Narsistinen pikkukakara

PeekaBoo

Ongelman ydin on tää: oon liian itsekeskeinen omasta olemuksestani. En siis ole minä-minä-minä-kaikki-mulle-ja-heti -ihminen, vaan mun on pakko olla kaunein ja paras. Siis oikeasti on pakko olla, jos oletan toisin tai mulle sanotaan, etten ole, saan kamalan masennuskohtauksen ja pää ei yksinkertaisesti kestä. En voi elää sen ajatuksen kanssa, että joku toinen vois mahdollisesti olla parempi kun minä.

Seurustelen onnellisesti ihanan pojan kanssa. Tiedän, että tää poika rakastaa mua yli kaiken, mutta kun se ei riitä :( En oo koskaan ollu kenenkään muun kanssa, seurustellut oon lukemattomia kertoja, mutta muiden kanssa en oo ollu sängyssä (en vaan voinu sallia sitä, että sellaset jätkät sais mut). Tällä haen sitä, että mulle ei riitä, että yksin mun poikaystävä vaan haluaa mua, kaikkien on haluttava. En itseasiassa jos totta puhutaan tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa muihin miehiin (ja vaikka tuntisin en pettäis tai jättäis poikaystävääni; mulla sentään on moraali). Saan kiksejä lähinnä siitä, että mua himoitaan. Pukeuden seksikkäästi ja metsästän noita kuolaavia katseita tai vastaavasti mustasukkasia katseita naisilta. Saan siitä polttavia hyvänolontunteita, joilla pönkitän sitten itsetuntoani ja jotka puran sitten poikaystävään, hyvällä tavalla kuitenkin. Huonona puolena on se, että välillä tiedostamatta kannustan ihmisiä lähemmäs ja siitä taas on tullu itkuja ja tappeluita.

Tiedän olevani narsistinen pikkukakara ainakin henkisesti (en siis ole teini enää ihme kyllä :). Poltan itteäni koko ajan henkisesti loppuun stressaamalla oikeasti mitättömistä asioista, kuten yllä mainitut. Tajuan, että mun käytös on lapsellista ja tyhmää, mut milläs selitän sen alitajunnalle.. Saan todellakin masennuskohtauksia, itkupotkukiukkuraivareita ja vastaavia ihan mitättömistä asioista (siis vaikka jos telkkarissa jolleki sanotaan rumasti otan sen itteeni?!?! En tiedä ees miks..) Mitä nyt tässä oikeasti vois tehdä, että saisin itteni irti tästä kierteestä ja voisin edes vähän kasvaa? Poikaystävälle oon yrittäny selittää, mutta eihän se tajua kun en aina itekään.

1

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guru

Newsflash: Aina löytyy ihminen, joka on kauniinpi tai parempi kuin sinä. On siis ihan turhaa stressata tuollaisesta. Siinä hajoaa vain oma pää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe