Photo Impact-custom efektejä

Ulead

Olisko kellään customefektejä tai tiedossa sivustoa josta sais customefektejä ja customfilttereitä tuohon Ulead Photo Impactiin? Tuohon ko. ohjelmaanhan voi itse tehdä filttereitä ja efektejä mutta taitaa meitsin taidot olla vähän heikoilla niiden väsäämiseen (ja kärsivällisyyskin myönnetään).

4

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Risto

PhotoImpact 8:ssa voi käyttää PhotoShopin Plug-in:eja niitä kai löytyy helpommin?

• Ulead

Maksaako sellaiset jotain ja mistähän niitä vois katsella? Ainakin jos tuolta Adoben sivuilta koittaa niin tuntuvat kaikki olevan maksullisia. Meinaan kun toi ohjelmakaan ei maksanut enempää kuin brittiläisen tietsikkalehden hinnan, tuli nimittäin lehden kylkiäisrompulla hiukka vanhempi mutta ihan täysversio. :)

• Risto
        Ulead kirjoitti:

Maksaako sellaiset jotain ja mistähän niitä vois katsella? Ainakin jos tuolta Adoben sivuilta koittaa niin tuntuvat kaikki olevan maksullisia. Meinaan kun toi ohjelmakaan ei maksanut enempää kuin brittiläisen tietsikkalehden hinnan, tuli nimittäin lehden kylkiäisrompulla hiukka vanhempi mutta ihan täysversio. :)

Vähän hidasta tämä mun vastailu, mutta parempi myöhään kuin vielä myöhempään.

Taisi olla niin, että PhotoShopin pluginit toimii vain PhotoImpact 8:ssa - ei vanhemmissa versioissa. Joko olet hakenut efektejä uleadin kotisivuilta? http://www.ulead.co.uk ? Lisäosia on tarjolla ainakin 6,7 ja 8:aan.

Näkyy muuten olevan PI8 upgrade box-versio tarjouksessa £28.44.

• Ulead
        Risto kirjoitti:

Vähän hidasta tämä mun vastailu, mutta parempi myöhään kuin vielä myöhempään.

Taisi olla niin, että PhotoShopin pluginit toimii vain PhotoImpact 8:ssa - ei vanhemmissa versioissa. Joko olet hakenut efektejä uleadin kotisivuilta? http://www.ulead.co.uk ? Lisäosia on tarjolla ainakin 6,7 ja 8:aan.

Näkyy muuten olevan PI8 upgrade box-versio tarjouksessa £28.44.

kävin mut en sitten viitsinyt tilailla sieltä mitään, ja toiseks niin ne UleadinPI-efektit on uudempiin versioihin.Ei siis käy tohon mun versioon. :(

No, eipä hätiä, kai noillakin vakkariefekteillä pärjää, PI:ssähän voi itsekin tehdä efektejä....jos vaan osaa. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe