Red Hattia ei enää saa muuta kuin kaupasta...jos ollenkaan. Sorry nyt ett viilasin pilkkuja mut ekana mulle ainakin tuli tollainen käsitys..
- Putsu
siis kirjoitti:
Miksi puhutte viimeisestä, eikö pitäis puhua viimeisimmästä (=uusimmasta)? Tuosta meinaan luulis että Red Hattia ei enää saa muuta kuin kaupasta...jos ollenkaan. Sorry nyt ett viilasin pilkkuja mut ekana mulle ainakin tuli tollainen käsitys..
Huomasin itsekin tuon huonon sanavalintani jo ennen kuin lähetin kysymykseni, mutta en viitsinyt korjata. Ajattelin, että ei tuon nyt luulisi ketään häiritsevän... ;-)
- se..
Putsu kirjoitti:
Huomasin itsekin tuon huonon sanavalintani jo ennen kuin lähetin kysymykseni, mutta en viitsinyt korjata. Ajattelin, että ei tuon nyt luulisi ketään häiritsevän... ;-)
sinänsä häiritse mut mä sain toisen käsityksen. Vähän säikähdin kun ekaks tuli mieleen että ei helvetti..onkos Red Hat lopettanut Linuxin jakelun..tosin sit helpotti kun luin tarkemmin että tarkoitit siis uusinta versiota. Niin että ei hätiä mitiä. :)
- Per Saukko
siis kirjoitti:
I stand corrected. Piti olla viimeisin. :)
- harmaahurtta
Per Saukko kirjoitti:
I stand corrected. Piti olla viimeisin. :)
Joskus aikanaan lukion äidinkielen opettajan kanssa käytiin keskustelua sanasta 'viimeisin'. Ideana oli, että hänen mielestään sanalla 'viimeinen' ei ole vertailumuotoja, koska sanan semantiikka itsessään sulkee vertailumuotojen tarpeen.
Eli ei ole viimeinen < viimeisempi < viimeisin vaan pelkkä viimeinen. Viimeisimmän sijaan pitäisi kai käyttää sanaa 'uusin' (siis ko. opettajan mukaan).
Minä kyllä käytän melko huolimattomasti viimeisintä mutta jos tiedän tekstiä lukevan kasan pilkunnussijoita, niin käytän uusinta.
Kuhan nyt turisin. - Per Saukko
harmaahurtta kirjoitti:
Joskus aikanaan lukion äidinkielen opettajan kanssa käytiin keskustelua sanasta 'viimeisin'. Ideana oli, että hänen mielestään sanalla 'viimeinen' ei ole vertailumuotoja, koska sanan semantiikka itsessään sulkee vertailumuotojen tarpeen.
Eli ei ole viimeinen < viimeisempi < viimeisin vaan pelkkä viimeinen. Viimeisimmän sijaan pitäisi kai käyttää sanaa 'uusin' (siis ko. opettajan mukaan).
Minä kyllä käytän melko huolimattomasti viimeisintä mutta jos tiedän tekstiä lukevan kasan pilkunnussijoita, niin käytän uusinta.
Kuhan nyt turisin.Selvä.
Jotta opettajasikin saa kunnon yöunet tämän ketjun luettuaan, korjataan nyt vielä, että tarkoitin tietysti uusinta - en viimeistä enkä viimeisintä - Red Hatin levitysversiota. :D
...ja älä ymmärrä väärin. En ilkeile. Äidinkieli on tärkeä asia. Oikeasti. :) - harmaahurtta
Per Saukko kirjoitti:
Selvä.
Jotta opettajasikin saa kunnon yöunet tämän ketjun luettuaan, korjataan nyt vielä, että tarkoitin tietysti uusinta - en viimeistä enkä viimeisintä - Red Hatin levitysversiota. :D
...ja älä ymmärrä väärin. En ilkeile. Äidinkieli on tärkeä asia. Oikeasti. :)En minäkään ole tuosta niin varma. Tietysti se jollain tapaa olisi loogista, että ei voi olla viimeisin, mutta kyllä siihen melki kaikkialla törmää.
Loppiviimein tärkeintä kait on, että sanoma menee perille, vaikka jotain kieliopillisia virheitä mukana olisikin.
- Putsu
Kiitokset vastaajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872