Ongelman ydin on tää: oon liian itsekeskeinen omasta olemuksestani. En siis ole minä-minä-minä-kaikki-mulle-ja-heti -ihminen, vaan mun on pakko olla kaunein ja paras. Siis oikeasti on pakko olla, jos oletan toisin tai mulle sanotaan, etten ole, saan kamalan masennuskohtauksen ja pää ei yksinkertaisesti kestä. En voi elää sen ajatuksen kanssa, että joku toinen vois mahdollisesti olla parempi kun minä.
Seurustelen onnellisesti ihanan pojan kanssa. Tiedän, että tää poika rakastaa mua yli kaiken, mutta kun se ei riitä :( En oo koskaan ollu kenenkään muun kanssa, seurustellut oon lukemattomia kertoja, mutta muiden kanssa en oo ollu sängyssä (en vaan voinu sallia sitä, että sellaset jätkät sais mut). Tällä haen sitä, että mulle ei riitä, että yksin mun poikaystävä vaan haluaa mua, kaikkien on haluttava. En itseasiassa jos totta puhutaan tunne minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa muihin miehiin (ja vaikka tuntisin en pettäis tai jättäis poikaystävääni; mulla sentään on moraali). Saan kiksejä lähinnä siitä, että mua himoitaan. Pukeuden seksikkäästi ja metsästän noita kuolaavia katseita tai vastaavasti mustasukkasia katseita naisilta. Saan siitä polttavia hyvänolontunteita, joilla pönkitän sitten itsetuntoani ja jotka puran sitten poikaystävään, hyvällä tavalla kuitenkin. Huonona puolena on se, että välillä tiedostamatta kannustan ihmisiä lähemmäs ja siitä taas on tullu itkuja ja tappeluita.
Tiedän olevani narsistinen pikkukakara ainakin henkisesti (en siis ole teini enää ihme kyllä :). Poltan itteäni koko ajan henkisesti loppuun stressaamalla oikeasti mitättömistä asioista, kuten yllä mainitut. Tajuan, että mun käytös on lapsellista ja tyhmää, mut milläs selitän sen alitajunnalle.. Saan todellakin masennuskohtauksia, itkupotkukiukkuraivareita ja vastaavia ihan mitättömistä asioista (siis vaikka jos telkkarissa jolleki sanotaan rumasti otan sen itteeni?!?! En tiedä ees miks..) Mitä nyt tässä oikeasti vois tehdä, että saisin itteni irti tästä kierteestä ja voisin edes vähän kasvaa? Poikaystävälle oon yrittäny selittää, mutta eihän se tajua kun en aina itekään.
Narsistinen pikkukakara
PeekaBoo
1
220
Vastaukset
- Guru
Newsflash: Aina löytyy ihminen, joka on kauniinpi tai parempi kuin sinä. On siis ihan turhaa stressata tuollaisesta. Siinä hajoaa vain oma pää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760