Mitä kautta kyseinen laite kannattaa hankkia päästääkseen mahd. pienelä investoinnilla? Saako sellaisia jotka vastaanottaa maksullisia kanavia? Tarkoittaako salauksen purku juuri tätä? Ja missä hintahaarukassa tänä päivänä liikutaan?
digisatelliittivastaanotin
6
764
Vastaukset
- Miku
Suomessa halvin myynnissä oleva digitaalinen viritin, jonka netistä olen löytänyt, maksaa 59 euroa. ( http://www.turunsuomiset.fi/ )
Maksullisille kanaville sopivat virittimet sitten jo maksaakin reippaasti enemmän.
Jos sinulla ei entuudestaan ole antennia, niin viritin, LNB ja peili-paketit ilmaisille kanaville lähtee hintaluokasta 100?.
Jos haluat maksukanaville sopivaa boksia ja meinaat Canal Digitalin ottaa, niin kannattaa mieluiten hankkia sellainen boksi, jossa on valmiina Conax-salauksenpurku, koska Canal Digital ei kuulemma enää purkumoduulia anna ilmaiseksi käyttöön.
http://www.teamtronics.fi/
http://www.mediaplazashop.com/- Ruttu
EI toi 59 FTA vastaanotin taida olla digitaaalinen, vai? Kun ei mitään erikseen mainita.
- ruttu
ei taida olla digitaalinen? toi fta 59 eg
- Miku
ruttu kirjoitti:
ei taida olla digitaalinen? toi fta 59 eg
>>FTA Vastaanotin
HINTAPOMMI!! FTA SATELLIITTI VASTAANOTIN VAIN 59 EUROA..
Artikkeli: 1079
Hinta: 59 euroa
Compliant Standard DVB-S, MPEG-2....>>
Eli nimenomaan digitaalinen on.
Se on sitten taas aivan toinen asia, että millainen käyttöliittymä yms. tuossa boksissa on.
Itse en hirveän paljon odottaisi 59 euron boksilta.
Jos jollain on tuosta jotain käyttökokemuksia, niin kirjoittakaa tänne! - ruttu
Miku kirjoitti:
>>FTA Vastaanotin
HINTAPOMMI!! FTA SATELLIITTI VASTAANOTIN VAIN 59 EUROA..
Artikkeli: 1079
Hinta: 59 euroa
Compliant Standard DVB-S, MPEG-2....>>
Eli nimenomaan digitaalinen on.
Se on sitten taas aivan toinen asia, että millainen käyttöliittymä yms. tuossa boksissa on.
Itse en hirveän paljon odottaisi 59 euron boksilta.
Jos jollain on tuosta jotain käyttökokemuksia, niin kirjoittakaa tänne!Ajaa...mitä käyttöliittymä tarkoittaa? Katsos kun haluaisin katsella Venäläisiä tai Britti kanavia. niillä lähes kaikki ilmaiskanavat on digitaalisia (katoin sieltä lyngsat sivulta). esim Gorizont lähettää semmosia. Mulla nyt on Lidlin paketti. Pystyykö tolla kyseisellä vastaanottimella katsella kyseisiä kanavia?
- Miku
ruttu kirjoitti:
Ajaa...mitä käyttöliittymä tarkoittaa? Katsos kun haluaisin katsella Venäläisiä tai Britti kanavia. niillä lähes kaikki ilmaiskanavat on digitaalisia (katoin sieltä lyngsat sivulta). esim Gorizont lähettää semmosia. Mulla nyt on Lidlin paketti. Pystyykö tolla kyseisellä vastaanottimella katsella kyseisiä kanavia?
Käyttöliittymällä tarkoitin lähinnä sitä, että millainen tuo laite on käyttää. Esim valikot yms. Varmaan sillä kaiken tarpeellisen pystyy tekemään, mutta esim kanavalta toiselle vaihtaminen on joissain bokseissa tuskastuttavan hidasta.
Tuolla boksilla voit katsella kyllä kaikkia ilmaiskanavia (niitä jotka Lyngsatin sivuilla on keltaisella taustalla ja F-logolla).
Kannattaa vielä Lyngsatin sivuilla klikata sitä Beam-sarakkeessa olevaa linkkiä, josta näkee sitten jokaisen kanavan näkyvyysalueen.
Toivottavasti siinä Lidlin virittimessä (tai sitten tuossa Turun Suomisten myymässä) on signaalin ketjutus, jolloin ne saa kytkettyä samaan aikaan peilille. Samaan aikaan ne ei tietenkään toimi, jos polarisaatio ja taajuusalue on eri, mutta yhtä kanavaa kerrallaan kai haluatkin katsoa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251