Onko kokemuksia Diane Nova -pillerien lopettamisesta? Tuliko paljon finnejä? Häipyivätkö alkukuukausien jälkeen?
Itse söin niitä vähän yli neljä vuotta ja nyt kesäkuussa lopetin. Iho on hieman huonompi kuin pillerien aikana. Mm. noita jo aiemmin tällä palstalla mainittuja kovia "kraaterifinnejä" on ollut muutama, lisäksi sitten niitä tavallisiakin. :( Ajattelin, ettei finnejä enää tule, kun olen jo 22-vuotias, mutta kyllä ne taas vain hyökkäsivät. Lisäksi tukka rasvottuu nopeammin kuin ennen.
Diane Novan lopettaminen
4
822
Vastaukset
- Sonja
15 vuoden jälkeen lopetin tammikuussa ja kasvot&yläselkä näyttää kaameelta varskinkin kun en ole koskaan kärsinyt iho-ongelmista!! Ällöttää. Ikää mulla 32v että ei taida olla iällä merkitystä, kai se pukkaa nyt ulos kaiken mitä ois halunnu pukata tän 15v aikana... :o/ Hiusten rasvoittumista en ollut osannut liittää tähän vaan olin ajatellut sen johtuvan muusta seikasta. Mutta tosiaankin, sama homma täälläkin.
- N32
Lopetin kerran Diane Novat pitkän syömisen jälkeen. Iho meni aivan kauheaksi, mm. poskiluiden kohdalle tuli ns. kovia, ihonalaisia pahkuroita muutenkin iho näytti kamalalta. Iho rinnasta ja selästä myös rasvoittui selvästi. Kauhistuin ja jatkoin uudestaan - kesti n. puoli vuotta päästä samaan pisteeseen takaisin..
Mietin vaan, että mitä sitten kun haluan lapsia!! Kiva siinä miehelle sanoa, että by the way - muutun sitten hirviöksi.. Muita kokemuksia? - Sirella
N32 kirjoitti:
Lopetin kerran Diane Novat pitkän syömisen jälkeen. Iho meni aivan kauheaksi, mm. poskiluiden kohdalle tuli ns. kovia, ihonalaisia pahkuroita muutenkin iho näytti kamalalta. Iho rinnasta ja selästä myös rasvoittui selvästi. Kauhistuin ja jatkoin uudestaan - kesti n. puoli vuotta päästä samaan pisteeseen takaisin..
Mietin vaan, että mitä sitten kun haluan lapsia!! Kiva siinä miehelle sanoa, että by the way - muutun sitten hirviöksi.. Muita kokemuksia?Juu, kiva tosiaan sanoo äijälle, että jos muksuja kaipaat, ni saat rinnalles hirviön. Että kumman valkkaat. Mäkin olin varmaan kolme kk ilman pillereitä ja joka paikka oli finnejä täys. Nyt puol vuotta syöny taas ja alkaa jo rauhottuun.
- Nova
Ajattelin päivittää omia kokemuksiani.
Olen ollut nyt 4 kuukautta syömättä Diane Novaa. Lähinnä leukaan tulee näppylöitä. Kerran pari kuussa isompi, kova, kipeä pattikin. Rinnan iholla on myös pikkuisia näppylöitä, jotka aiemmin pysyivät poissa.
En ole silti hulluuden partaalla. Ei iho ole niin paha, vielä. Tukan rasvoittuminen meni kai kuuman kesän piikkiin, koska nyt voin pestä tukkaani taas normaalit kaksi kertaa viikossa.
Positiivisia asioita ovat kuukautisten lyheneminen (lopetin siis pillerit kokonaan). Ennen pillereitä ne kestivät kuutisen päivää. Pilleriaikana kuukautiset venyivät jopa 10-11 päivän mittaisiksi. Nyt ei ole tarvinnut kärsiä kuin 4 päivää! :) Kivutkaan eivät ole voimistuneet, vaikka paljon puhutaan pillereitten vähentävän kipuja. Ehkä ikä vaikuttaa.
Olen harkinnut muunlaista lääkitystä finneihin, jos pahenevat. Onko kukaan lopettanut Diane Novan syöntiä aloittamatta sitä uudelleen? ...Aloittanut antibiotit tms.? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666